Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού «Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους» (Ανάγνωση παραμυθιού – Συζήτηση / Σχολιασμός – ελεύθερη ζωγραφική – & φύλλο εργασίας)
Στο παραμύθι αυτό, η ζωή του ήρωα γινόταν κάθε μέρα όλο και πιο δύσκολη. Από παντού τον έδιωχναν γιατί ήταν διαφορετικός. Οι φίλοι του έπαψαν να τον κάνουν παρέα γιατί ντρέπονταν που ήταν διαφορετικός. Κι αυτός ρωτούσε τον εαυτό του: Τώρα πρόσεξαν ότι είμαι διαφορετικός; Πρέπει να γίνω ένας ίδιος μες στους ίδιους; Αφού διαβάσαμε το παραμύθι, συζητήσαμε με τα παιδιά για το πώς ένιωθε ο ήρωας στην αρχή της ιστορίας και πως μετά που το αποδέχτηκαν. Τι θα έκαναν τα ίδια αν ήταν στη θέση του ήρωα;
Παιχνίδι «Ο Τοίχος»
Όλα τα παιδιά, εκτός από ένα, αναπαριστούν τους “Ασπρικανούς” και φτιάχνουν ένα τοίχο γερό και αδιαπέραστο. Το παιδί που έμεινε εκτός, παίρνει τον ρόλο του ήρωα του παραμυθιού και προσπαθεί να τον σπάσει και να μπει στην ομάδα αλλά, δεν τα καταφέρνει. Τα παιδιά καλούνται να σκεφτούν πως νιώθει το παιδί που είναι μόνο του, αλλά και να βρουν λύσεις, ώστε να καταφέρει να σπάσει τον τοίχο και να μπει στην ομάδα.








