Δεύτερος περίπατος στο χωριό.

Αυτή τη φορά περπατάμε μέσα στο χωριό κατευθυνόμενοι προς την παιδική χαρά που βρίσκεται πιο μακριά μας. Τα προτρέπουμε να παρατηρήσουν τον περιβάλλοντα χώρο και διαπιστώνουν πως μέχρι να φτάσουμε εκεί δεν έχουμε συναντήσει σκουπίδια.

Φτάνουμε σε μία οικοδομή και όλα μαζί φωνάζουν κυρία κοίτα σκουπίδια.

IMG 20251014 112540  

Τραβάμε φωτογραφίες και συνεχίζουμε. Φτάνοντας στην παιδική χαρά λένε : κυρία είναι γεμάτη με φύλλα. Αρχίζουν να μαζεύουν αυτά και να παίζουν. Εντοπίζουν ένα σκουπίδι και ζητούν να το φωτογραφίσουμε.

IMG 20251014 113139

Απολαμβάνουμε παίζοντας στην παιδική χαρά και επιστρέφουμε στο σχολείο μας.

Ένας περίπατος στο χωριό

20251013 155737                                                                                                                      20251013 155708

Ώρα 10:30 και τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μαζί με τις εκπαιδευτικούς ξεκινούν για τον μικρό τους περίπατο στο χωριό. Επιλέγουμε το δρόμο που οδηγεί στο ποτάμι. Ενθουσιασμένα όλα τραγουδούν περπατούν αργά και τα προτρέπουμε να παρατηρήσουν το φυσικό περιβάλλον. Εντοπίζουν σκουπίδια χάρτινα ποτήρια, τενεκεδάκια αλουμινίου, μπουκάλια πλαστικά μικρά μεγάλα , γυαλιά, χαρτιά τουαλέτας…. Οι κάδοι έξω από το σχολείο σχεδόν άδειοι αλλά ο χώρος μπροστά από αυτούς γεμάτος με κάθε λογής σκουπίδια.

IMG 20251013 113633 IMG 20251013 113549 IMG 20251013 113205 IMG 20251013 113139 IMG 20251013 112734 IMG 20251013 111644 IMG 20251013 111641 20251013 155925 20251013 155832 

Κυρία πολλά σκουπίδια.

Πού θα έπρεπε να πετάμε τα σκουπίδια μας;

Στους κάδους.

Τι λέτε να συμβεί αν συνεχίσουν να πετάνε σκουπίδια;

Θα βρωμίσει ο χώρος

Κυρία εγώ είδα και χαρτιά από αυτά που σκουπιζόμαστε στην τουαλέτα.

Σε λίγο θα βρωμάει

Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε;

Να τα πετάμε όλα μέσα στους κάδους.

Εντυπωσιαστήκαμε όλοι μας με το γαϊδαράκο που συναντήσαμε στη βόλτα μας.

20251013 160006

Ένας γαϊδαράκος που όπως μας είπαν τα παιδιά κινδυνεύει από τα σκουπίδια.

2η Συνάντηση των εκπαιδευτικών του δικτύου “Never stop learning”

Την Πέμπτη 9/10/2025 οι εκπαιδευτικοί των 8 Νηπιαγωγείων του Δήμου Χαλκιδέων συναντήθηκαν στις 18:00 για τα εξής θέματα:

  • Τίτλος σχεδίου δράσης των σχολικών μας μονάδων
  • Ανακύκλωση τηγανόλαδων ενημέρωση από τον εκπρόσωπο της motor oil
  • Ενημέρωση σχετικά με τα αιτήματα μας στο ΦΟΔςΑ
  • Κάδοι ανακύκλωσης
  • Κάδοι compost
  • Ενημέρωση μέσω βιντεοκλήσης  σχετικά με το φύτεμα, την φροντίδα και την καλλιέργεια μικρών βελανιδιών με σκοπό την δεντροφύτεψή τους το ερχόμενο φθινόπωρο από τους μαθητές των συμμετεχόντων σχολείων.
  •  Ενημέρωση για προμήθεια κάδου συλλογής αλουμινίου από τον οργανισμό «Κάθε κουτί μετράει»
  • Δημιουργία αφίσας που θα γίνει το logo στη δεντροφύτεψη.
  • Ενημέρωση σχετικά με το αίτημα των Νηπιαγωγείων για ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα «αρχές της κυκλικής οικονομίας» από τον  οργανισμό Beak –on The Hummingbird Project
  1. Τίτλος σχεδίου δράσης: Νοιάζομαι και το δηλώνω κάθε τι ανακυκλώνω.
  2. Τηγανόλαδα: ο εκπρόσωπος θα προμηθεύσει από την επόμενη εβδομάδα δοχεία για τη συλλογή τηγανόλαδων, μούργας, ηλιέλαιο
  3. Στις 21 Οκτωβρίου ξεκινά η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών των δύο από τα οκτώ Νηπιαγωγείων του δικτύου από το ΦΟΔςΑ
  4. Το μήνα Δεκέμβριο θα γίνει μία συνάντηση όλων των σχολείων που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον συμμετοχής για ενημέρωση σχετικά με το πρόγραμμα σε συνεργασία με το δασαρχείο. Πρότεινε η φροντίδα των δενδρυλλίων να παραμείνει στην εποπτεία της σχολικής μονάδας,  να φυτευτούν σε μπουκάλια 1,5 lt και να τοποθετηθούν σε κιβώτια πλαστικά για ευκολότερη μεταφορά και φροντίδα.
  5. Προτάθηκε να απευθυνθούμε στο τμήμα παιδείας της Νομαρχίας, για την προμήθεια κάδων.
  6. Αν και η Προϊσταμένη ενός σχολείου υπέβαλε αίτημα στον οργανισμό «Κάθε κουτί μετράει» δεν έχουν ακόμα απαντήσει.
  7. Συμφωνήθηκε κάθε σχολείο να δημιουργήσει ένα δέντρο με ανακυκλώσιμα υλικά. Να τραβηχτεί φωτογραφία και να αποσταλεί στη Νηπιαγωγό που θα αναλάβει να δημιουργήσει ένα δάσος διαφορετικό. Αυτό το δάσος θα γίνει η αφίσα μας και το logo μας.
  8. Beak – on θα μας ενημερώσουν σχετικά με το κόστος συμμετοχής θα μας αποστείλουν το πρόγραμμα της επιμόρφωσης και μετά θα κληθούμε να αποφασίσουμε.

Ανακύκλωση Σχέδιο δράσης της σχολικής μονάδας

Αφορμή το παραμύθι “Ο Φαλακρός σκαντζόχοιρος” (που διαβάσαμε την Τρίτη) το οποίο όμως και βάλαμε στην άκρη χωρίς να διαβάσουμε το τέλος του. Ζήτησα από τα παιδιά να σκεφτούν, πως θα βοηθήσουν το φίλος μας που είναι λυπημένος. Πρότειναν να του βάλουμε εμείς αγκάθια. Η χθεσινή μας λοιπόν συμφωνία ήταν πως εγώ θα χρησιμοποιήσω χαρτί για να δημιουργήσω το σώμα του σκαντζόχοιρου κι εκείνα να σκεφτούν τι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για αγκάθια.

Σήμερα λοιπόν, παρουσίασα το σώμα του και ζήτησα από τα παιδιά να μου πουν τις ιδέες τους.  Πρότειναν να πάρουμε από τον κάδο ανακύκλωσης χαρτιού χαρτάκια για να φτιάξουν μύτη – στόμα – πόδια –  αγκάθια. Τα αγκάθια από χαρτί τα απέρριψαν.  Στον κάδο μέσα υπήρχε και ένας κύλινδρος από χαρτί κουζίνας κι αποφάσισαν ότι με αυτό θα φτιάξουν πόδια. Είπαν μάλιστα ότι στο σπίτι παίζουν με αυτά και κάνουν και κατασκευές. α

Στη συνέχεια τους πρότεινα να ψάξουν στο Νηπιαγωγείο για να βρουν τι άλλο δεν χρειαζόμαστε και να τα χρησιμοποιήσουν για αγκάθια. Πρότειναν τις πολύ μικρές ξυλομπογιές και συμφωνήσαμε όλοι μας πως ο σκαντζόχοιρος μας έτσι θα αποκτήσει και μυτερά αγκάθια και θα είναι πολύχρωμα.

 

IMG 20251008 114604 IMG 20251008 113509 IMG 20251008 113505

Ο Ερμόλαος αποκτά χρώμα με πινέλα και σφουγγάρι  και περιμένει τη στιγμή που θα στεγνώσει και θα αποκτήσει και πολύχρωμα αγκάθια.

Σήμερα με τα παιδιά παίξαμε το παιχνίδι των χρωμάτων και των μεγεθών μικρό μεγάλο. Έπρεπε να διαλέξουν τρία χρώματα από τις μικρές ξυλομπογιές που τους πρότεινα εγώ και να επιλέξουν τις πιο μικρές για να δημιουργήσουμε τα αγκάθια του σκαντζόχοιρου.

skamtzochoioros IMG 20251009 121454 EDIT IMG 20251009 112040

Η λύπη του Ερμόλαου εξαφανίστηκε, όταν είδε πως είχε αγκάθια και πάλι. Διαβάσαμε και το τέλος του παραμυθιού και είδαμε ότι τη λύση που πρότειναν τα παιδιά πρότεινε και ο συγγραφέας του παραμυθιού.

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο

Η Κίκη το κοάλα από την Αυστραλία επισκέπτεται κάθε Δευτέρα και Τετάρτη το Νηπιαγωγείο μας.

IMG 20251006 111308

Η Κίκη ζωντανεύει στα χέρια της κας Ελένης και μιλά με όλα τα παιδιά. Η Κίκη σήμερα έπαιξε μαζί τους το παιχνίδι των χρωμάτων.

1η ενδοσχολική του δικτύου never stop learning

Την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου στο 13ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας πραγματοποιήθηκε η 1η ενδοσχολική επιμόρφωση του δικτύου “Never stop learning” με θέμα :Η συνεργασία ως παράγοντας ευημερίας στα μέλη της σχολικής κοινότητα”. Εισηγήτρια η κα Ευφροσύνη Σπυροπούλου Συντονίστρια ΠΕ60.

Η αρχή ευημερίας της κάθε σχολικής μονάδας η συνεργασία και επικοινωνία μεταξύ των εκπαιδευτικών, ο αλληλοσεβασμός και η δημοκρατική ηγεσία.

Παγκόσμια ημέρα αθλητισμού

Απευθυνόμενη στα παιδιά τα ρωτώ αν έχουν ακούσει τη λέξη ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ κι η πρώτη τους απάντηση γοητευτική: κυρία δεν  είναι που ανεβαίνουμε σε άλογο και τρέχουμε μαζί του; Η δική τους απάντηση ερώτηση δική μας : μήπως κάποιος γνωρίζει πως λένε το άθλημα αυτό που είπε η φίλη σας. Απάντηση καμιά αλλά συνεχίζουν το διάλογο απαντώντας στην πρώτη ερώτηση. Καταιγισμός απαντήσεων: κυρία όταν τρέχουμε, όταν παίζουμε παιχνίδια μαζί σας στην αυλή, όταν κολυμπάμε…. και ευκαιρίας δοθείσης παρουσιάζουμε στα παιδιά την έννοια της λέξης αθλητισμός παίζοντας στην αυλή.

Ξεκινήσαμε με τρέξιμο, συνεχίσαμε με τρέξιμο μετ΄ εμποδίων, ισορροπία, περπάτημα με εμπόδια, με άλμα εις μήκος, άρση βαρών, σφαιροβολία,

IMG 20250926 093410 IMG 20250926 093424 IMG 20250926 103413 IMG 20250926 103338 IMG 20250926 121000 IMG 20250926 121705 2 IMG 20250926 122102

Αγιασμός και έναρξη σχολικής χρονιάς

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός θα πραγματοποιηθεί  11/09/2025 ημέρα Πέμπτη  και ώρα 9:00 στην αυλή του Δημοτικού σχολείου. Μετά τον αγιασμό θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συνάντηση μας στο χώρο του Νηπιαγωγείου.

Την Παρασκευή 12/09/2025 το Νηπιαγωγείο θα λειτουργήσει κανονικά από τις 7:45 για τα παιδιά που είναι εγγεγραμμένα στην πρωινή ζώνη. Την πρωινή ζώνη μπορούν να τη δηλώσουν μόνο τα παιδιά που είναι εγγεγραμμένα  στο Ολοήμερο Προαιρετικό τμήμα.

Επόμενη προσέλευση πραγματοποιείται από τις 8:15 μέχρι τις 8:30 για τα παιδιά που είναι εγγεγραμμένα στο Πρωινό υποχρεωτικό τμήμα και αποχώρηση αυτών γίνεται στις 13:οο.

Αποχώρηση των παιδιών από το Ολοήμερο τμήμα γίνεται στις 16:οο κι όχι νωρίτερα.

Το παιδί θα προσέλθει έχοντας μαζί του μία μικρή τσάντα που μέσα θα τοποθετήσετε μία αλλαξιά ρούχα, ένα μπουκάλι με νερό, το δεκατιανό του (φρούτα, γιαούρτι, κέικ, αυγό, πίτες, τοστ….) και μία μικρή πετσετούλα που θα στρώσει στο τραπέζι για να φάει το δεκατιανό του.

Παρακαλούμε στα προσωπικά αντικείμενα του παιδιού σας να γράψετε το όνοματεπώνυμό του ( τσάντα μπολάκι παγουρίνο ), ώστε να μπορούμε να το βοηθήσουμε σε περίπτωση που εκείνο δεν τα  αναγνωρίζει.

Παρακαλούμε τους γονείς που έχουν εγγράψει τα παιδιά τους στο Ολοήμερο Προαιρετικό τμήμα κατά την προσέλευση τους να φέρουν μαζί και το μεσημεριανό του παιδιού, τοποθετημένο σε μπολ κατάλληλο για φούρνο μικροκυμάτων. Η σχολική μονάδα διαθέτει ψυγείο για τη φύλαξη αυτών και το φαγητό ζεσταίνεται σε φούρνο μικροκυμάτων.

Επίσης τα παιδιά που φοιτούν στο Ολοήμερο τμήμα θα πρέπει να φέρουν ένα μικρό σεντόνι κούνιας με λάστιχο ένα μαξιλάρι κούνιας και ένα σεντονάκι πάλι κούνιας για να  σκεπάζεται. Παρακαλούμε να είναι τοποθετημένα σε σακούλες που θα είναι γραμμένο το όνομα του παιδιού ή ακόμα καλύτερα σε κάθε κομμάτι να είναι γραμμένο το όνομα του παιδιού. Πολλές φορές δεν  αναγνωρίζουν τα πράγματά τους κι εμείς αν δεν υπάρχει γραμμένο δεν μπορούμε να το βοηθήσουμε.

Θέλουμε τα παιδάκια να φορούν άνετα ρούχα στο Νηπιαγωγείο , για να μπορούν να αυτοεξυπηρετούνται. Τα παπούτσια ειδικά για τα παιδιά που φοιτούν στο Ολοήμερο να είναι με χριτς – χρατς για να μπορούν να τα βγάζουν  και να τα βάζουν κατά τη διάρκεια της ξεκούρασης.

Τις πρώτες ημέρες όσον αφορά τους νέους μαθητές παραμένετε έξω από το σχολείο σε περίπτωση που το παιδί σας κλαίει και δεν μπορούμε να το ηρεμήσουμε. Γι΄ αυτά τα παιδάκια θα υπάρχει μία περίοδο προσαρμογής διάρκειας μέχρι 2 εβδομάδων.

 

Ετήσια έκθεση αξιολόγησης σχολικής μονάδας



Λήψη αρχείου