10ος Μαθητικός Διαγωνισμός «YouSmile Awards».

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στον 10ο Μαθητικό Διαγωνισμό «YouSmile Awards», που διοργανώθηκε από το Χαμόγελο του Παιδιού και το Ευρωπαϊκό Εθελοντικό Δίκτυο YouSmile. Η συμμετοχή μας πραγματοποιήθηκε με το πρόγραμμα «Αυτό που μας ενώνει… πάει πάρκο», μέσα από το οποίο οι μαθητές και οι μαθήτριές μας ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα σεβασμού της διαφορετικότητας, συμπερίληψης και ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην κοινότητα.

Μέσα από βιωματικές δράσεις και δημιουργικές εργασίες, τα παιδιά ανέδειξαν την ανάγκη για προσβάσιμους δημόσιους χώρους για όλους και διατύπωσαν προτάσεις για τη βελτίωση της παιδικής χαράς και των υποδομών του χωριού τους. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που η φωνή των παιδιών μας έγινε αφορμή για θετικές αλλαγές και συνέβαλε στη δημιουργία μιας κοινωνίας με σεβασμό, ισότητα και ενεργούς πολίτες.

Στο παρακάτω βίντεο περιλαμβάνονται όλες οι δράσεις μας:

Τι τραγούδι που δημιουργήσαμε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και έχει τον τίτλο  “Το πάρκο που αγαπώ”  είναι το παρακάτω:

Δημιουργήσαμε μία αφίσα με πολλή μεράκι και φαντασία  με τις προτάσεις μας για ένα πάρκο συμπερίληψης.

afisa parko

Περισσότερες λεπτομέρειες για τις δράσεις μας υπάρχουν στο  παρακάτω άρθρο στο ιστολόγιο του νηπιαγωγείου μας

https://blogs.sch.gr/nipiampel/wp-admin/post.php?post=7721&action=edit με τίτλο

“Αυτό που μας ενώνει…πάει πάρκο!’

Με ιδιαίτερη χαρά παραλάβαμε τη Βεβαίωση Συμμετοχής μας στον 10ο Μαθητικό Διαγωνισμό «YouSmile Awards», που διοργανώθηκε από το Χαμόγελο του Παιδιού και το Ευρωπαϊκό Εθελοντικό Δίκτυο YouSmile.

Η βεβαίωση αυτή αποτελεί μια σημαντική αναγνώριση της προσπάθειας των μαθητών και μαθητριών μας, οι οποίοι μέσα από το πρόγραμμα «Αυτό που μας ενώνει… πάει πάρκο» ανέδειξαν αξίες όπως η αποδοχή, η συμπερίληψη, ο σεβασμός στη διαφορετικότητα και η ενεργός συμμετοχή στα κοινά.

Stig. Oth. You smileΕίμαστε περήφανοι που τα παιδιά μας εξέφρασαν τις ιδέες και τις προτάσεις τους για μια κοινότητα πιο φιλική και προσβάσιμη για όλους, αποδεικνύοντας ότι ακόμη και οι μικρότεροι πολίτες μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στη διαμόρφωση ενός καλύτερου κόσμου.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή, τη δημιουργικότητα και την ευαισθησία που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος!

 

«Όλοι μαζί για τη Γη: σταθερό κλίμα, αισιόδοξο  μέλλον», διαγωνισμός τοιχογραφίας Αειφόρου σχολείου

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό τοιχογραφίας του Αειφόρου Σχολείου με θέμα «Όλοι μαζί για τη Γη: σταθερό κλίμα, αισιόδοξο μέλλον».

Competition Aeiforum

Οι μικροί μας μαθητές, μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, συζήτησαν για την προστασία του περιβάλλοντος, την κλιματική αλλαγή και τη σημασία της συνεργασίας για ένα καλύτερο αύριο.  Παρακολούθησαν το παρακάτω βίντεο για να κατανοήσουν τι είναι  η κλιματική αλλαγή.

Με φαντασία, χρώματα και πολλή αγάπη για τη φύση, δημιούργησαν μια τοιχογραφία που εκφράζει το όραμά τους για έναν πλανήτη καθαρό, πράσινο και γεμάτο ζωή.

Toichografia foto

Η συμμετοχή μας στον διαγωνισμό αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία, καθώς έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να καλλιεργήσουν την περιβαλλοντική τους συνείδηση, να συνεργαστούν και να μεταφέρουν το δικό τους αισιόδοξο μήνυμα για το μέλλον της Γης.

Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια παραλάβαμε τη βεβαίωση συμμετοχής μας στον διαγωνισμό τοιχογραφίας με θέμα «Όλοι μαζί για τη Γη: σταθερό κλίμα, αισιόδοξο μέλλον», που διοργάνωσε το Αειφόρο Σχολείο.

Stim. OTH. ORTHO TOICHOGRAFIAΗ βεβαίωση αυτή αποτελεί μια όμορφη αναγνώριση της προσπάθειας, της δημιουργικότητας και της συνεργασίας των παιδιών μας, τα οποία εργάστηκαν με ενθουσιασμό για να εκφράσουν τις σκέψεις και τα μηνύματά τους σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Η συμμετοχή μας στον διαγωνισμό ήταν μια πολύτιμη εκπαιδευτική εμπειρία που ενίσχυσε την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών και τους έδωσε την ευκαιρία να γίνουν ενεργοί πολίτες από μικρή ηλικία.

Ευχαριστούμε το Αειφόρο Σχολείο για αυτή την όμορφη πρωτοβουλία και είμαστε περήφανοι που οι μαθητές μας έγιναν μικροί πρεσβευτές της προστασίας του περιβάλλοντος. Μαζί μπορούμε να φροντίσουμε τη Γη μας και να χτίσουμε ένα πιο βιώσιμο και ελπιδοφόρο μέλλον για όλους. 🌍💚

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους προσπάθεια!!!

«Ο δράκος που έφαγε την Δευτέρα ή όταν πάγωσε ο χρόνος», διαγωνισμός συγγραφής παραμυθιού

Το νηπιαγωγείο μας  συμμετείχε στον 10ο  Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού που διοργανώθηκε από την Α/θμια Εκπ/ση Δυτικής Θεσσαλονίκης, με τη δημιουργία ενός παραμυθιού κοινού και για τα 2 τμήματα   με θέμα: «Ο δράκος που έφαγε την Δευτέρα».  Δόθηκε η ευκαιρία στα παιδιά να εκφράσουν τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και τις ιδέες τους. Μέσα από τη συνεργασία, τον διάλογο και το παιχνίδι με τις λέξεις, δημιουργήσαμε το δικό μας μοναδικό παραμύθι. Η συμμετοχή μας αποτέλεσε μια όμορφη εμπειρία μάθησης και δημιουργικής έκφρασης, γεμάτη ενθουσιασμό και έμπνευση. Το παραμύθι που δημιουργήσαμε είναι το παρακάτω:

 “Ο δράκος που έφαγε τη Δευτέρα ή  όταν πάγωσε ο χρόνος!”

“Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας  δράκος. Ο δράκος αυτός  είχε ένα τεράστιο στόμα, έναν τεράστιο λαιμό, μία τεράστια ουρά και μια πολύ  μεγάλη κοιλιά. Έτρωγε όλη την ώρα και ποτέ δεν χόρταινε. Έτρωγε ό,τι έβρισκε μπροστά του.

Μια μέρα εκεί που έκανε την βόλτα του συνάντησε ένα κοριτσάκι. Στην μπλούζα του κοριτσιού υπήρχαν κάποια γράμματα. Στην μπλούζα έγραφε: Δευτέρα.

Fotografia 1 O drakos synanta th Deytera

Ο δράκος όμως δεν ήξερε να διαβάζει, γιατί στο χωριό του δράκου δεν υπήρχε σχολείο. Δεν κατάλαβε λοιπόν πως το κοριτσάκι αυτό ήταν μία από τις ημέρες της βδομάδας. Και…. καθώς πεινούσε πολύ, άνοιξε το τεράστιο στόμα του και…χλαααααπ. Την έφαγε!

Η Δευτέρα είναι μία πολύ σημαντική μέρα γιατί είναι η πρώτη μέρα της εβδομάδας. Οι υπόλοιπες μέρες την έψαχναν….

– Ε, Δευτέρα πού βρίσκεσαι; Πάρε την θέση σου επιτέλους να ξεκινήσει η εβδομάδα. Να πάρουμε και εμείς τη σειρά μας.

Πουθενά  όμως η  Δευτέρα. Βαθιά μέσα στην κοιλιά του δράκου όσο και να φώναζε κανείς δεν την άκουγε.

-Μα πού στο καλό εξαφανίστηκαν οι μέρες; αναρωτήθηκε ο χρόνος. Αν δεν κυλήσουν οι μέρες, πώς θα κυλήσουν, οι μήνες, οι εποχές και  στο τέλος εγώ; Θα σταματήσουν όλα!

Και πραγματικά έτσι έγινε. Ο χρόνος πάγωσε, σταμάτησε ξαφνικά! Και μαζί του πάγωσαν τα πάντα  στη γη. Έμειναν ακίνητα σαν κρυστάλλινα αγαλματάκια. Τα παιδιά δεν μπορούσαν πια να πάνε στο σχολείο, ούτε σε δραστηριότητες, ούτε για παιχνίδι. Οι μεγάλοι δεν μπορούσαν να πάνε στις δουλειές τους. Οι μαμάδες δεν μπορούσαν να μαγειρέψουν. Τα ζωάκια έμειναν νηστικά. Δεν μπορούσαν να βγουν για να κυνηγήσουν. Τα αυτοκίνητα, τα φορτηγά, τα τρένα έμειναν ακίνητα στους δρόμους. Τα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα δεν απογειώθηκαν. Η γη σταμάτησε να γυρνάει γύρω από τον ήλιο, το φεγγάρι σταμάτησε να γυρνάει γύρω από τη γη και οι πλανήτες έμειναν όλοι ακίνητοι.  Οι πύραυλοι σταμάτησαν να ταξιδεύουν στο διάστημα. Όλος ο κόσμος κινδύνευε να καταστραφεί.

– Μα τα μουστάκια μου, είπε ο χρόνος, πρέπει γρήγορα να βρεθεί  μία λύση. Πρέπει  οπωσδήποτε  να βρω την Δευτέρα. Μα πού στο καλό έχει εξαφανιστεί; Ποιος μπορεί να με βοηθήσει;

Και τότε φώναξε τον αέρα και του ζήτησε να φυσήξει δυνατά για να στείλει ένα μήνυμα σε όλη την πλάση.

-Όποιος γνωρίζει πού βρίσκεται η Δευτέρα, να εμφανιστεί γρήγορα μπροστά μου.

Και να, εμφανίστηκε η νεράιδα του καλού. Τα είχε δει όλα από το σπιτάκι της πάνω στο ουράνιο τόξο και έτρεξε να βοηθήσει.

-Τι να κάνω Χρόνε μου;  Να πάω  στον δράκο  και να του  πω πολλά αστεία για να τον κάνω να γελάσει δυνατά  και από τα γέλια να πεταχτεί η Δευτέρα έξω;

Ή μήπως να τον κάνω να φοβηθεί  και από τις τσιρίδες του να τρομάξει  η Δευτέρα και να πηδήξει έξω από το στόμα του; Αλλά ο δράκος είναι πολύ άγριος και εγώ φοβάμαι να τον πλησιάσω.

Ω, έχω ένα άλλο σχέδιο, είπε η νεράιδα. Με το μαγικό μου το ραβδί θα ραντίσω μπόλικη  χρυσόσκονη. Θα έρθει ο αέρας,   θα φυσήξει δυνατά και θα τη μεταφέρει στα ρουθούνια του δράκου. Τότε αυτός θα νιώσει ένα γαργαλητό, θα φτερνιστεί δυνατά και να η Δευτέρα!

Το σχέδιο πέτυχε. Με ένα δυνατό αααααψοουυυυ…. εμφανίστηκε πασπαλισμένη με χρυσόσκονες.

Fotografia 2 H Deytera emfanisthke paspalismenh me chrysoskonh

Όταν την είδαν οι αδελφές της, οι μέρες, έτρεξαν κοντά της και μπήκαν  στη σειρά τους. Και η εβδομάδα κύλησε.  Και  ο χρόνος  άρχισε και αυτός  να κυλά.  Τα ρολόγια ξεκίνησαν να χτυπάνε, οι πλανήτες να γυρίζουν γύρω από τον ήλιο, τα παιδιά να παίζουν, τα ζώα να τρέχουν, οι μαμάδες να μαγειρεύουν, τα αυτοκίνητα να κινούνται στους δρόμους και οι πύραυλοι να εκτοξεύονται στο διάστημα. Και η χαρά ξαναγύρισε στα πρόσωπα των παιδιών και σε όλη την γη μας.”

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Με ιδιαίτερη χαρά παραλάβαμε τη βεβαίωση συμμετοχής μας στον διαγωνισμό συγγραφής παραμυθιού. Η διάκριση αυτή αποτελεί αναγνώριση της προσπάθειας, της δημιουργικότητας και της συνεργασίας των μικρών μας μαθητών.

Stigm Oth. Paramythi

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη φαντασία και τον ενθουσιασμό τους που έδωσαν ζωή στο παραμύθι μας!