Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο και συζητήσαμε για την εποχή του Χειμώνα.
Αφού ονοματίσαμε τα ρούχα του χειμώνα, τα χρωμάτισαν τα παιδιά με νερομπογιές, χρησιμοποιώντας πινέλο.
Τα παιδιά σχεδίασαν με μαρκαδόρους γάντια και στη συνέχεια τα έκοψαν και τα στολίσαμε στην τάξη.
Χρησιμοποιώντας χαρτόκουτο, κόψαμε σκούφους και το κάθε παιδί στόλισε τον δικό του σκούφο με χρωματιστά χαρτάκια.
Φτιάξαμε και τα κασκόλ μας με χρωματιστά χαρτάκια, χάντρες και κλωστή για κρόσια.
Τα παιδιά έκοψαν τα γράμματα από την λέξη “χειμώνας” και τα κόλλησαν στη σωστή σειρά, ώστε να σχηματίσουν τη λέξη.
Διαβάσαμε το παραμύθι “Ένας πιγκουίνος… όχι και τόσο τέλειος” της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη και τα παιδιά προσπάθησαν να ζωγραφίσουν το εξώφυλλο του.
Χρησιμοποιώντας γκοφρέ χαρτί, τα παιδιά έφτιαξαν “μπαλάκια”, τα οποία τα κόλλησαν πάνω σε μια χιονονιφάδα με σκοπό να γίνει τρισδιάστατη.
Τα παιδιά χρωμάτισαν με λευκή τέμπερα ρολάκια από χαρτί υγείας. Στη συνέχεια, τα κόλλησαν πάνω σε χαρτόκουτο για να σχηματίσουν ένα χιονάνθρωπο. Τοποθέτησαν λευκό γκοφρέ χαρτί μέσα στις εσοχές, κόλλησαν μάτια, μύτη, καπέλο, “ξύλινα” χέρια και χιονονιφάδες, ώστε να σχηματιστεί ένα χειμωνιάτικο τοπίο.
Τα παιδιά ζωγράφισαν μία σελίδα στο μπλοκ ακουαρέλας με μπλε χρώμα. Έκοψαν κύκλους από εφημερίδα, τους κόλλησαν πάνω στη σελίδα και δημιούργησαν ένα χιονάνθρωπο. Στη συνέχεια, κόλλησαν κλωστές για κασκόλ, καπέλο και χέρια από χρωματιστό χαρτόνι, κουμπιά και βουτώντας μια μπατονέτα σε λευκή τέμπερα, σχημάτισαν χιόνια.