Προετοιμασίες για το Πάσχα!!
ΜΥΡΙΣΑΝ ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ….
ΕΥΧΑΡΗΣΤΗΡΙΟ ΧΟΡΗΓΙΑΣ κ. ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ
Μετά από αίτημα του Νηπιαγωγείου προς τον κ. Αποστολάκη , για την χορηγία ενός πολυμηχανήματος – έγχρωμου εκτυπωτή, το ενδιαφέρον του και η ανταπόκριση του ήταν άμεση.
Το Νηπιαγωγείο Δαμασίου, τον ευχαριστεί θερμά για την ευγενική και πολύτιμη προσφόρα του, συμβάλλοντας μ’ αυτόν τον τρόπο στην αναβάθμιση του τεχνολογικού
εξοπλισμού της σχολικής μας μονάδας.
Χάρη στην δωρεά ενός πολυμηχανήματος-έγχρωμου εκτυπωτή δίνετε στα παιδιά μας, τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες.
Η παρούσα επιστολή αποτελεί ελάχιστη ένδειξη εκτιμήσεως έναντι της αξιόλογης και αξιέπαινης πράξης του.
Του ευχόμαστε ολόψυχα υγεία και ευημερία.
25 ΜΑΡΤΊΟΥ 1821
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα γιορτάστηκε και φέτος στο Δαμασι, η εθνική επέτειος της 25ης Μαρτίου του 1821 και ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου.
Την παραμονή της εορτής, η Ελλάδα είχε πολλές αναμνήσεις να μας αφηγηθεί στην γιορτή του νηπιαγωγείου μας.
Ανήμερα της εθνικής εορτής, μετά τον εκκλησιασμο, ακολούθησε κατάθεση στεφάνων και απαγγελία ποιημάτων από τους μαθητές του νηπιαγωγείου και ολοκληρώθηκε με την παρέλαση προς τιμή των ηρώων.
Χρόνια πολλά Ελλάδα!!!!!!!
Ο ΦΙΛΆΡΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΛΙΈΡΟΥ
ΚΑΙ ΔΩΡΟ….Ο ΧΑΡΤΑΕΤΌΣ
Καλωσοριζοντας την Σαρακοστή το έθιμο απαιτεί το πέταγμα του χαρταετού.
Ετσι το βιβλιοπωλείο bla bla και η κ. Χαρούλα Σάνη μας χάρισαν ένα χαρταετό για να κληρωθεί σε ένα παιδί. Ο τυχερός ήταν ο Α.Β και του ευχόμαστε πολλά χαρούμενα και ανέμελα πετάγματα του χαρταετού στον ουρανό.!!
Ευχαριστούμε για την όμορφη χορηγία , και ευχόμαστε ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΉ ΜΕ ΥΓΕΊΑ, στην κ. Χαρούλα Σάνη.!!
ΤΡΕΛΌ ΚΑΡΝΑΒΆΛΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!
Τσικνισαμε κι εμείς!!!!
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος τιμήσαμε το έθιμο της Τσικνοπέμπτης,με χορό παιχνίδι και μεταμφίεση, μικροί και μεγάλοι. Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του νηπιαγωγείου προσφερθηκε και ανέλαβε το ψήσιμο αλλά και όλη την διοργάνωση της ημέρας,προσφέροντας το κρέατα,το γλυκό και τους χυμούς χαρίζοντας μας μια ξεχωριστή μέρα!!
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων !!!!
Και του χρόνου με υγεία!!






































































































