ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Σήμερα ,πραγματοποιήσαμε τον Αγιασμό για την νέα σχολική χρονιά. Παρόντες οι μαθητές μας , η διοίκηση της 111 Π.Μ. εκπρόσωπος του Δήμου Αλμυρού και βέβαια οι αγαπητοί Γονείς που στέκονται αρωγοί δίπλα μας.
Μετά τον αγιασμό πραγματοποιήθηκε η πρώτη ενημέρωση των γονέων.
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2025-2026
Κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2025-2026
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2024-2025 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ 111 Π.Μ.
Κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2024-2025 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ 111 Π.Μ.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, είχαμε την χαρά να έχουμε στην ομάδα μας, την σύζυγο του κυρίου Διοικητή της 111 Π.Μ. Ολοι μαζί, δημιουργήσαμε αφίσα με θέμα<< ΘΑΛΑΣΣΑ ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΣΤΙΚΑ>>.
Την Ευχαριστούμε!!!
ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΩΝ ΜΕΛΙΣΣΩΝ
Κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΩΝ ΜΕΛΙΣΣΩΝ
ΜΙΑ ΑΥΛΗ ΓΕΜΑΤΗ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ
Κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΙΑ ΑΥΛΗ ΓΕΜΑΤΗ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ
Ευχαριστούμε τους Γονείς των μαθητών μας , που στα πλαίσια ολοκλήρωσης της Δράσης Ενεργού πολίτη ‘’ Οι μικροί φροντιστές φυτεύουν λουλούδια στην αυλή του σχολείου’’, ομόρφυναν και γέμισαν την αυλή μας με Λουλούδια.
Τους Ευχαριστούμε που είναι πάντα δίπλα μας.
Η ΠΗΞΗ ΚΑΙ Η ΤΗΞΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
Κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΠΗΞΗ ΚΑΙ Η ΤΗΞΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
Στα πλαίσια του 4ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων , με τίτλο «STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική», οι μαθητές/-ήτριες του Νηπιαγωγείου μας ήρθαν σ’ επαφή με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία. Σήμερα γνωρίσαμε < <την Πήξη και την Τήξη μέσα από την Τέχνη>>.
Το Νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας οργάνωσε για τους μικρούς του μαθητές παιχνίδια:
- ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗΣ
2.ΣΥΜΠΕΡΙΦΙΡΙΚΗΣ ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗΣ
3.ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ-ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ-ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Την Παρασκευή 9-5-2025 πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας από τον Οδοντιατρικό σύλλογο Μαγνησίας και τις κυρίες Ζωή Σωτηρίου και Ευαγγελία Καρακίτσιου πρόγραμμα που αφορά την ενημέρωση μαθητών μας σε θέματα Στοματικής Υγιεινής . Ακολούθησε βιωματικό εργαστήρι για τον τρόπο βουρτσίσματος των Δοντιών , σε εκμαγείο. Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει τα παιδιά για τις σωστές συνήθειες στοματικής υγιεινής. Επίσης, στοχεύουμε στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλης της οικογένειας .
Ευχαριστούμε τα μέλη του Οδοντιατρικού συλλόγου Μαγνησίας.




























