Στα πλαίσια του εργαστηρίου δημιουργώ και καινοτομώ ασχοληθήκαμε με τον κύκλο του νερού.
Μιλήσαμε για το μύθο της Αρέθουσας και πήγαμε επίσκεψη στο μουσείο της Αρέθουσας στη Χαλκίδα.Είχαμε κλείσει ξεναγό η οποία μας μίλησε για τα εκθέματα και στο τέλος μας έδωσε και βραβείο μικρού αρχαιολόγου.



