Δράση Ομαλής Μετάβασης στο Δημοτικό

Στο πλαίσιο του προγράμματος της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο

στο Δημοτικό πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο Λουτρών.

Πριν την επίσκεψη, τα παιδιά αποτύπωσαν στο χαρτί τις σκέψεις τους

για το πώς φαντάζονται το Δημοτικό και ζωγράφισαν σελιδοδείκτες ως δώρο για τους μαθητές της Α΄τάξης και μία καρδιά για την κα Διευθύντρια και τους εκπαιδευτικούς.

1

2 3

Τα νήπια συμμετείχαν στην πρωϊνή προσευχή με τους μαθητές του Δημοτικού,

ξεναγήθηκαν στις τάξεις και γνώρισαν τους εκπαιδευτικούς και τέλος είχαν

την ευκαιρία να αλληλοεπιδράσουν με τους μαθητές της Α΄ τάξης.

Παρακολούθησαν και συμμετείχαν στο μάθημα της Γλώσσας,συζήτησαν μεταξύ τους

και ζωγράφισαν όλα τα παιδιά πώς νιώθουν για αυτήν τη συνεργασία.4 5 6 7 8 9

Στη συνέχεια πήγαμε στο εργαστήριο της πληροφορικής και στο γυμναστήριο.

12 10 11

Ευχαριστούμε θερμά την κα Ντορίνα Διευθύντρια του Δημοτικού,την κα Δήμητρα

δασκάλα της Α΄τάξης και την κα Μαρία εκπαιδευτικό πληροφορικής για τη ζεστή τους φιλοξενία.

Επιστρέφοντας στο Νηπιαγωγείο έγινε αξιολόγηση της δράσης.

Τα παιδιά ενθουσιασμένα μίλησαν για την εμπειρία τους,για τις διαφορές των δύο σχολείων,τι τους άρεσε,αν ήταν έτσι όπως το φανταζόταν και αποτύπωσαν τις σκέψεις τους στο χαρτί.

14 13

Ευχόμαστε το μαγικό ταξίδι της γνώσης που θα ξεκινήσει το Σεπτέμβριο για τα νήπια

να είναι συναρπαστικό,δημιουργικό, με πολλά χαμόγελα και όμορφες στιγμές

όπως και την ημέρα της μετάβασης.

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *