Εκπαιδευτική Τεχνολογί@ | Μηχανική

Εκπαιδευτική Τεχνολογί@

Άρθρα για Φεβρουάριος 2013

http://www.mathimatikos.edu.gr/mathimatika.php Τα Μαθηματικά συχνά ορίζονται ως η επιστήμη των αριθμών, των σχημάτων, των ποσοτήτων, των δομών και των μεταβολών στο χώρο και το χρόνο. Η λέξη προέρχεται από τον (αρχαίο) πληθυντικό τού ουδετέρου τού επιθέτου μαθηματικός < μαθημα< μανθάνω, μαθαίνω, αποκτώ γνώσεις, γνώση, παιδεία, πείρα, εμπειρία. Ιστορία των μαθηματικών Οι κυριότεροι κλάδοι των μαθηματικών προέκυψαν από τις ανάγκες εμπορικών υπολογισμών, […]

δίχως ετικέτα

Θέματα σχολικου επαγγελματικο. ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ

δίχως ετικέτα

Καλώς ήρθες στο εργαλείο επαγγελματικού προσανατολισμού του προγράμματος RES COMPASS! http://rescompass.org/test/docs/?lang=el http://1kesypva.blogspot.gr/ Αν πρέπει να αποφασίσεις για τις σπουδές και την επαγγελματική σου καριέρα και σε ενδιαφέρει ο τομέας των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) τότε αυτό το εργαλείο μπορεί να σε βοηθήσει! Το εργαλείο επαγγελματικού προσανατολισμού του προγράμματος RES Compass περιέχει μια μεγάλη γκάμα ερωτήσεων […]

δίχως ετικέτα

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί στο επιμορφωτικό σεμινάριο: «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ : blogs, iware sch.gr» ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. & Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ Δ.Δ.Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ Επιμορφωτικό σεμινάριο: «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ : blogs, iware sch.gr» Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί ΣΑΛΤΑ Π., ΖΕΡΒΑΚΗΣ Δ., ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ Γ., ΠΑΝΤΑΖΗ Α., ΣΑΒΒΑΣ Γ., ΣΤΕΦΑΝΟΥ Δ., ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΥ Μ., ΣΑΒΟΡΙΑΝΑΚΗΣ Π., ΤΣΑΚΑΛΗ Δ., ΓΚΙΚΑΣ Δ., […]

δίχως ετικέτα

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ :«Xρήση λογισμικού δημιουργίας απλού εκπαιδευτικού ppt και επεξεργασίας αρχείων pdf » Θα υλοποιηθεί  επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας οκτώ  (10)  διδακτικών ωρών το Σάββατο  2/3/2013  & 9/3/2013  και Δευτέρα 11/3/2013   με θέμα: «Xρήση λογισμικού δημιουργίας εκπαιδευτικού ppt και επεξεργασίας αρχείων pdf », ώστε να μπορούν οι εκπαιδευτικοί να ανταποκριθούν στις βασικές ανάγκες που προκύπτουν κατά την επίβλεψη ερευνητικών εργασιών προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων και γενικότερα […]

δίχως ετικέτα

Τα Μαθηματικά συχνά ορίζονται ως η επιστήμη των αριθμών, των σχημάτων, των ποσοτήτων, των δομών και των μεταβολών στο χώρο και το χρόνο. Η λέξη προέρχεται από τον (αρχαίο) πληθυντικό τού ουδετέρου τού επιθέτου μαθηματικός < μαθημα< μανθάνω, μαθαίνω, αποκτώ γνώσεις, γνώση, παιδεία, πείρα, εμπειρία. Ιστορία των μαθηματικών Οι κυριότεροι κλάδοι των μαθηματικών προέκυψαν από τις ανάγκες εμπορικών υπολογισμών, μέτρησης […]

δίχως ετικέτα

Συμπληρωματική εγκύκλιος επιλογής και αρμοδιoτήτων των Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ (ΣΕΠΕΗΥ) των Γενικών Λυκείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λόγω της αυξημένης λειτουργιάς των ΣΕΠΕΗΥ στα Λύκεια στο πλαίσιο των ερευνητικών εργασιών διευκρινίζουμε ότι: Οι Υπεύθυνοι ΣΕΠΕΗΥ των Λυκείων τα οποία έχουν περισσότερα από δώδεκα (12) τμήματα μαθητών απαλλάσσονται από τις εξωδικαστικές εργασίες και τις […]

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Πρώτο Μέρος: Θεωρητικές Αρχές και ΔιδακτικέςΕπιλογές Ερ.Ερ. Δεύτερο Μέρος: Παραδείγματα Ερευνητικών Εργασιών Στο Δεύτερο Μέρος του Οδηγού παρατίθενται εννέα διεπιστημονικές Ερευνητικές Εργασίες, προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να κατανοήσουν καλύτερα τις διαδικασίες διαμόρφωσης διεπιστημονικών θεμάτων και τις μεθόδους διερεύνησής τους μέσα από εναλλακτικές μορφές οργάνωσης της ομαδικής (συν-)εργασίας.Επίσης περιλαμβάνεται ένα Παράρτημα το οποίο περιέχει τον […]

δίχως ετικέτα

Σκοπός των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας είναι η προάσπιση, η βελτίωση, και η προαγωγή της σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας των μαθητών/τριών, αφενός μεν με την ενδυνάμωση της προσωπικότητάς τους, αφετέρου δε με την αναβάθμιση του κοινωνικού και φυσικού περιβάλλοντός τους. Η Αγωγή Υγείας αποτελεί την ενδεδειγμένη προληπτική προσέγγιση στο χώρο της εκπαίδευσης στην αντιμετώπιση προβλημάτων που […]

δίχως ετικέτα

Προτεινόμενα Θέματα για την υλοποίηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων Ένα Πολιτιστικό Πρόγραμμα μπορεί να έχει ως αντικείμενό του ένα θέμα έρευνας/δράσης (Α) ή ένα εργαστήρι (Β). Η παρακάτω θεματολογία είναι γενική και ενδεικτική. Μαζί με τους μαθητές προσδιορίζετε το θέμα ή το εργαστήρι σας. Για να πάρετε κάποιες ιδέες και να δείτε τα Προγράμματα παρελθόντων ετών, μπορείτε […]

δίχως ετικέτα

Πληροφορίες από τη WWF http://www.wwf.gr/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=132&Itemid=68 Στη γωνιά της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης θα βρείτε τις πληροφορίες που μπορεί να στηρίξουν όλους εσάς που εκπονείτε εκπαιδευτικά προγράμματα, στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Εκπαίδευσης για την Αειφορία, οποιοδήποτε επίπεδο γνώσεων κι αν έχετε. Παράλληλα θα έχετε την ευκαιρία να εξερευνήσετε το μεγαλύτερο μέρος του εκπαιδευτικού υλικού που […]

δίχως ετικέτα

Καλώς ήρθες στο εργαλείο επαγγελματικού προσανατολισμού του προγράμματος RES COMPASS! http://rescompass.org/test/docs/?lang=el http://1kesypva.blogspot.gr/ Αν πρέπει να αποφασίσεις για τις σπουδές και την επαγγελματική σου καριέρα και σε ενδιαφέρει ο τομέας των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) τότε αυτό το εργαλείο μπορεί να σε βοηθήσει! Το εργαλείο επαγγελματικού προσανατολισμού του προγράμματος RES Compass περιέχει μια μεγάλη γκάμα ερωτήσεων […]

δίχως ετικέτα

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ | ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΥΝΕΧΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ | ΦΥΣΙΚΗ | ΦΥΣΙΚΗ Α ΛΥΚΕΙΟΥ –   ΣΤ.. ΠΕΛΛΗΣ    http://physiclessons.blogspot.gr/2012/03/blog-post_12.html ΛΥΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΗ 1 Η ένταση του ρεύματος που διαρρέει έναν αγωγό δίνεται από τη σχέση Ι = 10+2t (t σε s, I σε A). α) Να γίνει η γραφική παράσταση I = f(t). β) Να […]

δίχως ετικέτα

Προγραμματισμός της διδασκαλίας στα μαθήματα Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου και Β΄ Γυμνασίου Σαλωνίδου Αθηνά , Σχολική  Σύμβουλος  ΠΕ12.10, Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Α ΤΡΙΜΗΝΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ Διερεύνηση βιβλιογραφίας, πηγών Internet, συζητήσεις με ειδικούς, επισκέψεις σε χώρους εργασίας κλπ., και πραγματοποίηση σεμιναρίων από τους μαθητές στην τάξη για ανάλυση των γενικών […]

δίχως ετικέτα

Στο πλαίσιο της προβολής και διάδοσης καλών πρακτικών υλοποίησης και αξιοποίησης της πλατφόρμας MOODLE στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική, μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο την προσπάθεια της εκπαιδευτικού Πληροφορικής ΠΕ19, Θεοδούλης Τερζίδου. Η πλατφόρμα MOODLE, με χαρακτηριστικό όνομα Virtual School, βρίσκεται στη διεύθυνση:http://users.sch.gr/lterz/moodle και φιλοξενεί μαθήματα κυρίως για το Γυμνάσιο. Βασίζεται στην έκδοση MOODLE 2.0.10, η οποία είναι […]

δίχως ετικέτα

Κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους είναι δυνατό να πραγματοποιούνται για τους μαθητές των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικοί περίπατοι, ημερήσιες εκπαιδευτικές εκδρομές, πολυήμερες εκπαιδευτικές εκδρομές (εσωτερικού και εξωτερικού), εκπαιδευτικές και διδακτικές επισκέψεις και επισκέψεις στη Βουλή των Ελλήνων, ενώ κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους είναι δυνατό να πραγματοποιούνται μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στο εσωτερικό […]

δίχως ετικέτα

Τεστ

δίχως ετικέτα

   Εισαγωγή   Σε διεθνές επίπεδο αλλά και στην Ελλάδα, οι μαθητές οι οποίοι επιλέγουν το επαγγελματικό σχολείο είναι συνήθως αυτοί οι οποίοι είχαν χαμηλές επιδόσεις στις προηγούμενες βαθμίδες εκπαίδευσης  Προφανώς,τα αίτια για τις χαμηλές επιδόσεις των συγκεκριμένων μαθητών είναι πολλά, κυρίως έχουν  κοινωνικές αναφορές, όπως αποδεικνύεται και από την επεξεργασία της έρευνα Pisa για την επαγγελματική εκπαίδευση [i].  Η χρόνια […]

δίχως ετικέτα

Μια απλουστευμένη αλλά ευχάριστη παρουσίαση του Κεν Ρόμπινσον σχετικά με τη δημιουργικότητα των μαθητών και την αδυναμία του σχολείου να την αξιοποιήσει.  Μπορεί να αποτελέσει τροφή για σκέψη, για όλους τους εκπαιδευτικούς, ιδιαιτέρως αυτούς των επαγγελματικών σχολείων. Ως γνωστόν, αρκετοί μαθητές μας δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στα εργαστηριακά μαθήματα, όπου η μάθηση πραγματοποιείται με μεγαλύτερη ποικιλία διδακτικών προσεγγίσεων. […]

δίχως ετικέτα

δίχως ετικέτα

Παλιότερα άρθρα »

cropped-electricalfin.jpg

AΠΕ στην εκπαίδευση

//blogs.sch.gr/nickkara/files/2013/02/cropped-electricalfin.jpg

Σχεδιάστηκε από devolux.nh2.me