ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Την παρασκευή 24 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε το αποκριάτικο πάρτι μας. Τα παιδιά ήταν μεταμφιεσμένα, χάρηκαν διασκέδασαν και πέρασαν πολύ όμορφα. Επίσης στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης των παιδιών στο Δημοτικό Σχολείο αλλά και της γενικότερης συνεργασίας φιλοξενήσαμε με πολύ χαρά τα παιδιά της Α τάξης του Δημοτικού Σχολείου Φαρρών με τα οποία και κάναμε διάφορα αποκριάτικα δρώμενα όπως το παραδοσιακό γαϊτανάκι. Ακόμα χορέψαμε αποκριάτικα τραγούδια και φάγαμε εδέσματα προσφορά των γονέων τους οποίους και ευχαριστούμε πολύ. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου αλλά και στη δασκάλα της Α τάξης κ. Πολυδωροπούλου Αλίκη. ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ σε όλους.

thumbnail thumbnail 1thumbnail 2

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! Κόψαμε από κοινού με το Δημοτικό Σχολείο Φαρρών τη Βασιλόπιτα για τη νέα χρονιά. Ευλόγησε τη Βασιλόπιτα ο εφημέριος της ενορίας πατέρας Θεόδωρος Παπαδόπουλος του οποίον και ευχαριστούμε θερμά . Επίσης ευχαριστούμε και το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων που προσέφερε τις Βασιλόπιτες για το Νηπιαγωγείο και για το Δημοτικό Σχολείο καθώς και το δώρο-βιβλίο που αντιστοιχούσε στο κάθε φλουρί για την κάθε τάξη.

βασιλόπιτας 2βασιλόπιτας 1