2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΛΑΤΑΝΙΑ-ΜΑΛΕΜΕ

Το Νηπιαγωγείο της καρδιάς μας…

Το Φθινόπωρο

Οκτ 202425

Φθινόπωρο

14-22/10/2024

Γλώσσα

Εκμάθηση αρχικού φωνήματος της λέξης Φθινόπωρο. Φ & φ Τα παιδιά καλούνται να ακούσουν πολύ καλά την φωνούλα του Φ,φ, να σκεφτούν και να βρουν άλλες λέξεις που ξεκινούν με την ίδια φωνή-γράμμα (π.χ.: φάλαινα, φως κ.α.). Έπειτα, θα πρέπει να εντοπίσουν  το γράμμα Φ,Φ, και να το βάλουν σε κύκλο

IMG 20241014 094703 1 IMG 20241014 094856 1 IMG 20241014 094913 IMG 20241016 074025 1

Εικόνες 1-4: Εντοπίζω και κυκλώνω την φωνούλα-γράμμα Φφ

Εικαστικά & Γλώσσα

Τα παιδιά μόνα τους ζωγραφίζουν ένα δέντρο και γεμίζουν τα κλαδιά του με το γράμμα Φ,φ. Μελετούν προσεκτικά την φορά γραφής του συγκεκριμένου γράμματος, την εκτελούν με το δαχτυλάκι τους και εν τέλει, την γράφουν όπως μπορούν, στολίζοντας τα κλαδιά των δέντρων τους.

IMG 20241014 095936 1IMG 20241018 185020 IMG 20241018 184839 1

Εικόνες 5-7:  Γράφω την φωνούλα- γράμμα Φ,φ

Εικαστικά

Συζητάμε για τα χαρακτηριστικά της εποχής του Φθινοπώρου. Τί δράσεις γίνονται την εποχή αυτή: (ανοίγουν τα σχολεία, τρύγος, σπορά, ελιές, τα φύλλα πέφτουν κ.α.). Εστιάζουμε για αρχή στα χρώματα της φύσης και στο πέσιμο των φύλλων. Διακρίνουμε τα χρώματα του Φθινοπώρου (κίτρινο, κόκκινο, πράσινο, καφέ & πορτοκαλί) και με τα «χρωματιστά» χεράκια μας φτιάχνουμε το δικό μας φθινοπωρινό δέντρο.

IMG 20241018 184758IMG 20241018 184658IMG 20241018 184624

Εικόνες 8-10: Το Φθινοπωρινό μας Δέντρο

Γλώσσα

Δίνεται φύλλο εργασίας γραφής της λέξης ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ. Εφαρμόζεται διαφοροποιημένη προσέγγιση της δράσης. Αναλυτικότερα, τα νήπια καλούνται να κόψουν τα γράμματα -φωνές της λέξης και να τα κολλήσουν βάζοντας στην σειρά (αναγραμματισμός).  Τα προνήπια καλούνται να αντιγράψουν την λέξη όπως μπορούν!

IMG 20241018 184557IMG 20241018 183800

 

Εικόνα 11 & 12: Φύλλο εργασίας «ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ»

Μαθηματικά & Εικαστικά

Ομαδοποίηση Φρούτων και Λαχανικών του Φθινοπώρου:

  • Φρούτα: Πορτοκάλι, Ρόδι, Μήλο, Αχλάδι, Κυδώνι, Κολοκύθα κ.α.
  • Λαχανικά: Μαρούλι, Κουνουπίδι, Μπρόκολο, Πράσο, Σπαράγγι κ.α.

Ακούγοντας την «ραπ των φθινοπωρινών φρούτων», πιάνουμε, μυρίζουμε και γευόμαστε τα φρούτα & τα λαχανικά του φθινοπώρου. Συγκρίνουμε τα φρούτα και τα λαχανικά μεταξύ τους, ποιο μυρίζει πιο ωραία, ποιο είναι πιο μαλακό- πιο σκληρό, πιο νόστιμο κ.τ.λ.

Εν συνεχεία, γράφουμε τα ονόματά τους , τα ζωγραφίζουμε και κάνουμε τα τυπώματα τους αξιοποιώντας τις φλούδες τους.

IMG 20241018 183119IMG 20241018 183135IMG 20241018 182549IMG 20241018 182759IMG 20241018 182509IMG 20241018 183351IMG 20241016 123144 1

 

Εικόνες 13-19: Φρούτα & Λαχανικά του Φθινοπώρου

Εικαστικά

Με την τεχνική του ΚΟΛΑΖ, φτιάξαμε τα φθινοπωρινά φρούτα. Το κάθε παιδί επέλεξε ένα φρούτο της αρεσκείας του, επέλεξε το σωστό χρώμα πολύχρωμου χαρτιού γλασσέ και κόβοντας & κολλώντας έφτιαξε το φθινοπωρινό του φρούτο σαν ψηφιδωτό.

IMG 20241018 183723 IMG 20241018 183653  IMG 20241018 183552 IMG 20241018 182317

Εικόνες 20-23: Κολάζ Φρούτων

Αισθητηριακό Παιχνίδι

Κλείνουμε με μαντήλι τα μάτια των παιδιών. Χρησιμοποιώντας τις υπόλοιπες αισθήσεις (αφή, όσφρηση), τα παιδιά προσπαθούν να βρουν ποιο φρούτο και ποιο λαχανικό έπιασαν με το χαράκι τους.

IMG d48363feaf4b98ca3818fb12ce04d615 V  IMG 102b7acf76132d09c17fe9a60d38acf2 V IMG 6c8dd0640b5a9a3f4a2ffc9bf2fd491c V

Εικόνες 24-26: Βρίσκω ποιο φρούτο και ποιο λαχανικό είναι

Γευσιογνωσία

Όλοι μαζί τρώμε τα φρούτα & τα λαχανικά που φέραμε από το σπίτι μας. Το κάθε παιδί εκφράζει την προτίμηση του για κάθε φρούτο & λαχανικό. Νικητής των φρούτων αναδείχτηκε το ΜΗΛΟ & των λαχανικών το ΜΑΡΟΥΛΙ.

IMG 20241018 182130 2 IMG 20241018 182210 2 IMG 20241018 182409 1

Εικόνες 27-29: Φρουτοσαλάτα & Λαχανοσαλάτα

Εικαστικά

Αξιοποιώντας τα μπρόκολα ως «σφραγίδες» φτιάξαμε το δικό μας πορτρέτο ενός φθινοπωρινού δέντρου. Το κάθε παιδί χρησιμοποίησε ένα κομμάτι μπρόκολο (που μοιάζει με δεντράκι), και το «βουτούσε» στα φθινοπωρινά χρώματα της αρεσκείας του δημιουργώντας τα τυπώματα του ως τα κλαδιά του δέντρου του.

IMG 20241018 181844 IMG 20241018 181827IMG 20241018 181921 1IMG 20241018 181741

Εικόνες 30-33: Σφραγίδες με μπρόκολο

Ανάγνωση Παραμυθιού

Στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας και με αφορμή τα φρούτα του Φθινοπώρου, διαβάζουμε την ιστορία : «Το Δέντρο Που Έδινε» του Σελ Σιλβερσταϊν με πρωταγωνιστή μία μηλιά και ένα μικρό αγόρι.

Συζητήσαμε για την πλοκή της ιστορίας, τους πρωταγωνιστές μας, την σπουδαία φιλία τους, αν θα θέλαμε να αλλάξουμε κάτι στην ιστορία κ.α. Ολοκληρώσαμε την δράση μας με τα ιχνογραφήματα των παιδιών σχετικά με το τί τους άρεσε περισσότερο.

IMG 20241022 103202 IMG f577b57766cd11806e0e2ed5f6ba6007 V

Εικόνες 34& 35: Ανάγνωση Παραμυθιού & Ιχνογράφημα Παιδιού

 

Εικαστικά

Καθώς ξεχωρίσαμε το σταφύλι για την νοστιμιά του και σε συνέχεια της αξιοποίησης της προηγούμενης ιστορίας που προάγει την ΦΙΛΙΑ, γίναμε «ρώγες» σταφυλιού και το κάθε παιδί ζωγράφισε μέσα σε αυτήν τον/την καλύτερη του/της φίλη. Κάποιοι ζωγράφισαν παραπάνω από έναν/ μία φίλο/η και μερικοί επέλεξαν να ζωγραφίσουν τα αδέρφια τους.

IMG 20241018 181724

Εικόνα 36: «Είμαστε ΟΛΟΙ ΦΙΛΟΙ, γλυκό τσαμπί σταφύλι»

Τεχνολογίες Πληροφοριών & Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.)

Εκτελέστηκαν «χειρωνακτικά» διάφορες διαδραστικές εφαρμογές σχετικές με το θέμα μας, προάγοντας την καλλιέργεια εκμάθησης των φωνημάτων των φθινοπωρινών λέξεων  & την ομαδοποίηση των φύλλων με βάση το μέγεθος τους. Μπορείτε να τις βρείτε κάνοντας κλικ στους παρακάτω συνδέσμους:

Κρεμάλα Φθινοπωρινών Λέξεων

Ομαδοποίηση Φύλλων

Αντιστοίχιση Φθινοπωρινών Εικόνων

IMG 20241018 184254 1 IMG 20241018 184141 IMG 20241018 183957 1

Εικόνες 37-39: Διαδραστικές Εφαρμογές

QR CODES Φθινοπωρινών Φρούτων & Λαχανικών

«Διαβάζουμε» κώδικες με το κινητό της μαμάς ή του μπαμπά και ζωγραφίζουμε την εικόνα με το φθινοπωρινό φρούτο ή λαχανικό που μας έτυχε. Αρχικά, εξηγούμε στα παιδιά την λειτουργία του κώδικα: πίσω από μικρές μαύρες βούλες και παύλες ο άνθρωπος με την βοήθεια του υπολογιστή έχει κρύψει μια εικόνα η οποία θα αποκαλυφθεί ΜΟΝΟ με την σάρωση, δηλαδή το μάτι μας δεν μπορεί να την δει αλλά μπορεί το «μάτι»  του κινητού μας (ο σαρωτής ). Χρησιμοποιούμε τον σαρωτή του κινητού μας με την καθοδήγηση των γονιών μας στο σπίτι και όποια εικόνα φθινοπωρινού φρούτου ή λαχανικού αποκαλυφθεί καλούμαστε να την ζωγραφίσουμε και να βρούμε πληροφορίες στο διαδίκτυο σχετικά με αυτήν (π.χ. ευεργετικές ιδιότητες πορτοκαλιού).  Την επόμενη μέρα μοιραζόμαστε το «έργο» που ζωγραφίσαμε και τις πληροφορίες που συλλέξαμε με τους συμμαθητές μας, έτσι ώστε όλοι να μάθουμε για όλα τα φθινοπωρινά φρούτα και λαχανικά που σαρώθηκαν. Η δραστηριότητα ολοκληρώνεται γράφοντας οι μεγάλοι το όνομα του φρούτου & του λαχανικού ως λεζάντα (γράφουμε στην σειρά τις φωνές-γράμματα του φρούτου & του λαχανικού έτσι όπως το ακούμε με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών)  και αντιγράφοντας  οι μικροί ως λεζάντα το όνομα του κάθε φρούτου ή λαχανικού (αντιγράφουμε το όνομα του φρούτου ή του λαχανικού μας συμβουλεύοντας τις καρτέλες τους που υπάρχουν στον πίνακα αναφοράς στην «παρεούλα» μας) .

  • ΟΔΗΓΊΕΣ ΣΑΡΩΣΗΣ: Ανοίγουμε τον σαρωτή του κινητού μας (όλα τα κινητά έχουν), σαρώνουμε τον κώδικα και αυτόματα το κινητό, μας κατευθύνει σε μία επόμενη σελίδα όπου θα πρέπει να κάνουμε κλικ στο «Άνοιγμα στο Πρόγραμμα Περιήγησης». Τέλος, προβάλλεται η εικόνα με το Φθινοπωρινό Φρούτο ή λαχανικό.

IMG 3d87f3a5bfbd2bba5b6938d8367135ac V 1 IMG 46ca9a584fa3afda02c60f718bf6d91b V

Εικόνες40 & 41: Κωδικοί Με τα Φθινοπωρινά Φρούτα & Λαχανικά

IMG 20241022 093307IMG 20241022 102913

Εικόνες 42 &43: Ιχνογράφηματα Παιδιών/Ιχνογράφημα Αποτελέσματος Σάρωσης & Συλλογής Πληροφοριών Με Τους Γονείς (ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα)

Εικαστικά

Με διάφορα φύλλα διαφορετικού μεγέθους από την ίδια την φύση φτιάξαμε τον κύριο «Φθνιπωρούλη». Σκεφτήκαμε ότι για να δώσουμε ζωή στον κύριο «Φθινοπωρούλη», θα πρέπει να του δώσουμε ανθρώπινη μορφή στο μέτρο του εφικτού. Έτσι, με κλήρωση επιλέξαμε ένα παιδί,  το οποίο και ξαπλώσαμε σε χαρτί του μέτρου για να δανειστούμε το περίγραμμα του σώματός του. Έπειτα, κολλήσαμε όλα τα φύλλα που είχαμε στην διάθεση μας (μικρά & μεγάλα), έτσι ώστε να « γεμίσουμε» το σώμα του.  Το αποτέλεσμα ήταν άκρως εντυπωσιακό!

IMG 20241021 173116 IMG 20241021 093755 IMG 20241021 173224 IMG 20241021 095105

Εικόνες 43-46: Ο «Φθινοπωρούλης»

Μαθηματικά

Ομαδοποιούμε τα φύλα που απέμειναν από την προηγούμενη δράση με βάση το μέγεθος τους. Επισημαίνουμε το μαθηματικό σύμβολο < για μεγαλύτερο και μικρότερο διακρίνοντας ότι τα μεγαλύτερα φύλλα θα πρέπει να μπουν μέσα στο σύμβολο < , σαν να μπαίνουν μέσα στην «αγκαλιά» του . Αντίστοιχα, τα μικρότερα θα πρέπει να μπουν έξω από τη «αγκαλιά του συμβόλου < στην γωνία του. Ακολουθεί σχετικό φύλλο εργασίας: κόβω και κολλώ τα πορτοκάλια αναλόγως με το μέγεθος τους- από το μικρότερο στο μεγαλύτερο.

IMG 20241022 094611 IMG 20241022 095828

Εικόνες 47& 48: Ομαδοποίηση με βάση το μέγεθος

IMG 20241022 111055

Εικόνα 49: Σειροθέτηση με βάση το μέγεθος

Μαθηματικά

Δόθηκαν μπερδεμένα κομμάτια μιας εικόνας με αρίθμηση από το 1-10, η σύνθεση των οποίων δημιουργεί μια φθινοπωρινή εικόνα (π.χ. καλάθι με τα φθινοπωρινά φρούτα). Τα παιδιά καλούνται να βάλουν στην σωστή σειρά τις εικόνες βρίσκοντας την σωστή αρίθμηση (1-10), έτσι ώστε να ολοκληρωθεί η εικόνα τους.

Screenshot 2024 10 15 20 34 57 598 com.pinterest edit Screenshot 2024 10 15 20 34 12 119 com.pinterest edit

Εικόνες: 50& 51:Το Φθινοπωρινό Παζλ με τους αριθμούς

Αισθητηριακό Παιχνίδι-Λεπτή Κινητικότητα

Ακούγοντας το «Τραγούδι του Φθινοπώρου»,  τα παιδιά χρησιμοποιώντας ΜΟΝΟ ένα μανταλάκι ο καθένας και χωρίς να χρησιμοποιήσουν τα χεράκια τους δίνουν ένα φύλλο στον φίλος τους. Όλοι προσπαθούνε έτσι ώστε να μην πέσει κανένα φύλλο κάτω!

IMG 20241021 173354 1 IMG 20241021 173411 1 IMG 20241021 173451 IMG 20241021 173532 IMG 20241021 173706

Εικόνες 52-56: Δίνω το φύλλο στον φίλο μου

 

2ο Τμήμα

Ξεκινήσαμε τη διδακτική ενότητα του φθινοπώρου κατά την οποία υπήρχαν πολλά να μάθουμε. Ποιοι είναι οι μήνες του, πότε είναι, ποια φρούτα και λαχανικά ανήκουν στα εποχικά του φθινοπώρου, τι συμβαίνει στη φύση και άλλα πολλά. Και έτσι ξεκινά το ταξίδι μας.

 

1 Μαθηματικά- απαρίθμηση και επιλογή σωστού

Τα παιδιά καλούνται να μετρήσουν τα φρούτα και τα λαχανικά. Έπειτα πρέπει να αναγνωρίσουν ανάμεσα σε τρείς αριθμούς το σωστό και να το κυκλώσουν.

DSC00677 DSC00678 DSC00679 DSC00680 DSC00681 DSC00682

2 Γλώσσα – σύνθεση λέξης

Μιας που μαθαίνουμε πληροφορίες σχετικά με την εποχή του φθινοπώρου δεν γίνεται να μην δούμε τη λέξη γραμμένη. Παρατηρούμε το μέγεθος της και έπειτα τα παιδιά με τη σειρά πρέπει να βάλουν ένα ένα τα γράμματα στη σωστή σειρά ώστε να γράφει «φθινόπωρο».

DSC00686 DSC00688

3 Μαθηματικά- παρατήρηση συνόλου και σύνθεση (πάζλ) με αύξουσα σειρά αριθμών

            Τα παιδιά πρέπει να βάλουν σε σειρά τους αριθμούς από το 1 έως το 5 και το αποτέλεσμα να μας δίνει μια άρτια αριθμητική σειρά καθώς και μια ολοκληρωμένη εικόνα ενός φρούτου ή ενός λαχανικού του φθινοπώρου και το οποίο φυσικά πρέπει να ονοματίσουν.

DSC00691 DSC00693 DSC00694 DSC00696 DSC00697 DSC00698 DSC00699 DSC00700 DSC00703 DSC00705

4 Γλώσσα- εκμάθηση γραμμάτων

Ευκαιρίας δοθείσης ξεκινήσαμε να μάθουμε το «φ» του φθινοπώρου. Είδαμε πολλές λέξεις από το ίδιο γράμμα και παρατηρήσαμε στο παρουσιολόγιο της τάξης μας ονόματα που ξεκινούν από το κεφαλαίο γράμμα «Φ» καθώς και άλλα που το εμπερικλείουν μέσα τους. Οπότε σε πίνακα τα παιδιά ξεκίνησαν να κάνουν τις δικές τους προσπάθειες γραφής του γράμματος, όπως μπορούσαν. Αρχικά κεφαλαίο και έπειτα και μικρό.

DSC00718 DSC00720 DSC00721

5 Γλώσσα

Τα παιδιά έχοντας μεγάλο ενδιαφέρον για τις λέξεις που ξεκινούν από το γράμμα Φ,φ ήθελαν να μάθουν περισσότερες. Έτσι ξεκινήσαμε να κάνουμε μια καταγραφή σε χαρτί κάνσον όσες λέξεις μπορούσαν να σκεφτούν οι οποίες ξεκινούν με το συγκεκριμένο γράμμα.

DSC00722

6 Αφήγηση ιστορίας και εικαστικά (ομαδική εργασία)

            Η εκπαιδευτικός της τάξης παρουσίασε μια φανταστική ιστορία για ένα κοριτσάκι που δεν είχε χρήματα για να αγοράσει ρούχα και κρύωνε. Καθώς έκανε τη βόλτα της στην εξοχή τα δέντρα φύσηξαν τα φύλλα τους και της έφτιαξαν μια υπέροχη φορεσιά για να τη προστατέψουν από το κρύο.

Έπειτα με τα φύλλα που είχαν φέρει παιδιά του τμήματος αποφασίσαμε να την φτιάξουμε και εμείς και να στολίσει την τάξη μας για όσο καιρό διαρκεί η εποχή του φθινοπώρου. Φύλλα, κόλλα και φαντασία και ορίστε το αποτέλεσμα

DSC00723 DSC00724 DSC00733

7 Γλώσσα και μαθηματικά.

            Διπλές εικόνες από φρούτα και λαχανικά παρουσιάζονται στα παιδιά. Στην μια κάρτα υπάρχει π.χ. μια κολοκύθα και από κάτω είναι γραμμένο το όνομα της. Στην κάρτα με την ίδια εικόνα που υπάρχει μπροστά τους λείπει από κάτω η λεζάντα με το όνομα και τα παιδιά πρέπει να παρατηρήσουν τόσο την αντίστοιχη εικόνα αλλά συνάμα να αντιστοιχήσουν τη σωστή λέξη. Όταν γίνει το ζευγάρι το αποσύρουμε και στη θέση του μπαίνει καινούριο ζευγάρι ούτως ώστε να μην είναι πολύ εύκολο σαν άσκηση. Η συγκεκριμένη άσκηση οξύνει τη μνήμη, τη παρατηρητικότητα και βοηθάει τα παιδιά να αναγνωρίζουν τα γράμματα.

DSC00734 DSC00737

8 Παρασκευή- δοκιμή φρούτων και λαχανικών

Ζητήθηκαν φρούτα και λαχανικά του φθινοπώρου από τα παιδιά ώστε να τα παρουσιάσουμε στην ολομέλεια μας. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πιάσουν, να επεξεργαστούν τα τρόφιμα αλλά και να τα μυρίσουν. Όμως πως θα μπορούσε να είναι ολοκληρωμένη η διαδικασία της μάθησης χωρίς τη δοκιμή;

Οι εκπαιδευτικοί της τάξης τηρώντας τους κανόνες υγιεινής ετοίμασαν μια υπέροχη «φρούτο- λαχανικό σαλάτα» και μοίρασαν στα παιδιά. Με όρεξη γεύτηκαν το αποτέλεσμα της διαδικασίας.

DSC00738 DSC00739 DSC00740 DSC00742

9 Εικαστικά – αποτύπωμα φρούτου

            Με ένα μήλο και πολύ φαντασία φτιάξαμε το στολίδι του φθινοπώρου. Κόψαμε στη μέση το μήλο και κάθε παιδί το ακουμπούσε μέσα σε ένα πιάτο με κόκκινη μπογιά. Έπειτα σήκωνε και ακουμπούσε το αποτύπωμα αυτό πάνω σε ένα λευκό χαρτί κάνσον σε σχήμα βάζου. Φυσικά δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τα φυλλαράκια των μήλων και έτσι με τα δαχτυλάκια τους και πράσινη μπογιά τα επιμελήθηκαν. Περάσαμε σχοινάκι, γράψαμε όνομα και ταξίδεψε σπίτι μας.

DSC00747

 

10 Εικαστικά (ομαδική εργασία)- γλώσσα

            Σήμερα συζητήσαμε εκτενώς για το χρόνο που έχει τέσσερα παιδάκια (τις εποχές) και κάθε εποχή έχει τρείς γιούς, τους μήνες. Συγκεκριμένα εστιάσαμε στους τρείς μήνες του φθινοπώρου. Γράψαμε τους μήνες και τα παιδιά έμπλεξαν τη φαντασία τους και την δημιουργικότητα τους και ζωγράφισαν τους μήνες όπως τους φαντάστηκαν. Καθώς ήταν ομαδική εργασία άλλο παιδί έγραφε τη λεξούλα και έδινε τη σκυτάλη στο επόμενο παιδί που ξεκινούσε να σχεδιάζει μέχρι να φτάσει εκείνη η ώρα να αναλάβει ο επόμενος συμμαθητής. Το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό.

DSC00748 DSC00749 DSC00751 DSC00753 DSC00754 DSC00755 DSC00756

11 Νέες τεχνολογίες

Στα παιδιά μοιράστηκαν φύλλα εργασίας για το σπίτι με σκοπό την εμπλοκή της οικογένειας σε αυτή τη δραστηριότητα. Οι γονείς έπρεπε να σκανάρουν το barcode και τα παιδιά να ανακαλύψουν ποιο φρούτο ή λαχανικό κρύβει από πίσω. Έπειτα, σε συνεργασία με τον γονέα που βοήθησε έπρεπε να κάνουν την ζωγραφιά του φρούτου ή του λαχανικού όπως μπορούσαν και να συλλέξουν και άλλες πληροφορίες εφόσον το επιθυμούσαν. Την επόμενη μέρα τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια της τάξης και τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον εφόσον είχαν ξοδέψει ποιοτικό χρόνο για να τα συλλέξουν. Ενδεικτικά παρουσιάζουμε κάποια:

DSC00764DSC00762DSC00763DSC00760

 

από κάτω από: Δράσεις Θεματικών Ενοτήτων| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Φθινόπωρο    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων