ΥΓΙΕΙΝΟ ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ
Στα πλαίσια του σχεδίου Δράσης 2025-2026 ,και της συμμετοχής του Νηπιαγωγείου μας στο πρόγραμμα ΚΕ.ΠΕ. Α Αρναίας <Ταπερίστας 2026>
στις 3 Φεβρουαρίου 2026 γιαγιά Νηπίου η κυρία Ευτέρπη Τσομπάνογλου, πραγματοποίησε, βιωματικό εργαστήρι δημιουργίας < Υγιεινού Δεκατιανού >και < Ζυμώματος ψωμιού>.
Την ευχαριστούμε για τις όμορφες εμπειρίες που μας πρόσφερε!!!
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΓΙΕΙΝΟΥ ΔΕΚΑΤΙΑΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΙΣ 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2026










