Ο ήρωας της τάξης
Συζητάμε για τους ήρωες…
Τί είναι ήρωας; τ
ι κάνει ένας ήρωας;
γνωρίζετέ εσείς κάποιον ήρωα;
γιατί νομίζετε κάνει ηρωικές πράξεις;
θα μπορούσαμε να γίνουμε εμείς ήρωες;
πώς;
…..Κάθε μέρα κληρώνονται δύο παιδιά να γίνουν οι ήρωες- βοηθοί της τάξης και προσφέρουν την βοήθεια τους στους συμμαθητές τους.
Τα παιδιά βοηθοί έχουν στον λαιμό τους το βραβείο του σούπερ ήρωα και στο τέλος της ημέρας το παίρνουν μαζί τους στο σπίτι τους για να το έχουν να θυμούνται τη πολύτιμη βοήθεια που πρόσφεραν στους συμμαθητές τους.
Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Γνωρίζω το σώμα μου”
Ενδεικτικές Δραστηριότητες
Τραγούδια ” το ιππικό”
“Εγώ είμαι εγώ”
“Το ένα”
Συζήτηση για το σώμα…
Περιγραφή του σώματος από πάνω προς τα κάτω.
Ακτινόγραμμα- Ιδεοθύελλα
Πίνακες Αναφοράς
ένα παιδί ξάπλωσε πάνω σε χαρτί του μέτρου και σχεδιάσαμε όλοι μαζί το περίγραμμα του και έπειτα κάναμε ομαδικό κολλάζ τα μέρη του σώματος του…
Γράψαμε και τοποθετήσαμε τις καρτέλες με τις ονομασίες των μερών του σώματος στο σχέδιο που δημιουργήσαμε…
Μιλήσαμε για το εσωτερικό του σώματος μας και κάναμε ανίχνευση των γνώσεων πριν τη διδακτική παρέμβαση και μετά από αυτήν…
Ζωγραφική πριν διδακτική παρέμβαση και μετά από αυτήν…
Φύλλα Εργασίας σχετικά…
Κατασκευές…
Μιλήσαμε για το σκελετικό σύστημα…
Παρατηρήσαμε πως είναι ένας άνθρωπος…
Αναπαραστήσαμε τις κινήσεις του…
Μιλήσαμε για τις αισθήσεις…
παίξαμε παιχνίδια με τις αισθήσεις…
Ευγενικοί τρόποι συμπεριφοράς
Διαβάσαμε το παραμύθι “Το μικρό αρκουδάκι μαλώνει με τον φίλο του”
Το παραμύθι έγινε η αφορμή να προβληματιστούν τα παιδιά για τους σωστούς τρόπους συμπεριφοράς και να εκφέρουν τις απόψεις του σχετικά …
Αναφερθήκαμε στα “γλυκά” λογάκια που μπορούμε να χρησιμοποιούμε για να εκφραστούμε…
Εμπνευσμένοι από το παραμύθι, ζωγραφίσαμε…
“Μάθε ποιό παιχνίδι αγαπώ…”
Στα πλαίσια της γνωριμίας των παιδιών μεταξύ τους, της ενίσχυσης του αισθήματος αποδοχής και της αυτοεκτίμησης κάθε μέρα κληρώνουμε ένα παιδί για να μας φέρει την επόμενη μέρα μέσα σε ένα κουτί, το αγαπημένο του παιχνίδι για να το παρουσιάσει και να μιλήσει γι ΄αυτό στους συμμαθητές του.
Αγαπημένο παιχνίδι ” Το σκυλάκι”
Αγαπημένο παιχνίδι ” Οι φιγούρες του Καραγκιόζη”
Αγαπημένο παιχνίδι ” Τηλεκατευθυνόμενο αυτοκίνητο”
Αγαπημένο παιχνίδι ” Τα lego”
Αγαπημένα παιχνίδια ” Καραγκιόζης” και “ποδήλατο”
Αγαπημένο παιχνίδι “Γαντόκουκλες”
Με αφορμή τις γαντόκουκλες, παίξαμε το παραμύθι “Κοκκινοσκουφίτσα”
Αγαπημένο παιχνίδι “Περιπολικό και πειρατής”
Αγαπημένο παιχνίδι ” φιγούρες και pop-it”
Αγαπημένο παιχνίδι “κούκλες”
Αγαπημένο παιχνίδι “Αρκουδάκι και Φιδάκι”
Αγαπημένο παιχνίδι “Εργαλεία
Αγαπημένο παιχνίδι “Σκυλάκι”
Αγαπημένο παιχνίδι ¨Περιπολικό και σειρήνες”
Αγαπημένο παιχνίδι ” Κουκλάκια”
Αγαπημένο παιχνίδι ” Κουζινικά”
Αγαπημένο παιχνίδι “Λούτρινα ζωάκια”
Αγαπημένο παιχνίδι “Φιγούρες”
Αγαπημένο παιχνίδι ” Φιγούρες Δράσης”
Στο τέλος της κάθε παρουσίασης τα παιδιά εκφράζουν φιλοφρονήσεις για τον συμμαθητή τους…
































































































