Νέα Ψηφιακά Εργαλεία για γονείς/ κηδεμόνες

  1. Ψηφιακή Βεβαίωση Φοίτησης

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών έχουν τη δυνατότητα έκδοσης Βεβαίωσης Φοίτησης των εξαρτώμενων τέκνων τους μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/attending-school

  1. Ψηφιακή Πλατφόρμα για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και των φαινομένων εκφοβισμού

Για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού έχει δημιουργηθεί ειδική ψηφιακή πλατφόρμα για υποβολή καταγγελιών                                                                                                                                                                          https://stop-bullying.gov.gr/ 

Στη συγκεκριμένη πλατφόρμα έχουν πρόσβαση μαθητές και γονείς, καθώς και όσοι έχουν την επιμέλεια μαθητών/τριών, οι οποίοι δύνανται να υποβάλουν αναφορές.

  1. Ψηφιακή Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων

Δίνεται η δυνατότητα στους γονείς/κηδεμόνες να ενημερώνονται ηλεκτρονικά για τις απουσίες, καθώς και τη βαθμολογία των μαθητών/τριών μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής «e-Parents»

https://eschools.minedu.gov.gr/login

 

Πηγή: Εγκύκλιος Λειτουργίας Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2024-2025 (Φ.7/99728/Δ1//04-09-2024)

 

Δημιουργία λογαριασμού μαθητή από τον γονέα ή κηδεμόνα

Αγαπητοί γονείς

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό χρήστη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον  οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση  στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)  (https://www.sch.gr/services).

Η εγγραφή γίνεται από τη σελίδα  https://register.sch.gr/students.  Στην ίδια σελίδα μπορεί να φτάσει κάποιος από την πύλη του ΠΣΔ www.sch.gr ακολουθώντας το σύνδεσμο «Εγγραφή».

Η εγγραφή γίνεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή/τριας.  Στη σελίδα υπάρχουν σχετικές οδηγίες τις οποίες θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε η εγγραφή να είναι επιτυχής. Δείτε αναλυτικά τον οδηγό έγγραφής: https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf

Απαιτείται η συμπλήρωση του Αριθμού Μητρώου του μαθητή.

Οι Αριθμοί Μητρώου σάς έχουν αποσταλεί   σε προσωπικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e mail) .

Συνιστούμε στον γονέα/κηδεμόνα την αναγκαιότητα ορθής αναγραφής της διεύθυνσης email του καθώς επίσης και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.

Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας θα αποσταλεί e-mail με τα στοιχεία εγγραφής στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας στην ηλεκτρονική αίτηση.

                                                                      Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

 

 

Παιδί και Σχολείο

4 47666 reading clip art cartoon reading and writing clipart

Τα παραπάνω άρθρα προέρχονται από το blog της Σχολικής Συμβούλου ΕΑΕ κας Χιουρέα http://www.chiourea.gr/2009/12/blog-post_7759.html

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα άρθρα σε αυτό το Ιστολόγιο προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις θέσεις μας.

Έναρξη σχολικού έτους- Αγιασμός

backdrop back to school template cute children rainbow 6932753

Ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους θα γίνει την 

Πέμπτη  11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 8:30΄ το πρωί 

στο προαύλιο του Δημοτικού Σχολείου Κλένιας.

Μετά το τέλος του αγιασμού θα γίνει σύντομη ενημέρωση γονέων στο χώρο του Νηπιαγωγείου και στη συνέχεια τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους θα αποχωρήσουν.

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

 

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2024-2025)



Λήψη αρχείου