Π ….. όπως λέμε Πάσχα!!!

Καινούργια εβδομάδα… Καινούργια εργασία..!!!

Λίγες ημέρες έμειναν πριν από την Μεγάλη Εβδομάδα, γι΄αυτό και τα θέματά μας, αυτή την εβδομάδα θα τα αφιερώσουμε και στο συγκεκριμένο θέμα!!

Ξεκινάμε λοιπόν…..

Π ……. όπως λέμε Πάσχα!!!

Γράφω σε ένα φύλλο χαρτί το Π το μεγάλο και το π το μικρό.

Έπειτα, ψάχνω να βρω αντικείμενα στο σπίτι μου, που ξεκινάνε από Π και τα φωτογραφίζω,

όπως έκαναν και οι κυρίες μου!

(Περιμένουμε τις φωτογραφίες σας μέχρι και την Κυριακή 12/4 για να τις αναρτήσουμε!)

 

Καλή Εβδομάδα σε όλους!