ΥΓΙΕΙΝΟ ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ

Στα  πλαίσια του  σχεδίου  Δράσης  2025-2026  ,και της συμμετοχής  του  Νηπιαγωγείου μας  στο πρόγραμμα  ΚΕ.ΠΕ. Α  Αρναίας   <Ταπερίστας  2026>

στις  3  Φεβρουαρίου  2026 γιαγιά  Νηπίου  η κυρία  Ευτέρπη  Τσομπάνογλου, πραγματοποίησε,  βιωματικό  εργαστήρι δημιουργίας < Υγιεινού  Δεκατιανού >και < Ζυμώματος  ψωμιού>.

Την  ευχαριστούμε για τις όμορφες  εμπειρίες  που μας πρόσφερε!!!

DSC00714DSC00715DSC00717DSC00720DSC00722DSC00726DSC00730DSC00731

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  ΥΓΙΕΙΝΟΥ ΔΕΚΑΤΙΑΝΟΥ  ΑΠΟ ΤΟΥΣ  ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΙΣ 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2026

NHPIAGOGEIO AERODROMIOY DeltioTaytothtasDekatianoy page 0001DDD


          
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση