ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ”ΟΚΑΝΑ” ΚΟΝΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΛΤΣΕΣ.
ΜΙΛΗΣΑΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΜΕ ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ . ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΦΑΝΤΑΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΛΤΣΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΠΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ. ΕΠΕΙΤΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΛΤΣΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΤΗΣ ΜΠΟΥΓΑΔΑΣ ΜΕ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙ.
ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΦΟΡΕΣΑΜΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΑΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΛΕΥΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΤΟΝΗ, ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. Η ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΒΑΡΕΤΟ ΚΑΙ ΑΧΡΩΜΟ. ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ . ΕΠΕΙΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΜΕ ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΜΑΣ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ , ΜΑΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΨΗΛΑ.