Στις 16/6/2026,το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει με την παρουσίαση του πολιτικού προγράμματος Σχολική διαμεσολάβηση μεταξύ ομότιμων στο Νηπιαγωγείο,σε ημερίδα εκπαιδευτικών που διοργανώνει
η Σύμβουλος Εκπαίδευσης 2ης Θέσης ΔΠΕ Αιτ/νίας,
κ.Μαρία Βλάχου, με σκοπό την ανάδειξη καλών πρακτικών.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.