Στο νηπιαγωγείο μας ζήσαμε όμορφες και δημιουργικές στιγμές καθώς πλησίαζε το Πάσχα. Μάθαμε ότι το Πάσχα είναι μια από τις πιο σημαντικές γιορτές για την Ελλάδα και τον χριστιανισμό και συμβολίζει την αγάπη, την ελπίδα και την αναγέννηση της φύσης.
ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ 2026!
Στο νηπιαγωγείο μας γνωρίσαμε ένα όμορφο έθιμο της άνοιξης, τα Χελιδονίσματα. Πρόκειται για ένα παλιό παραδοσιακό έθιμο, όπου τα παιδιά υποδέχονται τα χελιδόνια που φέρνουν την άνοιξη!
Τα παιδιά κρατούν μικρά ξύλινα ή χάρτινα χελιδόνια και γυρίζουν από τάξη σε τάξη ή από σπίτι σε σπίτι, τραγουδώντας χαρούμενα τραγούδια για την άνοιξη και τη φύση που ξυπνάει. Τα τραγούδια αυτά λένε ότι ο χειμώνας φεύγει και η άνοιξη έρχεται με λουλούδια, ήλιο και χαρά.
Στο νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για τα χελιδόνια, είδαμε εικόνες και μάθαμε γιατί επιστρέφουν την άνοιξη. Στη συνέχεια φτιάξαμε τις δικές μας χειροτεχνίες με χελιδόνια και τραγουδήσαμε τα χελιδονίσματα με ενθουσιασμό!
Ήταν μια πολύ όμορφη δραστηριότητα που μας γέμισε χαρά και μας έφερε πιο κοντά στην παράδοση και στη φύση. 🌸🐦
Η ΑΛΚΥΟΝΗ!
Στο νηπιαγωγείο μας γνωρίσαμε την όμορφη ιστορία της Αλκυόνης.
Μάθαμε ότι η Αλκυόνη είναι ένα μικρό πουλάκι που αγαπά τη θάλασσα και τον ήλιο. Μέσα από το παραμύθι της ανακαλύψαμε και τις «Αλκυονίδες μέρες», τις ζεστές και ηλιόλουστες μέρες του χειμώνα.
Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία με μεγάλο ενδιαφέρον, συζήτησαν για τον χειμώνα και τη φύση και παρατήρησαν εικόνες από το πουλάκι της Αλκυόνης.
Με παιχνίδια, τραγούδια και δημιουργικές δραστηριότητες ταξιδέψαμε στον κόσμο της μυθολογίας και της φύσης και περάσαμε όμορφες στιγμές όλοι μαζί!
“ΠΑΙΖΩ ΜΕΓΑΛΩΝΩ… ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΩ” ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2025-2026
“Παίζω, μεγαλώνω τον εαυτό μου διαμορφώνω”
Σκοπός του προγράμματος ήταν: να ενισχύσουν τα νήπια την ατομική τους ταυτότητα ,να μιλήσουν για τον εαυτό τους, να εκφράσουν τα ενδιαφέροντά τους και κατ’ επέκταση να αντιληφθούν τη σημασία της ισότιμης μεταχείρισης των ατόμων στην κοινωνία και να προχωρήσουν στην αποδόμηση οποιονδήποτε στερεοτύπων σχετικών με τα δύο φύλα.
Είμαι κορίτσι…… Είμαι αγόρι……
Αρχικά προχωρήσαμε στην διερεύνηση αντιλήψεων για τα δύο φύλα μέσα από πλούσιο εποπτικό υλικό και στη συνέχεια κατασκευάσαμε το κορίτσι και το αγόρι της τάξης μας.
Έπειτα , κοιτάξαμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη,
και παρουσιάσαμε τα χαρακτηριστικά μας στην ολομέλεια….
Στη συνέχεια προσπαθήσαμε να αναπαραστήσουμε
τον εαυτό μας μέσα σε μία κορνίζα…
Δελτίο Ταυτότητας
Παρατηρώντας προσεχτικά μία ταυτότητα ενηλίκου
προσπαθήσαμε να δημιουργήσει ο καθένας το δικό του δελτίο
και να το σφραγίσει με το δικό του μοναδικό αποτύπωμα.
Ανθρώπινο σώμα – Πώς είμαστε;
Παρατηρήσαμε τα εξωτερικά μας χαρακτηριστικά – που όλοι μας
γνωρίζουμε- με σκοπό την αναγνώριση της μοναδικότητας του καθενός
ανεξάρτητα από το φύλο του και παίξαμε σχετικό παιχνίδι.
Ανθρώπινο σώμα –εσωτερικά όργανα
Παρακολουθήσαμε το video
<< ΣΩΜΑ Πνεύμονες – ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ>> (Διαθέσιμο στον δικτυακό
τόπο: https://www.youtube.com/watch?v=1CxsAaWssbI ) και
επικεντρωθήκαμε στη λειτουργία ζωτικών οργάνων του σώματός μας
μέσα από δικές μας αυτοσχέδιες κατασκευές
Αναγνωρίζω τα συναισθήματα
Παρατηρώντας εικόνες και εκφράζοντας εμπειρίες μας,
συζητήσαμε για τα συναισθήματα
Γυναικεία ή ανδρικά επαγγέλματα;
Παρατηρώντας βιβλία , σχετικές εικόνες, και εκφράζοντας τις προσωπικές μας
εμπειρίες καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το επάγγελμα που επιλέγει ο καθένας
εξαρτάται από τις επιθυμίες του, τις ικανότητες του κι όχι από το φύλο του.
Ποιος κάνει τις δουλειές στο σπίτι;
Μέσα από το κλασσικό παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας παρουσιάσαμε ένα μοντέλο ισότητας των φύλων σχετικά με την οικογενειακή και οικιακή φροντίδα. Δείχνουμε στα παιδιά εικόνες με δουλειές του σπιτιού και σε έναν πίνακα τοποθετούμε τις δουλειές ώστε και οι δυο γονείς να έχουν ελεύθερο χρόνο.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2026-2027
Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το Σχολικό Έτος 2026-2027
Οι αιτήσεις εγγραφών θα πραγματοποιηθούν από 2 έως 23 Μαρτίου 2026.
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, σας ενημερώνουμε για τη διαδικασία εγγραφών των μαθητών/τριών για τη νέα σχολική χρονιά, σύμφωνα με την επίσημη εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας.
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής. Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2026-27, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι το 2022. Στο Νηπιαγωγείο μας εγγράφονται παιδιά που διαμένουν: στο Μαΐστρο και Αμφιτρίτη.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης(απαιτείται χρήση κωδικών taxisnet), στην οποία περιλαμβάνονται οδηγίες και διευκρινίσεις:
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την ηλεκτρονική αίτηση, θα πρέπει να προσκομίσετε στη σχολική μονάδα τα παρακάτω εντός της προθεσμίας που θα ορίσει το Νηπιαγωγείο:
- Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).
- Βιβλιάριο Υγείας, που να αποδεικνύει ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
- Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, για περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα & Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής
Ολοήμερο Πρόγραμμα: Οι αιτήσεις γίνονται δεκτές χωρίς προϋποθέσεις. Η αποχώρηση των μαθητών γίνεται στις 16:00 μ.μ.
Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής: Δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνο τα προνήπια-νήπια που φοιτούν στο Ολοήμερο Πρόγραμμα. Η προσέλευση είναι 07:45-08:00. Για τη λειτουργία του τμήματος απαιτείται η εγγραφή τουλάχιστον 5 μαθητών.
Τα προνήπια που ήδη φοιτούν εγγράφονται αυτεπάγγελτα στο επόμενο σχολικό έτος.
Σε περίπτωση αυτοπρόσωπης παρουσίας παρακαλούμε να προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία.
Τηλέφωνα: 2551028451 και 2551350365
Ώρες προσέλευσης: 12:15-13:00 μ.μ Δευτέρα ως Παρασκευή
email: mail@nip-maistr.evr.sch.gr
adym_ (2), έγγραφη-συναίνεση-έτερου-γονέα (1)
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση κατά τις ώρες επικοινωνίας του σχολείου.
Με εκτίμηση,
Η Προϊσταμένη & ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου
ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!
Στο νηπιαγωγείο μας συμμετείχαμε στη δράση «Μίλα Τώρα», στέλνοντας το δικό μας μήνυμα ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό, με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο (6 Μαρτίου).
Μιλήσαμε με τα παιδιά για τα συναισθήματα:
Πώς νιώθουμε όταν κάποιος μας μιλάει άσχημα;
Τι κάνουμε όταν βλέπουμε κάποιον να στενοχωριέται;
Σε ποιον μπορούμε να μιλήσουμε όταν κάτι μας ενοχλεί;
Δημιουργήσαμε ομαδική αφίσα με το σύνθημα «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ».
Και κάναμε πολλές δραστηριότητες
Οι Απόκριες στο Νηπιαγωγείο μας!
Τις τελευταίες εβδομάδες, το σχολείο μας “ντύθηκε” με τα χρώματα του Καρναβαλιού! Μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα δραστηριοτήτων, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά, να πειραματιστούν με νέα υλικά και να γνωρίσουν τις παραδόσεις του τόπου μας.
Φτιάξαμε τους χαρταετούς μας.
Φτιάξαμε τις δικες μας μάσκες , μαθαίνοντας για τα γεωμετρικά σχήματα.
Μάθαμε για τα έθιμα της σαρακοστής, το τραπέζι της Καθαρά Δευτέρας
Φτιαξαμε τις δικές μας Σαρακοστές
Και φυσικά δεν έλειψε και το αποκριατικό μασκέ πάρτυ μας!
- Έθιμα και Κοινωνική Ζωή
Η Τσικνοπέμπτη ήταν αναπόσπαστο κομμάτι των εορτασμών μας! Μιλήσαμε για τα έθιμα της αποκριάς σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και γίναμε μια μεγάλη παρέα.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την ευγενική προσφορά των εδεσμάτων την ημέρα της Τσικνοπέμπτης. Η στήριξή σας συμβάλλει ουσιαστικά στη δημιουργία ενός ευχάριστου και εορταστικού κλίματος για τα παιδιά μας, ενισχύοντας τους δεσμούς της σχολικής μας κοινότητας.
Σας ευχόμαστε καλή Σαρακοστή!
ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ!
Ο χειμώνας έφτασε και το νηπιαγωγείο μας γέμισε χρώματα, χαμόγελα και δημιουργία!
Μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά της εποχής, παρατηρήσαμε τον καιρό και συζητήσαμε για τις αλλαγές στη φύση. Τα παιδιά έμαθαν για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη, για τα αποδημητικά πουλιά και για το πώς προστατευόμαστε από το κρύο.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
Επισκέφτηκαν το νηπιαγωγείο μας μέσα στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων “Παίζω μεγαλώνω τον εαυτόμου διαμορφώνω..” γυναίκες αστυνομικίνες για να ενημερώσουν τους μαθητές ότι τα επαγγέλματα μπορούν να γίνουν και από τα δυο φύλα , να καταρρίψουμε τα στερεοότυπα και να ανατρέψουμε τις προκαταλήψεις σχετικά με τα αντρικά και γυναικεία επαγγέλματα. Επίσης ενημέρωσαν τους μαθητές/τριες για τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς και τη ασφαλεία μας είτε ως πεζοί είτε με άλλο τρόπο μεταφοράς.






















































































