Χριστούγεννα στην αυλή

Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου από κοινού με το Δημοτικό Σχολείο Φαρρών και με την παρουσία γονέων τραγουδήσαμε χριστουγεννιάτικα τραγούδια ,χορέψαμε , και δημιουργήσαμε με μπισκότα και σοκολάτα  << κατασκευές >> που τελικά καταναλώσαμε.

18

17 1

Ενημέρωση για την υγιεινή παιδική διατροφή

Την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε από κοινού με το Δημοτικό Σχολείο Φαρρών ενημέρωση από τη διατροφολόγο του Καραμανδάνειου Νοσοκομείου Πατρών κ. Κολυπέρα Βασιλική για την υγιεινή παιδική διατροφή. Ακολούθως με τη συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων μοιράστηκαν στα παιδιά φέτες ψωμί με λάδι και ρίγανη προκειμένου να δοκιμάσουν και να γνωρίσουν τα οφέλη της Μεσογειακής διατροφής.

6

5

 

Χωρίς τίτλο

3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου για να τιμήσουμε την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία πραγματοποιήσαμε μια σειρά από δράσεις προκειμένου τα παιδιά να νιώσουν τις δυσκολίες αλλά και να κατανοήσουν τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία.

thumbnail

7

Εθελοντισμός-προσφορά στους συνανθρώπους μας

Το Νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Φαρρών προχώρησε στη συγκέντρωση ειδών ρουχισμού και υπόδησης προκειμένου να διατεθούν σε παιδιά και ενήλικες που προέρχονται από ευπαθείς ομάδες.

7

8

Ελιά

Στις 22 Νοεμβρίου ημέρα Παρασκευή και με αφορμή το θέμα της ελιάς που δουλεύουμε στο σχολείο μας φτιάξαμε το δικό μας υγιεινό πρωινό με βάση την ελιά και τα παράγωγά της ( ελιές ,λάδι …) αλλά και σαλάτα εμπλουτισμένη με λάδι, τυρί και ψωμί.

3

thumbnail 6

thumbnail 5

<>

Με την ολοκλήρωση του σχολικού έτους ολοκληρώθηκε και το περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα . Οι δυσκολίες πολλές καθώς δεν υπήρχε η δυνατότητα για εκπαιδευτικές επισκέψεις , οι διακοπές στη λειτουργία του σχολείου ελαχιστοποίησαν τον διαθέσιμο χρόνο……Τα παιδιά έκαναν τη προσπάθειά τους και τους αξίζουν πολλά ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Οι φωτογραφίες αναφέρονται στη δενδροφύτευση στην αυλή του σχολείου αλλά και στα γλαστράκια που ζωγράφισαν και στα οποία φύτευσαν τα ίδια τα παιδιά όμορφα λουλούδια.

 

 

 

 

Από το σταφύλι στο κρασί…

<< Πατήσαμε>> τα σταφύλια κάπως διαφορετικά με τα χέρια μας και βγάλαμε το μούστο για να φτιάξουμε το δικό μας κρασί. Τα σταφύλια τα έφεραν τα παιδιά και συμμετείχαν όλα στη διαδικασία.