Μέτρα Πρόληψης και Αντιμετώπισης

Τα μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης του Covid-19 σύμφωνα με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας

https://eody.gov.gr/neos-koronaios-covid-19/

&

https://eody.gov.gr/wp-content/uploads/2022/01/covid_19_sxoleia_11012022-1.pdf

 

eody 1

Εκπαιδευτικοί

Τμήμα 1 (Βασικό Υποχρεωτικό)

Τζαγκαράκη Ιωάννα

Τμήμα 2 (Βασικό Υποχρεωτικό)

Γουργιώτη Μαρία (Προϊσταμένη Νηπιαγωγείου)

Τμήμα 2 (Προαιρετικό Ολοήμερο)

Ζαχαριουδάκη Άννα

Εκπαιδευτικός Πε06(Αγγλικών)

Χαραλαμπάκη Δέσποινα

 

Ετήσιο Σχέδιο Δράσης

 

οθόνης 469

➡ Το σχέδιο δράσης της σχολικής Μονάδας για το Σχολικό Έτος 2022-2023 διατυπώνετε ως εξής:



Λήψη αρχείου

 

➡ Το σχέδιο δράσης της σχολικής Μονάδας για το Σχολικό Έτος 2021-2022 διατυπώνετε ως εξής:



Λήψη αρχείου

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού

Συμμετέχουμε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού !!!!

 

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο. Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.

………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 22-23

………………………………………………………………………………………………………………………………………

#CodeWeek
8-23 Οκτωβρίου 2022
Η εβδομάδα προγραμματισμού έχει γενέθλια!
Γίνεται 10 χρονών!
Γιορτάζουμε κι εμείς μαζί της φέτος!
οθόνης 470
“Happy Birthday Codeweek” και  “Let’s draw a cake with an Algorithm to celebrate” είναι οι συμμαχίες στις οποίες συμμετέχουμε μαζί με περίπου 1000 άλλους εκπαιδευτικούς από την Ελλάδα και την Ευρώπη

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού γιορτάζει τα 10 της χρόνια και μαζί της γιορτάζουμε κι εμείς. Φέτος υποδεχτήκαμε στην στο σχολείο μας το πρώτο μας μελισσάκι το οποίο τα παιδιά λάτρεψαν από την πρώτη στιγμή.

“Happy Birthday Codeweek”

Λίγα λόγια για την δράση:

➡ Θα ετοιμάσουμε έναν Χάρτη Beebot γενεθλίων όπου οι μαθητές θα προγραμματίσουν τη Beebot να μαζέψει δώρα και να πάει στην τούρτα γενεθλίων της. Όλα τα σχολεία θα «κρύψουν» ένα δώρο σε ένα τετράγωνο και θα ανεβάσουν τον κωδικό προκειμένου τα άλλα σχολεία να μαντέψουν πού βρίσκονται αυτά τα δώρα.

Η κωδικοποιημένος χάρτης μας ανέβηκε στο padlet της συμμαχίας

οθόνης 486

-Πρώτα φτιάξαμε με πλαστελίνη τούρτα για την μελισσούλα μας. Στη συνέχεια μάθαμε πως μπορούμε να την προγραμματίσουμε ώστε να φτάσει στην τούρτα και να σβήσει τα 10 κεράκια της.
-Της βάλαμε καπελάκι, της τραγουδήσαμε και της ευχηθήκαμε…..
-Και φυσικά βρήκαμε και την διαδρομή για να φτάσει στο κρυμμένο δωράκι έκπληξη!

313405079 595181539070341 8471171323907213270 n 313408317 595181609070334 255307806182462426 n 313899791 595181402403688 2277178829064370951 n 313908021 595181809070314 6753356726760510194 n 313932527 595181469070348 8936852899151934908 n 313970992 595181565737005 6870313208581383017 n

“Let’s draw a cake with an Algorithm to celebrate”

Λίγα λόγια για την δράση:

➡ Ένας αλγόριθμος είναι η σειρά βημάτων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση μιας εργασίας.
ΟΔΗΓΙΕΣ:
Το φύλλο εργασίας αλγορίθμου καθοδηγεί τα παιδιά πώς να σχεδιάσουν ένα κέικ.

οθόνης 487
1. Εκτυπώνουμε το φύλλο εργασίας σχεδίασης που εμφανίζει λέξεις και εικόνες και σχεδιάζουμε το κέικ
2. Ανεβάζουμε στη σελίδα Δραστηριότητα με το κέικ στο padlet
3. Στη συνέχεια, εκτυπώνουμε τα δεύτερα φύλλα εργασίας και αφήνουμε τους μαθητές μας να σχεδιάσουν έναν αλγόριθμο (μια εικόνα για κάθε βήμα της διαδικασίας σχεδίασης) πώς να σχεδιάσουν ένα δώρο ή μια τούρτα για να γιορτάσουν.
4. Ανεβάζουμε τη δεύτερη σελίδα δραστηριότητας με τον αλγόριθμο, στο padlet για άλλα σχολεία !!

………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 21-22

………………………………………………………………………………………………………………………………………

#CodeWeek
9-24 Οκτωβρίου 2021

“Crake the Code-Σπάσε τον κωδικό”. Στην συμμαχία συμμετείχαν 389 εκπαιδευτικοί με τις τάξεις τους από Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη

Λίγα λόγια για την δράση:

➡  Τα παιδιά ζωγραφίζουν με μαύρο μαρκαδόρο μια εικόνα σε ένα πλέγμα και στη συνέχεια την κωδικοποιούμε χρησιμοποιώντας κάτι σαν δυαδικό σύστημα, έναν κώδικα δλδ. Για κάθε μαύρο τετράγωνο χρησιμοποιούμε τον αριθμό 1 και για κάθε λευκό, το 0. Έτσι, γράφουμε τον κώδικα κάθε σειράς.

Στη συνέχεια σε ένα άλλο κενό φύλλο, γράφουμε μόνο τον κώδικα και ανεβάζουμε τη δραστηριότητα σε padlet  της συμμαχίας από όπου άλλα σχολεία θα μπουν για να αποκωδικοποιήσουν (να σπάσουν) τον κωδικό μας.
Η κωδικοποιημένη εικόνα μας ανέβηκε μαζί με το εξής αίνιγμα:
-Της αρέσει να κοιμάται μέσα σε μια μπανανιά, από τα φυτά κρεμιέται και κουνιέται στα κλαδιά!
Σε δεύτερη φάση από τις προκλήσεις των σχολείων που ανέβηκαν στο padlet της συμμαχίας, δώσαμε στα παιδιά τα φύλλα με τους κώδικες και αυτά αποκωδικοποιούν και ζωγραφίζουν, ανάλογα με τις οδηγίες.
 ➡  Εδώ οι προσπάθειές μας
“ΑRT CODE” & “Find my home” η δεύτερη συμμαχία στην οποία συμμετείχαν 430 εκπαιδευτικοί από Ελλάδα και Ευρώπη με τους μαθητές των τάξεών τους.
Λίγα λόγια για την δράση:
 ➡  Τα παιδιά χωρίζονται 5 ομάδες  που αντιστοιχούν στις  5 ομάδες υπηρεσίας (λιοντάρια, καμηλοπάρδαλεις, μαϊμούδες, τίγρεις, ζέβρες).Με τη βοήθεια μιας χαρτοταινίας σχεδιάζουμε στο πάτωμα διαδρομές αποτελούμενες από κουτάκια. Σε συγκεκριμένα σημεία στις άκρες τοποθετούμε ειδικά κουτάκια αφετηρίας και προορισμού. Στόχος μας είναι να μάθουν βασικές εντολές προγραμματισμού. Μπροστά, πίσω, στρίβω αριστερά, στρίβω δεξιά. Η κάθε ομάδα-ζωάκι καλείτε να βρεί την διαδρομή που θα πρέπει να ακολουθήσει το ζωάκι ώστε να φτάσει σπίτι του με ασφάλεια αποφεύγοντας τους κινδύνους. Τα παιδιά προγραμματίζουν την διαδρομή χρησιμοποιώντας βελάκια.
 ➡  Εδώ οι δραστηριότητές μας

 

 

Απεργία

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι  όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας θα συμμετέχουν στην απεργία που κηρύχτηκε από την ΑΔΕΔΥ.

Ως εκ τούτου το σχολείο θα παραμείνει κλειστό την Δευτέρα 11/10/2021

Σας επισυνάπτω την επιστολή της ΔΟΕ (Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας) για τους λόγους που αντιδρούμε και προχωράμε σε απεργία την Δευτέρα . Παρακαλώ αφιερώστε λίγο χρόνο για να την διαβάσετε.



Λήψη αρχείου

 

Η Προϊσταμένη

Γουργιώτη Μαρία

 

 

Το όνομά μου

………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 22-23

………………………………………………………………………………………………………………………………………

 Με τον αρχηγό του ονόματός μου φτιάχνω τον αστείο εαυτό μου

Κάθε χρόνο τις πρώτες μέρες της σχολικής χρονιά ασχολούμαστε αρκετά με το όνομά μας καθώς είναι καθοριστικής σημασίας για την εξέλιξη των καθημερινών δραστηριοτήτων στο νηπιαγωγείο. Αποτελεί κομμάτι της ταυτότητας των παιδιών και προωθεί σταδιακά στη κατάκτηση του κώδικα γραφής.

 ➡  Ακούμε το τραγούδι

➡ Μια έκπληξη περίμενε τα νηπιάκια. Τα αρχικά των ονομάτων και οι φωτογραφίες μας σκορπίστηκαν στο πάτωμα. Ο κάθε ένας προσπαθεί να βρει το δικό του σύμφωνα με πίνακα αναφοράς που έχουμε φτιάξει σε ένα χαρτί , και έπειτα φτιάχνει τον αστείο εαυτό του! Γελάσαμε πολύ!

312115451 1429148677576419 3191918779796409654 n  312125614 640681767520753 3014625636446921824 n  311929637 1854744321540834 7161292587752793065 n

311998645 1298659984282016 4154725156824191434 n 312026968 830421181709877 4815132520786750466 n 312111281 3478903422354571 3359791350482595873 n   312344097 1944311135776129 3833416126730287596 n 

311877869 516247503300029 6407041977690340598 n 311195814 1254553898453915 4922084101285277367 n

➡ Γινόμαστε εξερευνητές ονόματος! 

  • Ποιος ο αρχηγός του Ονόματός μου;
  • Ποιος ο αρχηγός του Επιθέτου μου; (για τα νήπια)
  • Από πόσα γράμματα αποτελείτε το όνομά μου;

Το Βαλιτσάκι μου τα έχει όλα και θα με βοηθήσει να εξασκηθώ ώστε να μάθω να αναγνωρίζω  και να γράφω το όνομά μου!

311465233 490325496341830 5980532492106615460 n 311522892 1506652149789615 7373592550328100939 n 311911339 472487794855426 6377388269665116157 n 312027386 1168323693808048 2297768676303036981 n 311429010 1294751921351606 6112424260055971850 n 312145102 5535162626537216 466463367718167810 n 312226472 337465975269135 2072448895860721633 n

 

 

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 21-22

………………………………………………………………………………………………………………………………………

 Το όνομά μου

 ➡ Κάναμε τον αρχηγό του ονόματός μας. Το αρχικό γράμμα του ονόματός μας μεταμορφώθηκε σε δρόμο και μας περίμενε Δευτέρα πρωί κρεμασμένο στο σκοινί. Μα τι κάνει εκεί; Το αναγνωρίζουμε; Αρχικά ψάξαμε να το βρούμε 

 ➡ Μπορούμε με το τζιπ μας να ακολουθήσουμε τον δρόμο αυτό;

 ➡ Κάναμε σύνθεση του ονόματός μας

 ➡ και τέλος προσπαθήσαμε να το γράψουμε. Στην αρχή με λίγη βοήθεια ενώνοντας τις τελίτσες και μετά μόνοι μας!

 

 😆 Τα πατρόν των κατασκευών μπορείτε να βρείτε : ΕΔΩ

4 Οκτωβρίου-Παγκόσμια Ημέρα Ζώων

4 Οκτωβρίου

Γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων

………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 22-23

………………………………………………………………………………………………………………………………………

Τα ζώα όλου του πλανήτη Γιορτάζουν!

 ➡  Διαβάζουμε το παραμύθι που δημιουργήσαμε πέρυσι στα πλαίσια του 2ου Θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων “Το όνομά μου είναι αδέσποτο. Μπορώ να γίνω η οικογένειά σου;”. Τα νήπια το θυμήθηκαν και μίλησαν με μεγάλο ενθουσιασμό και στα καινούργια παιδιά για αυτό. Ξεκίνησε λοιπόν ένας κύκλος συζήτησης σχετικά με το τι κάνει ένα ζωάκι χαρούμενο και ευτυχισμένο και τι μπορούμε να κάνουμε εμείς  οι άνθρωποι για αυτό!



Λήψη αρχείου

 ➡  Ακούμε τραγούδια και είδαμε βίντεο 

 ➡  Τα παιδιά θυμούνται την  γαντόντουκλα ελέφαντα που φτιάξαμε πέρυσι και η οποία είχε αποστολή να μεταφέρει το μήνυμα της προστασίας των ζώων σε όλους τους γνωστούς και φίλους μας.

.jpg

Η Γαντόκουκλα αυτή και φέτος μας υπενθύμισε   τα δικαιώματα των ζώων. Αποφασίσαμε όλοι μαζί πως αυτό που θέλουν πιο πολύ τα ζώα από εμάς είναι η ΑΓΑΠΗ. Γι’ αυτό και φέτος κάναμε μπαλονο- ελέφαντες για να μεταφέρουν το μήνυμα αυτό!

312897690 675656870608389 2104412452069946186 n 313786566 802233360886853 3335462614350417403 n 314598354 3240689202811226 6471021410102520005 n 314731012 2216735588509067 3779082967086333004 n312725624 417183127288170 1420308998599257837 n314589718 894205575284400 24442897211611830 n314693218 658872838924904 5167381347410585132 n

………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 21-22

………………………………………………………………………………………………………………………………………

Μιλήσαμε για όλα αυτά που πρέπει να κάνουμε για τα ζώα και τα καταγράψαμε στον πίνακα

➡ Διαβάσαμε τα δικαιώματα των ζώων, είδαμε εικόνες με ζώα που στάθηκαν αφορμή για συζήτηση. Τα παιδιά μίλησαν για τα κατοικίδιά τους και είπαν πως νοιώθουν για τα ζωάκια

➡ Σκεφτήκαμε να κάνουμε και μια κατασκευή! Η παλάμη από το χέρι μας μεταμορφώθηκε μαγικά σε ένα χαριτωμένο κοάλα που κρεμιέται πάνω σε ένα κλαδί! Εκεί υπάρχει και ένα φυλλαράκι που έχει μέσα όλες αυτές τις λεξούλες που σκεφτήκαμε για την προστασία των ζώων.

➡ Θα στολίσουν το δωμάτιό τους με τις κατασκευές! Έτσι είπαν!

1η Οκτωβρίου- Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας

1 Οκτωβρίου

Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας

………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 22-23

………………………………………………………………………………………………………………………………………

 ➡  Παρακολουθούμε το παραμύθι “Η καρδιά του παππού”

 ➡  Ποια όμορφη ιστορία έχουμε στην καρδιά μας από τον παππού και την γιαγιά μας;

Τα παιδιά έχουν να πουν πολλά ! Οι ιστορίες τους είναι γεμάτες με όμορφες στιγμές, με γέλια και τραγούδια και αισθήματα αγάπης και στοργής.  Ανέφεραν ότι  συχνά με την γιαγιά και τον παππού τους μαγειρέψουν. Έτσι μας ήρθε μια ιδέα! Να φτιάξουμε ένα βιβλίο όπου ο παππούς /γιαγιά κάθε παιδιού θα μοιραστούν μαζί μας την αγαπημένη τους συνταγή! Έτσι κι έγινε!

313862331 445506604412373 2713763549818135310 n 314034667 6293298967366130 5025429772989215940 n 314398064 856782488686172 3576441385577645305 n

 

 

 ➡  Παρακολουθούμε το βίντεο

➡  Με χρωματιστό χαρτί, κόλλες , ψαλίδια και μαρκαδόρους κάνουμε το πορτρέτο της δικής μας γιαγιάς και παππού!

314398064 659450989126080 3414567833074824269 n 1 314607964 859900038588973 6356101735256985127 n

314394390 847094596542791 7304008103879666538 n 314446292 5387972841314637 691252598506433541 n 314742552 1828560510821018 6397331950248005382 n

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 21-22

………………………………………………………………………………………………………………………………………

Με αφόρμηση πίνακες ζωγραφικής και φωτογραφίες συζητήσαμε ένα σωρό πράγματα

-Τι μας αρέσει να κάνουμε με την γιαγιά και τον παππού;

-Πώς νοιώθουμε όταν είμαστε μαζί τους;

-Τι νοιώθουν αυτοί για εμάς; Πώς μα το δείχνουν;

-Τι μπορούμε να κάνουμε για να τους δείξουμε την αγάπη μας;

Συμφωνήσαμε ότι το καλύτερο δώρο για την γιαγιά και τον παππού είναι η αγάπη μας, η αγκαλιά μας και η συντροφιά μας.

Ακούσαμε τραγούδια και διαβάσαμε ποιήματα σχετικά. Και φυσικά κάναμε και το δωράκι μας γι΄ αυτούς

Τα παιδιά χρωμάτισαν τις φιγούρες και έκοψαν την καρδιά για να γίνει το όμορφο αυτό καδράκι.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος έκαναν και μια αφίσα προς τιμής τους!

Άσκηση αντισεισμικής ετοιμότητας

………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 22-23

………………………………………………………………………………………………………………………………………

 ➡  30/9/22 Πραγματοποιήθηκε η πρώτη άσκηση σεισμικής ετοιμότητας στο Νηπιαγωγείο. Τα παιδιά και των 2 τμημάτων άκουσαν με προσοχή τις οδηγίες και τις ακολούθησαν.  Παρέλαβαν και το Βραβείο Συμμετοχής τους με υπερηφάνεια!

312378173 611456673969843 8336244945908621187 n 312494561 673089440921443 7883963639129829368 n 312512096 852750439229017 3238859775272183407 n

312369246 487639526746624 4598658947147318158 n 312539118 2765833623561017 4325576814395683898 n 312624468 491521622991602 3627470088740059717 n

312330591 1068684127129123 8839892887526640884 n

➡ Όλα όσα πρέπει να ξέρω για τον σεισμό


Μετάβαση στο sway.office.com.

………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 21-22

………………………………………………………………………………………………………………………………………

 ➡  29/9/21 και  30/9/21 ασχοληθήκαμε με το φυσικό φαινόμενο του σεισμού. Τα παιδιά ενημερώθηκαν  τους τρόπους προστασίας και  πραγματοποιήθηκε άσκηση αντισεισμικής ετοιμότητας στο νηπιαγωγείο κατά την διάρκεια του πρωινού υποχρεωτικού ωραρίου. Συμμετείχαν με προθυμία όλα τα παιδιά και στο τέλος πήραν και το σχετικό βραβείο επιβράβευσης.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κανόνες και Οδηγίες Λειτουργίας Νηπιαγωγείου

Παρακάτω συνοψίζονται οι κανόνες και οι οδηγίες λειτουργίας του Νηπιαγωγείου έτσι ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη της σχολικής μονάδας και να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή επικοινωνία και συνεργασία με τους γονείς των νηπίων.



Λήψη αρχείου