Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων αφού μιλήσαμε για τα ζώα, τα διαχωρίσαμε σε κατηγορίες, τα οικόσιτα, του δάσους και του αγρού. Δημιουργήσαμε τις μορφές τους, ξεχωρίσαμε τις σωστές και αποδεκτές συμπεριφορές καθώς και για τις μη επιτρεπτές απέναντί τους. Στο τέλος εμπνευστήκαμε ένα ποίημα με αφορμή την Ημέρα Φιλοζωίας και δημιουργήσαμε ένα βίντεο που είναι αφιερωμένο σε αυτά. Παραθέτουμε ενδεικτικό υλικό παρακάτω. Καλή απόλαυση!
2 Εργαστήριο Δεξιοτήτων 2022-2023
1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023
4 & 5 Εργαστήριο Δεξιοτήτων 2021-2022
Εργαστήριο 4 & 5 | 4ο και 5ο εργαστήριο
Το σώμα μου 1η Δραστηριότητα: Σε χαρτί του μέτρου απεικονίζουν τη φιγούρα τους, 2η Δραστηριότητα: Μαθαίνουμε για το σώμα. Ονομάζουμε τα μέλη του
3η Δραστηριότητα: Τραγούδια για το σώμα με τη συνοδεία κινήσεων και στη συνέχεια μουσικών οργάνων. 4η Δραστηριότητα: Παιχνίδια με το σώμα, κινητικές δραστηριότητες για τη σημασία της σωματικής άσκησης. |
2ο εργαστήριο
Χεράκια καθαρά, μικρόβια μακριά
1η Δραστηριότητα (1η διδακτική ώρα): Διαβάζω το βιβλίο «Τα μικρόβια δεν είναι για να τα μοιραζόμαστε». Τα μικρόβια βρίσκονται παντού! Που;(στα παιχνίδια, στο πληκτρολόγιο, στην τουαλέτα, στο τηλέφωνο, στα χέρια). Ψάχνουμε όλοι μαζί να βρούμε τα μικρόβια-ασημόσκονη που έχουν τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία της τάξης. Το κυνήγι ξεκινά.
2η Δραστηριότητα (2η διδακτική ώρα):Ένα μικρό πείραμα αρκεί για να το καταλάβουμε πως μεταδίδονται τα μικρόβια. Τα μικρόβια είναι η ασημόσκονη που βάζει ο εκπαιδευτικός στα χέρια του και έπειτα πιάνει τα χέρια ενός παιδιού και διάφορα αντικείμενα της τάξης. Τα μικρόβια ασημόσκονη μεταφέρονται παντού. Για να προστατευθώ τα χεράκια μου να πλένω δεν ξεχνώ. Διαβάζουμε τις κοινωνικές ιστορίες πως πλένω τα χέρια μου. Βλέπουμε εικόνες πότε πρέπει να πλένουμε τα χέρια μας. Λέμε το τραγούδι «τα χεράκια πλένω καθημερινά» και έπειτα βλέπουμε τον οδηγό εικόνων για το πλύσιμο των χεριών. Κάνουμε πρακτική εξάσκηση.
3η Δραστηριότητα (3η διδακτική ώρα): Βλέπουμε εικόνες το πώς διώχνουμε τα μικρόβια (κάνω μπάνιο, πλένω χέρια, πλένω δόντια, κόβω νύχια, τρώω υγιεινά). Τα παιδιά αρχικά εξοικειώνονται με το νερό πλένοντας σε μια λεκάνη μία κούκλα.
Φύλλα Αξιολόγησης: Αναγνωρίζω και ταυτοποιώ εικόνες με αντικείμενα του μπάνιου.
1ο εργαστήριο
Αυτοεξυπηρέτηση (Ρούχα, τσαντάκια, παπούτσια, κάλτσες κλπ) 1η Δραστηριότητα (1η διδακτική ώρα): Κατονομάζω τα ρούχα που φορώ. έπειτα, τα ομαδοποιώ ανάλογα με το μέρος του σώματος που τα φοράμε. Τέλος, βάζουμε «μπουγάδα». Ο εκπαιδευτικός δείχνει ένα ρούχο κάθε φορά και τα παιδιά πρέπει να βρουν το όμοιο και να το απλώσουν με τα μανταλάκια στο σκοινί. 2η Δραστηριότητα (2η διδακτική ώρα): Βλέπουμε έναν οδηγό εικόνων για τον τρόπο που φοράμε το μπουφάν, το παντελόνι, τις κάλτσες και τα παπούτσια μας. Στην παρεούλα εξασκούμαστε στη διαδικασία αυτή. Παρακολουθούμε το παραμύθι «ο Ήλιος και ο Αέρας». Στη συνέχεια το κάνουμε δραματοποίηση. 3ηΔραστηριότητα (3η διδακτική ώρα): Τακτοποιώ, ανοίγω-κλείνω τσαντάκι, πετσέτες, αντικείμενα φαγητού. Φύλλα εργασίας- Αξιολόγηση, αναγνωρίζω και ταυτοποιώ ρούχα που μπαίνουν στην ντουλάπα ,δεξιότητες ζωής,
|
Ενδεικτικές Φωτογραφίες