Κοινωνικοί και οργανωσιακοί δείκτες αειφόρου σχολείου Κ4- Δράσεις συμπερίληψης και αποδοχής
Και κάπως έτσι έφτασε κι ο μικρούλης Φεβρουάριος, ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα στα δύο μεγάλα αδέρφια του τον Ιανουάριο και τον Μάρτιο! Ο μικρούλης Γλεντζοφλέβαρος, ο οποίος μέσα από τα μάτια και την πένα της αγαπημένης Γιολάντας Τσορώνη Γεωργιάδη νιώθει λυπημένος γιατί είναι μικρότερος από τα άλλα του αδέρφια, καθώς έχει 28 μέρες κι όχι 30 ή 31. Αφού διαβάσαμε την υπέροχη ιστορία του Γλεντζοφλέβαρου, κουβεντιάσαμε για τα συναισθήματα που ένιωθε και για το αν έφταιγαν τα αδέρφια του για αυτά. Πώς ένιωθαν τα αδέρφια του για εκείνον; Τον κορόιδευαν για τη διαφορετικότητά του; Τον αγαπούσαν; Πώς το καταλαβαίνουμε αυτό;
Ακούστε την ιστορία
Τι έκαναν τα αδέρφια του για να νιώσει καλύτερα ο μικρός τους αδερφός; Με ποιον τρόπο προσπάθησαν να τον βοηθήσουν; Τα κατάφεραν τελικά;
Εμείς τι θα μπορούσαμε να κάνουμε αν κάποιος φίλος μας είχε δυσκολίες στο περπάτημα; Πώς θα μπορούσαμε να τον βοηθήσουμε;
Τα παιδιά μαθαίνουν σιγά σιγά και με κάθε ευκαιρία συμπερίληψης στο σχολείο μας να αγκαλιάζουν το διαφορετικό, να το αποδέχονται και να προσπαθούν να βρίσκονται δίπλα του ανάλογα με τις ανάγκες του. Αν αφήσουμε τα παιδιά να συμπεριφέρονται όπως νιώθουν, χωρίς να προσπαθούμε να τα επηρεάζουμε με βάση τις δικές μας σκέψεις, ο κόσμος μας θα γίνει σίγουρα καλύτερος. Ας τα εμπιστευτούμε!!