2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων : Ζω καλύτερα – Ευ ζην, Υγεία: Διατροφή

Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο ” Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης”, τα παιδιά  κατανοήσαν την σπουδαιότητα της υγιεινής  και ισορροπημένης διατροφής. Επίσης,  πώς επηρεάζουν οι καθημερινές διατροφικές μας συνήθειες το περιβάλλον και τον πλανήτη γενικότερα.

Αφού έγινε συζήτηση για το τί γνωρίζουν για την υγιεινή διατροφή, ποιο είναι το αγαπημένο τους φαγητό, το ζωγραφίζουν και συζητούν στην ολομέλεια για τους λόγους που το προτιμούν.

 

462579071 1509537859723608 968818464517142586 n 1

Το παραμύθι «Τα φαγητά δεν είναι μόνο για να χορταίνουμε» λειτουργεί ως προ-οργανωτής, ώστε να εμπλέξει τους μαθητές άμεσα στο περιεχόμενο του προγράμματος.

467673828 2723561741163799 6568771946589833121 n

Γράψαμε τα υλικά συνταγής, δημιουργήσαμε τον δικό μας πίνακα ζωγραφικής με φαγητά που επιθυμούμε  και παίξαμε στον διαδραστικό πίνακα τον τροχό της υγιεινής διατροφής και μέσα από ερωτήσεις σχετικές με την διατροφή, τα παιδιά προσπαθούν να απαντήσουν σε αυτές με ορθό τρόπο.

472572468 616013034442515 5695139858154276025 n 1                        462582804 426093580587771 3944343383164193159 n 472576009 1115111617070847 9023858777918477889 n

473182923 8929505790504283 4945902759778466120 n 473211987 614361291317695 9115844285434548606 n

Τραγουδήσαμε και μάθαμε το τραγούδι ” ΝΤΟ ΡΕ ΜΙ” χρησιμοποιώντας μεταλλόφωνο. Τα παιδιά πατούσαν τις νότες από το ΝΤΟ μέχρι στο ΣΙ, σύμφωνα με την μουσική.

472958038 2383454698699233 4088914981418026238 n  472981589 1127011592313970 2997970622527694027 n

Στην ολομέλεια γίνεται αναφορά για την διατροφική πυραμίδα μέσα από πίνακα αναφοράς και εικόνες στο διαδίκτυο. Ομαδική εργασία με την δημιουργία διατροφικής πυραμίδας όπου τα παιδιά  αντιστοιχούν τις εικόνες στο κατάλληλο πλαίσιο για να δημιουργηθεί η διατροφική πυραμίδα.

472111568 9197783176927003 6480925795154917903 n      472232646 3461380100662109 3479949657794877499 n           472008289 1671716673740998 515502990617527072 n

474176437 3715579128740161 711209325940884761 n

 

473090883 961595725928937 770209957791018452 n    473423034 2027336454436084 5832220669051706579 n   473376952 1451588222482728 5378020983918465585 n 1

Τα παιδιά καλούνται να συμπληρώσουν την ομάδα τροφών που λείπει να ζωγραφίσουν την διατροφική τους πυραμίδα καθώς και να σκεφτούν και να ζωγραφίσουν τα γεύματα που τρώνε καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.

 

473006612 920046076737479 3649449167483163854 n         473886468 928777082736965 5606137403601750472 n

Ζωγραφίζουν το γευμα που θεωρούν υγιεινό για την διατροφή τους

473113374 913849100737341 8846363629036867656 n

 

Αφού μιλήσαμε ξανά για τα φρούτα και τα λαχανικά, φτιάξαμε ατομική κατασκευή, τον Καροτούλη.

472956008 2099258977275103 3390550397906764387 n 474512891 629636832933417 1488836375169013084 n

Κάναμε πικ-νικ στην αυλή του σχολείου μας και φάγαμε εκεί το υγιεινό πρωινό μας.

475704141 970878621124046 4711092366161824468 n

Μέσα από το τελικό φύλλο αξιολόγησης, τα παιδιά καλούνται να ζωγραφίσουν ότι τους έκανε περισσότερο εντύπωση από όλα αυτά   που έμαθαν κατά την διάρκεια του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, ώστε να μπορούμε να διαπιστώσουμε αν υπήρξε αλλαγή και εμπλουτισμός στις πληροφορίες και τις γνώσεις που αποκόμισαν μετά από όλα αυτά.  Γίνεται παρουσίαση των εργασιών στην ολομέλεια και συζήτηση.

473717726 991320879553339 795637787237031382 n 1