ο Φίλος μου το δέντρο

    Screenshot 2024 12 01 at 22 39 51 Ποιος άλλος μένει εδώ by Paidi Goneis.gr Issuu

  Εργαστήριο της θεματικής ενότητας  φροντίζω το περιβάλλον με τίτλο “Προστάτεψε το δάσος- είναι πηγή ζωής”

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και συγκεκριμένα στο δασικό οικοσύστημα. Τα δάση διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη μείωση του κινδύνου φυσικών καταστροφών, όπως πλημμύρες, ξηρασίες, κατολισθήσεις και άλλα ακραία γεγονότα.
Οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος είναι: η ανάδειξη των σχέσεων καιαλληλεπιδράσεων φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, ο εντοπισμός των ανθρώπινων δραστηριοτήτων που υποβαθμίζουν ή απειλούν το φυσικό περιβάλλον και η ανάδειξη προληπτικών μέτρων, μέσα από διαδικασίες επίλυσης προβλήματος, διερευνητικής μάθησης, αρχές διαφοροποιημένες διδασκαλίας και περιγραφικής
αξιολόγησης

1ο εργαστήριο:Το ερέθισμα για την εκκίνηση του εργαστηρίου δόθηκε με την άφιξη της μασκότ μας την “Σούλα-Σακούλα” που ήρθε στην παρέα μας για να μας αναθέσει αποστολές και  να μας ευαισθητοποιήσει για την αλλαγή κάποιων συνηθειών και συμπεριφορών που  δημιουργούν κινδύνους στο δάσος.Η μασκότ Σούλα-Σακούλα μας διηγήθηκε την ιστορία της πώς ξεκίνησε από το σούπερ μαάρκετ, βρέθηκε στη θάλασσα, συνάντησε διάφορα ζώα και μετά βρέθηκε σε ένα δάσος και από εκεί στο σχολείο μας. Η γαντόκουκλα Σούλα Σακούλα   συζητώντας μαζί μας μας παρότρυνε να ζήσουμε μαζί περιπέτειες και να φέρουμε εις πέρας αποστολές.

IMG 20241128 111343

 

 

Η πρώτη αποστολή ήταν να  επισκεφτούμε το δασάκι της γειτονιάς μας-αυλής μας , να την εξερευνήσουμε και να συλλέξουμε θησαυρούς. Βγαίνοντας στην αυλή μας παρατηρήσαμε τα δέντρα άλλα ψηλά άλλα χαμηλά, άλλα με φρούτα άλλα με κουκουνάρια άλλα με φύλλα άλλα όχι κι έπειτα συλέξαμε ξερά χόρτα, ξερά φύλλα, πευκοβελόνες, κλαδιά, κουκουνάρια, κυδώνια, αμύγδαλα, χορταρακια, χώμα, πέτρες και μερικά σκουπίδια.

IMG 20241118 111846 507
Η δεύτερη αποστολή ήταν να ταξινομήσουμε τα υλικά που βρήκαμε και έπειτα τα κρατήσαμε για άλλη μελλοντική δραστηριότητα.

 

 

Η τρίτη αποστολή της Σούλας Σακούλας ήταν να συμφωνήσουν τα παιδιά σε κάποιους κανόνες για την εύρυθμη λειτουργία της ομάδας. Οι κανόνες καταγράφονται πάνω σε φύλλα. Τα παιδιά κολλάνε τους κανόνες που έχουν συμφωνήσει πάνω σε ένα δέντρο.

IMG 20241127 083500 Αντιγραφή

2ο εργαστήριο

Τέταρτη αποστολή να φτιάξουν τα παιδιά ιστόγραμμα με τις αρχικές αντιλήψεις τους για το δάσος, τι είναι το δάσος, τι μας προσφέρει, τι κάνουμε εκεί, τι βλέπουμε δάσος. Ακολούθησε ατομικό φύλλο εργασίας: τι γνωρίζω για το δάσος,ποια είναι τα οφέλη του. Έπειτα παρακολουθούμε βίντεο με https://youtu.be/I2cKbUGn4wo για να πάρουμε πληροφορίες για το δάσος και τα οφέλη του, τους κινδύνους που διατρέχει από την ανθρώπινη παρέμβαση. Με αφορμή αυτό το υλικό συζητάμε και προβληματιζόμαστε.

IMG 20241121 0904462

Πέμπτη αποστολή της Σούλας Σακούλας να γίνουμε μικροί φωτογράφοι και να φωτογραφήσουμε τα δέντρα της αυλής, τους καρπούς των δέντρων και τους θησαυρούς της φύσης και μας παροτρύνει να αγκαλιάσουμε ένα δέντρο, να το αισθανθούμε για να μας πει το μυστικό του.Χρησιμοποιήσαμε το τάμπλετ του σχολείου για να φωτογραφήσουμε την ομάδα μας στη φύση.Είδαμε σε βίντεο “Η αρκούδα που αγαπούσε τα δεντρα” κι έπειτα το μυστικό που μας είπε το δέντρο οταν το αγκαλιάσαμε κι εμείς όπως έκανε η αρκούδα το αποτυπώσαμε σε φύλλο εργασίας

IMG 20241118 111544 67 IMG 20241118 111639 334 1IMG 20241127 083658 ΑντιγραφήIMG 20241119 110441

Η έκτη αποστολή ήταν ένα παιχνίδι κίνησης και ρυθμού με ζευγάρια καρτών που αναπαριστούν δέντρα.
Οι κάρτες αναπαριστούν διάφορα είδη δένδρων,τα παιδιά διαλέγουν μια κάρτα και  κινούνται ελεύθερα στο χώρο με τη συνοδεία μουσικής. Μόλις η μουσική σταματήσει, το κάθε παιδί βρίσκει το παιδί με το όμοιο δέντρο και ανάλογα με τις οδηγίες της νηπιαγωγού γίνονται μικρά δεντράκια που μεγαλώνουν, που τα φυσά ο άνεμος,που τα βρέχει η βροχή και το χιόνι, έπειτα γίνονται δρυοκολάπτες, πουλάκια πάνω στα κλαδιά κ.α. Ακούσαμε και το τραγούδι το “Το δέντρο που φυτέψαμε”

IMG 20241119 111618 IMG 20241119 111758 IMG 20241119 1119061

 

3ο εργαστήριο

Στο τρίτο εργαστήριο η Γαντόκουκλα Σούλα Σακούλα μας ζήτησε σαν έβδομη αποστολή να φέρουμε φρούτα και καρπούς του δάσους. Τα παιδιά φέρανε φθινοπωρινά φρούτα , κάστανα, καρύδια, βελανίδια. Τα παρατηρήσαμε, τα ονομάσαμε, τα ταξινομήσαμε ανά χρώμα και μετά τα γευτήκαμε φυσικά.

IMG 20241121 111225

Η όγδοη και η ένατη αποστολή ήταν αρκετά διασκεδαστικές καθώε η Σούλα-Σακούλα μας ανέθεσε ένα παιχνίδι αφής και ένα παιχνίδι γεύσης. Με κλειστά μάτια αγγίξαμε κλαδιά, πευκοβελόνες, χόρτα, πέτρες, καρύδια και φρούτα.Στο παιχμνίδι της γεύσης δοκιμάσαμε και μαντέωαμε τα φθινοπωρινά φρούτα. Ακολούθησε φύλλο εργασίας “Τι βλέπω, τι πιάνω, τι γεύομαι στο δάσος”.

 

IMG 20241121 114417 IMG 20241121 114325IMG 20241121 115216IMG 20241121 113736IMG 20241121 113823IMG 20241121 115029IMG 20241121 113730IMG 20241121 114504IMG 20241121 1214251IMG 20241121 1216241

Κι επειδή τα φρούτα ήταν πολλά η Σούλα-Σακούλα μας ανέθεσε και 10η αποστολή να δημιουργήσουμε ένα πρόσωπο με φρούτα και καρπούς όπως είδαμε να κάνει και ο ζωγράφος Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο. Το αποτέλεσμα ήταν απολαυστικό.

IMG 20241122 110408   IMG 20241127 083742 Αντιγραφή

 

4ο εργαστήριο

Η 11η αποστολή ήταν να γνωρίσουμε ποιός άλλος μένει στο δάσος. Διαβάσαμε το παραμύθι “Ποιός άλλος μένει εδώ; ” απο το ΚΠΕ Καστοριάς γνωρίσαμε ζώα του δάσους και μέσα από τη συζήτηση μάθαμε για τα οφέλη του δέντρου στα ζώα(φωλιά, τροφή κτλ.)  Σε φύλλο εργασίας ζωγραφίσαμε τα ζώα που κατοικούν σε ένα δέντρο, καθώς και τις τροφές και τις φωλιές τους.

Screenshot 2024 12 01 at 22 39 51 Ποιος άλλος μένει εδώ by Paidi Goneis.gr Issuu

 

Η 12η αποστολή ήταν η κατασκευή μακέτας με τα δέντρα και τα ζώα του δάσους .Καταγράψαμε επίσης τα οφέλη του δάσους στους ανθρώπους και στα ζώα.

IMG 20241125 114340 IMG 20241125 112102IMG 20241125 103608IMG 20241125 105404

5ο εργαστήριο

Η 13η αποστολή μας ήταν να αποδώσουμε μια ηχοιστορία με θέμα το δάσος και την πυρκαγιά με μουσικά όργανα ή τη φωνή μας. Ανακαλύψαμε, πειραματιστήκαμε και διασκεδάσαμε πολύ.

Σ

IMG 20241126 0948291 IMG 20241126 090317 IMG 20241126 083857IMG 20241126 0953181

 

τον σύνδεσμο στο  φωτόδεντρο http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-11018 τα παιδιά ανά δύο στα τάμπλετ παίζουν ένα παιχνίδι όπου ταιριάζουν  τις ψηφίδες-παζλ για να κάνεις το οικοσύστημα του δάσους δάσους

IMG 20241126 083533

Ζωγραφίσαμε ένα δάσος με την χρήση κηρομπογιών και ένα δάσος ελεύθερα με νερομπογιές βάζοντάς τους πολλά χρώματα.

IMG 20241127 0807361IMG 20241127 0809161

 

6ο εργαστήριο

Η Σούλα -Σακούλα έφερε να μας συστησει στην παρέα μας τον Κύριο Καπνούλη, μια αλεπού που βίωσε την πυρκαγιά και μετά έγινε πυροσβέστης.Μας μίλησε για την ιστορία της και μας έκανε ερωτήσεις.Τα παιδιά αναρωτήθηκαν ποιός βάζει φωτιές;πώς;Γιατί;Και τι συμβαίνει μετά;

Ο Καπνούλης έφερε μαζί του έναν πυροσβεστήρα και μας έδειξε πώς λειτουργεί. Τα παιδιά ρώτησαν για το επάγγελμα του Πυροσβέστη.Μιλήσαμε για τον εξοπλισμό του Πυροσβέστη και το όχημά του, για τον αριθμό που καλούμε όταν θελουμε να καλέσουμε την Πυροσβεστική.Διαβάσαμε και το παραμύθι “Η μεγάλη φωτιά” και είδαμε τον εξοπλισμό και το επάγγελμα του Πυροσβέστη.

Ακολούθησε βίντεο η καταστροφή των δασών  https://youtu.be/_q3HksXHeEA και μετά γίνανε ερωτήσεις στα παιδιά:Ποιά νομίζετε ότι είναι τα οφέλη του δάσους; Πού οφείλονται οι πυρκαγιές στο δάσος; Εκτός από τις ανθρώπινες δραστηριότητες που αλλού οφείλονται; Τι συμβαίνει όταν το δάσος παίρνει φωτιά; Η καταστροφή ενός δάσους τι συνέπειες έχει για τη ζωή του ίδιου του δάσους αλλά και για τη ζωή του ανθρώπου; με ποιους τρόπους μπορούμε να βοηθήσουμε; Θυμηθήκαμε ένα παλιότερο παραμύθι ” Ο πόλεμος των δασών” που κάηκαν και τα 2 δάση και τι συνέπειες είχε για τα ζώα.

Ακολούθησε φύλλο εργασίας με μισό φύλλο Α4 το δάσος πριν και το άλλο μισό το δάσος μετά την πυρκαγιά όπου τα παιδια αποτύπωσαν εικαστικά με νερομπογιές το δάσος πριν και μετά.

IMG 20241127 0822591IMG 20241126 111822IMG 20241126 1200071

70 εργαστήριο

Στο τελευταιο εργαστήριο ο Κύριος Καπνούλης μας μίλησε για τους τρόπους που μπορούμε να προστατευτούμε από τις πυρκαγιές, τι πρέπει να θυμίζουμε στους ενήλικες όταν πάμε στο δάσος, όταν κάνουμε πικνικ στο δάσος ή τι γίνεται όταν τελικά πιάνει φωτιά στο δάσος(καλούμε την Πυροσβεστική). Ο Καπνούλης  τέλος μας έδωσε το μετάλλιο του καλού προστάτη των δασών.

 

IMG 20241128 104108 IMG 20241128 113248

Για να κλείσουμε το εργαστήριο ντύσαμε την μελισσούλα κουκουβαγια και σκιουράκι για να μαζέψουν λουλούδια και καρπούς στο δάσος και μετά την ντύσαμε και πυροσβέστη να σβήσει τη φωτιά στο δάσος.

IMG 20241127 112058IMG 20241127 111606IMG 20241127 111236 IMG 20241127 1107271IMG 20241127 113118

 

 

 

 

Μιλάμε για τα μήλα!

Η εποχή του μήλου έφτασε και αν δεν κάναμε πρότζεκτ για τα μήλα

στο νηπιαγωγείο των Πύργων, τότε που;!

Ξεκινήσαμε να μελετάμε τα μήλα μέσα και έξω!

                                                     PXL 20241003 102217013.MPPXL 20241003 102108361.MP

και στη συνέχεια κάναμε τον δικό μας πίνακα αναφοράς με τα μέρη του μήλουPXL 20241003 123320413.MP

Κάναμε τυπώματα με τα μήλα και δημιουργήσαμε τους δικούς μας πίνακες

PXL 20241003 102738270.MP

ς!

Εξασκήσαμε την οπτική μας αντίληψη και βάψαμε τα σχήματα που βρισκόταν μέσα στο μήλο με συγκεκριμένα χρώματα. Όπου βλέπαμε κύκλο βάφαμε κίτρινο, όπου βλέπαμε τετράγωνο βάφαμε πράσινο και όπου βλέπαμε τρίγωνο βάφαμε κόκκινο. Ήταν μια καλή ευκαιρία να θυμηθούμε τα σχήματα και τα χρώματα!

PXL 20241004 104814399.MP

Στη συνέχεια γίναμε μηλο-μηχανικοί!

Κατασκευάσαμε τους δικούς μας πύργους από μήλα και οδοντογλυφίδες. Στην αρχή μας δυσκόλεψε μέχρι να βρούμε τον τρόπο να στερεώσουμε τα κομμάτια χωρίς να πέφτουν. Πειραματιστήκαμε όμως αρκετά και τα καταφέραμε! Μας κέντρισε πολύ το ενδιαφέρον αυτή η δραστηριότητα!

 

PXL 20241007 110958988.MPPXL 20241007 105550506.MPPXL 20241007 103925741.MP

Από το πρότζεκτ μας δεν μπορούσαν να λείπουν τα μαθηματικά!

Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να δούμε πόσα μήλα χωράνε στο σώμα μας! Τα τοποθετήσαμε δίπλα στο σώμα μας τα μετρήσαμε και τα καταγράψαμε! Σε αυτή την άσκηση η βοήθεια των συμμαθητών μας έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο.

 

PXL 20241009 114543334.MPPXL 20241009 124012368.MP

 

Και επιτέλους ήρθε η ώρα να τα δοκιμάσουμε με έναν διαφορετικό τρόπο.

Τα κάναμε μαρμελάδα!

PXL 20241010 101940944.MP

 

Την επόμενη μέρα αφού κρύωσε η μαρμελάδα μας, πήραμε φρέσκο ψωμάκι και βούτυρο και βάλαμε πάνω την μαρμελάδα μας!

PXL 20241011 110352174.MPPXL 20241011 110800911.MP

PXL 20241011 110709539.MP

PXL 20241011 110259521.MP

Το κάθε παιδί άλειψε τη δική του φετούλα και φυσικά όταν καταφέρνεις και την φτιάχνεις μονος σου είναι ακόμα πιο νόστιμη!!

 

Παρακολουθήσαμε μια ιστορία που τα σποράκια της μηλιάς γίνοναι φυτό ,που μεγαλώνει, βγάζει άνθη και μετά μήλα και τα μήλα μας δίνουν νέα σποράκια και έτσι μάθαμε για τον κύκλο της ζωής μια μηλιάς

Έπειτα παρακολουθήσαμε  το παραμύθι “το δέντρο που έδινε “στο youtube  όπου η μηλιά συνδέθηκε με ένα παιδί και όσο το παιδί μεγάλωνε η μηλιά του έδινε όσα είχε για να το ευχαριστήσει (μήλα για να πουλήσει , κλαδιά για να φτιάξει σπίτι , κορμό για να πάρει βάρκα να ταξιδέψει και κούτσουρο για να ξεκουραστεί. Ασκηθήκαμε στον προφορικό λόγο με την αναδιήγηση του παραμυθιού και την αντιστοίχιση προϊόν και

ηλικία του παιδιού. Ακολούθησε φύλλο εργασίας

IMG 20241017 102518 3

 

 

 

 

 

 

 

Κάναμε προγραφικές ασκήσεις σχηματίζοντας τα μήλα της μηλιάς μαθαίνοντας έτσι το γράμμα ο

IMG 20241017 080448

Παρακολουθήσαμε τον μύθο το μήλος της Έριδας και συζητήσαμε πώς βγήκε αυτήν η έκφραση

Μιλήσαμε για τα είδη  των μήλων,σε πόσα χρώματα τα συναντάμε τα παρατηρήσαμε και φυσικά γευτήκαμε μήλα που μας έφεραν οι γονείς από τα χωράφια του χωριού μας. Μετά  αφού αποφασίσαμε ποια γεύση μήλου μας αρέσει( κόκκινο, κίτρινο, πράσινο) το σημειώσαμε σε φύλλο εργασίας

IMG 20241017 080437

IMG 20241010 105529

Φυσικά φτιάξαμε και δοκιμάσαμε μηλόπιτα

4
1

 

 

 

 

 

 

Αντλήσαμε από το διαδίκτυο το ποίημα “ένα μήλο κάθε μέρα “ κατά αναλογία του ένα μήλο την ημέρα , μιλήσαμε για τις διατροφικές συνήθειες που πρέπει να έχουμε και για τη μεγάλη θρεπτική αξία του μήλου. μάθαμε το ποίημα και το εντάξαμε στην πρωινή μας ρουτίνα μαθαίνοντας και τις ημέρες της εβδομάδας.1000026060

Για να αποδώσουμε και εικαστικά την μηλιά κάναμε τυπώματα από φύλλα για τη φυλλωσιά και  μετά με πον πον  βάλαμε κόκκινα μήλα στη μηλιά μας

2IMG 20241009 094313

 

Μάθαμε το τραγούδι η Ρηνούλα ανεβασμένη στη μηλιά και διασκεδάσαμε βάζοντας κινήσεις στο τραγούδι.

Τέλος αποδώσαμε μουσικοκινητικά το γνωστό τραγούδι «μήλο μου κόκκινο» αλλά με τη μουσική του Νίκου Θεοδωρίδη….Χτύπα το χέρι χτύπα, βρόντα το πόδι βρόντα, κούνα μαντήλι και στροφή….χορεύοντας και διασκεδάζοντας.

 

Μέρα σχολικού αθλητισμού

IMG 20240927 111856

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Την Παρασκευή 27/9/2024 με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο Νηπιαγωγείο Πύργων συνδιοργανώσαμε αθλητικές και άλλες δραστηριότητες με το γειτονικό Νηπιαγωγείο του Ανατολικού στον αύλειο χώρο του σχολείου μας.

Υλοποιήσαμε αθλητικές δράσεις με σκοπό να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία μας.
Δημιουργήσαμε  «Σταθμούς  Δραστηριοτήτων» με αθλητικές δραστηριότητες (π.χ. στεφάνια,κώνοι, σχοινάκι, εμπόδια)

Παίξαμε μπάσκετ, περάσαμε κάτω από εμπόδια, κάναμε άλματα πάνω από εμπόδια, παίξαμε σκοινάκι, μπάλα και φτιάξαμε τις δικές μας αθλητικές δραστηριότητες με φαντασία και κέφι. Παίξαμε, συνεργαστήκαμε, δημιουργήσαμε και διασκεδάσαμε πολύ με τους καινούριους μας φίλους από το διπλανό Νηπιαγωγείο.

Αθλούμαστε μαζί!!!!

Χωρίς τίτλο IMG 20240927 1109122 IMG 20240927 105928 IMG 20240927 105117 IMG 20240927 094813 IMG 20240927 092641 1000025774 1 1

Μέρα χωρίς αυτοκίνητο

IMG 29ada29837c8246d8a08ad1f31a7b75b V

Μέρα χωρίς αυτοκίνητο και στο νηπιαγωγείο συζητήσαμε για την αντικατάσταση του αυτοκινήτου ως μέσου μεταφοράς και καταλήξαμε ότι η χρήση του ποδηλάτου είναι μη βλαβερή για το περιβάλλον, μας επιτρέπει να απολαύσουμε τη φύση, να αθληθούμε, να ψυχαγωγηθούμε.

Μάθαμε τον εξοπλισμό του ποδηλάτη κι έπειτα βγήκαμε στην αυλή φτιάξαμε το δικό μας ποδηλατόδρομο, φορέσαμε τον κατάλληλο εξοπλισμό και κάναμε βόλτες με το ποδήλατό μας.

1000025547 11000025551 1 IMG 20240920 105245 IMG 20240920 104857 IMG 20240920 104651 1000025558 1000025556 1000025554 1000025551

Έναρξη Σχολικής Χρονιάς!

Την Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου του 2024, στις 9.00π.μ. θα πραγματοποιηθεί ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά.

Μετά την τέλεση του Αγιασμού θα γίνει μια σύντομη ενημέρωση στους γονείς, στην αίθουσα του Νηπιαγωγείου

Διαγωνισμός ζωγραφικής HELMEPA

Το Νηπιαγωγείο μας πήρε μέρος στον πανελλήνιο διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργάνωσε η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος HELMEPA με τίτλο:

«Μην ψαρώνεις! Μπορούμε να σώσουμε τις θάλασσες».

 

PXL 20240306 101131537.MP

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το Σχολικό έτος 2024-2025

Για το σχολικό έτος 2024-2025 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 01 έως 20 Μαρτίου 2024.

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.

  • Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές γεννημένοι το 2019 και το 2020.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/)  και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από  τη  συστεγαζόμενη σχολική μονάδα.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ

  • Αίτηση εγγραφής ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00 -16:00)  και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
  • Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα.
  • Βεβαίωση Φοίτησης  της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
  • Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή»

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό η Προϊστάμενη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

  • Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2024-2025 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας

  • στο τηλέφωνο:  2463091202 και στο mail: mail@nip-pyrgon.koz.sch.gr

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 1 έως 20 Μαρτίου 2024 και κατά τις ώρες 13:00 – 14:00  π.μ.  τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών έπειτα από τηλεφωνικό ραντεβού.

Επίσκεψη Πυροσβεστικής

Σήμερα αντιπροσωπεία της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας του Δήμου Εορδαίας επισκέφθηκε το σχολείο μας, με σκοπό να μας ενημερώσει για την αντιμετώπιση κινδύνων και την αυτοπροστασία μας.

PXL 20240213 082047440.MP

Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού

Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού.



Λήψη αρχείου