Σκάκι στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Σκάκι Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σκάκι στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Πρόσφατα εγκρίθηκαν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δύο προγράμματα για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που πρότεινε η Ελληνική Σκακιστική Ομοσπονδία.

Το πρώτο πρόγραμμα έχει τίτλο “Σκάκι και Φαντασία” και είναι κατάλληλο για το Νηπιαγωγείο και τις Α΄ και Β΄ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.

Το δεύτερο πρόγραμμα ονομάζεται “Σκάκι, ένα παιχνίδι στρατηγικής και Μαθηματικών, ένα παιχνίδι για όλους!” και απευθύνεται στις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.

Και τα δύο προγράμματα είναι ολοκληρωμένα, με αναλυτικές οδηγίες, ερωτηματολόγια, τα Φύλλα Εργασίας και όλο το υλικό που απαιτείται, ενώ ο εκπαιδευτικός που θα τα υλοποιήσει δεν χρειάζεται να γνωρίζει σκάκι από πριν.

Σας προτείνω να τα δοκιμάσετε και θα εκπλαγείτε με την αποδοχή που θα έχουν από μικρούς και μεγάλους!

unnamed

Σχολικά δικαιώματα

Στ΄τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολικά δικαιώματα

Με τους μαθητές της Στ΄ τάξης και πάλι, αφού μελετήσαμε τα Δικαιώματα του Παιδιού, σκεφθήκαμε να δημιουργήσουμε τα Σχολικά Δικαιώματα, δηλαδή δικαιώματα για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες. Χωριστήκαμε σε ομάδες, δουλέψαμε συνεργατικά και συνθέσαμε τα αποτελέσματά μας στα παρακάτω δικαιώματα:

δικαιώματα

Τα δικαιώματα του Παιδιού

Στ΄τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα δικαιώματα του Παιδιού

Με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ΄ τάξης, μελετήσαμε τη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, όπως είναι γραμμένη με απλά λόγια από τον Συνήγορο του Παιδιού (https://www.synigoros.gr/paidi/) και αφού χωριστήκαμε σε ομάδες, επιλέξαμε τα 10 σημαντικότερα κατά τη γνώμη μας, από τα 43 δικαιώματα που αναφέρει η Σύμβαση. Έπειτα από σύνθεση των αποτελεσμάτων όλων των ομάδων προέκυψαν τα 10 δημοφιλέστερα:

  1. Υγεία και ιατρικές υπηρεσίες (Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα στην προληπτική φροντίδα της υγείας τους και όταν αρρωσταίνουν να χρησιμοποιούν τις απαραίτητες υπηρεσίες για τη θεραπεία τους.)
  2. Εκπαίδευση (Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα να πηγαίνουν στο σχολείο και να έχουν ίσες ευκαιρίες σε αυτό. Η Πολιτεία πρέπει να παίρνει μέτρα ώστε τα παιδιά να γράφονται και να μη διακόπτουν το σχολείο. Τα μέτρα για τη σχολική πειθαρχία πρέπει να σέβονται τα δικαιώματα και την αξιοπρέπεια των μαθητών.)
  3. Ζωή και επικοινωνία με τους γονείς (Κάθε παιδί έχει δικαίωμα να ζει μαζί με τους γονείς του, εκτός αν αυτοί ζουν χωριστά, αν δεν μπορούν να το φροντίσουν ή αν πρέπει να απομακρυνθεί από αυτούς για το καλό του. Όταν ζει μακριά από αυτούς, το παιδί έχει δικαίωμα να τους βλέπει και να επικοινωνεί μαζί τους, εκτός αν αυτό είναι αντίθετο με το συμφέρον του.)
  4. Ελευθερία γνώμης (Τα παιδιά έχουν δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους. Οι μεγάλοι πρέπει να ακούν και να παίρνουν σοβαρά υπόψη τους τη γνώμη των παιδιών για θέματα που τα αφορούν, ανάλογα με την ηλικία και την ωριμότητά τους.)
  5. Ελευθερία σκέψης και θρησκείας (Τα παιδιά έχουν δικαίωμα να σκέφτονται ελεύθερα και να πιστεύουν σε μια θρησκεία.)
  6. Ιδιωτική ζωή (Κανείς δεν μπορεί να επεμβαίνει αυθαίρετα ή παράνομα στην ιδιωτική ζωή, την οικογένεια, την κατοικία ή την αλληλογραφία ενός παιδιού, ούτε να προσβάλλει την τιμή και την υπόληψή του.)
  7. Βία, παραμέληση, εκμετάλλευση (Τα παιδιά πρέπει να προστατεύονται από κάθε μορφή βίας, προσβολής, παραμέλησης, εγκατάλειψης, σωματικής, ψυχολογικής, πνευματικής ή σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης, όσο βρίσκονται στην ευθύνη των γονιών ή των κηδεμόνων τους ή άλλων προσώπων στα οποία αυτοί τα έχουν εμπιστευθεί.)
  8. Βασανιστήρια και στέρηση ελευθερίας (Κανένα παιδί δεν πρέπει να υποβάλλεται σε βασανιστήρια ή άλλη απάνθρωπη ή εξευτελιστική τιμωρία. Η θανατική ποινή και η ισόβια φυλάκιση απαγορεύεται να επιβάλλονται σε παιδιά. Η σύλληψη και κράτηση ανηλίκων πρέπει να είναι σύμφωνη με το νόμο, να έχει την ελάχιστη δυνατή χρονική διάρκεια και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ηλικίας τους.)
  9. Δικαίωμα στη ζωή (Τα παιδιά έχουν δικαίωμα στη ζωή, την επιβίωση και την ανάπτυξη.)
  10. Όνομα και ιθαγένεια (Δικαίωμα κάθε παιδιού είναι να γράφεται στο ληξιαρχείο με τη γέννησή του και να έχει όνομα, επώνυμο και ιθαγένεια, δηλαδή να ανήκει σε μια χώρα.)



Λήψη αρχείου

Τα λέει όλα!

Επικαιρότητα Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα λέει όλα!

Το παρακάτω βίντεο εξηγεί με απλό τρόπο και καθημερινά παραδείγματα πώς πρέπει να σκεφτόμαστε ως άνθρωποι και πώς πρέπει να διδάσκουμε ως εκπαιδευτικοί! Αξίζει τον χρόνο σας!

Παρουσιάσεις βιβλίων με podcast μαθητών

Για τις μεγάλες τάξεις Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσιάσεις βιβλίων με podcast μαθητών

Πέρσι ξεκινήσαμε να δημιουργούμε με τους μαθητές podcasts για τη Βυζαντινή Ιστορία.

Φέτος συνεχίζουμε τα podcasts με βιβλιοπαρουσιάσεις.

Ακούστε εδώ το πρώτο επεισόδιο στο οποίο παρουσιάζεται το βιβλίο “Οι ντεντέκτιβ της βεράντας” της Ιωάννας Μπαμπέτα.

978 618 03 2060 2 2

Περίμετρος και εμβαδό

Για τις μεγάλες τάξεις Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Περίμετρος και εμβαδό

Ένα ωραίο παιχνίδι από την εφαρμογή https://phet.colorado.edu/sims/html/area-builder/latest/area-builder_en.html

 

Καλές διακοπές!

Χωρίς κατηγορία Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλές διακοπές!

images

Παιχνίδι με λέξεις

Χωρίς κατηγορία Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παιχνίδι με λέξεις

Τώρα που ήρθε το καλοκαίρι και έκλεισαν τα σχολεία, μπορείτε να παίζετε ένα παιχνίδι με λέξεις που θα σας διασκεδάσει και θα σας βοηθήσει να εξασκηθείτε στην ορθογραφία και να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιό σας. Είναι η ελληνική έκδοση του viral παιχνιδιού wordle και μπορείτε να την εγκαταστήσετε σε android συσκευές από εδώ: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tommak.wordell

Έχει 3 επίπεδα δυσκολίας, μπορείτε αν θέλετε να συνδεθείτε για να βλέπετε το σκορ στη συνολική κατάταξη των παικτών και έχετε τη δυνατότητα να δείτε την κλίση και τη σημασία κάθε λέξης που βρίσκετε.

343

Καλό Πάσχα!

Χωρίς κατηγορία Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλό Πάσχα!

kalopasxa

Πειράζουμε τη βυζαντινή ιστορία

Ε' τάξη  και με ετικέτα: Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πειράζουμε τη βυζαντινή ιστορία

Με τους μαθητές της Ε΄ τάξης του 40ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας, ξεκινήσαμε μια σειρά podcasts και προσθέτουμε φαντασία στο μάθημα της Ιστορίας.

Στο 1ο επεισόδιο, ο Αλέξανδρος Χαρέσσα μας διηγείται πώς βοήθησε τον Λέοντα Γ’  τον Ίσαυρο να νικήσει τους εχθρούς του και να οδηγήσει το Βυζάντιο σε εποχές ακμής. Ακούστε το εδώ.

Στο 2ο επεισόδιο οι Ιωάννης Αργυρός, Αλέξανδρος Αυγουστίνος και Φίλιππος Σταυρόπουλος διαφωνούν με την απόφαση του Λέοντα για χωρισμό της αυτοκρατορία σε θέματα. Ακούστε το εδώ.

Στο 3ο επεισόδιο ο Φίλιππος Σταυρόπουλος και ο Λεωνίδας Νικολακόπουλος μας μεταφέρουν τις προτάσεις που έκαναν στον αυτοκράτορα σχετικά με την εικονομαχία. Ακούστε το εδώ.

 

 

Η συγγραφέας και δασκάλα Σύρμω Μιχαήλ

Για τις μεγάλες τάξεις Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η συγγραφέας και δασκάλα Σύρμω Μιχαήλ

Οι μαθήτριες, οι μαθητές και ο δάσκαλος της Ε΄ τάξης του 40ου Δημοτικού Σχολείου της Πάτρας, πήραν συνέντευξη από τη συγγραφέα και δασκάλα Σύρμω Μιχαήλ και με βάση τις απαντήσεις της, δημιούργησαν το παρακάτω βιογραφικό της.



Λήψη αρχείου

Ο συγγραφέας – δάσκαλος, Γιώργος Κατσέλης

Ε' τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο συγγραφέας – δάσκαλος, Γιώργος Κατσέλης

Οι μαθήτριες, οι μαθητές και ο δάσκαλος της Ε΄ τάξης του 40ου Δημοτικού Σχολείου της Πάτρας, πήραν συνέντευξη από τον συγγραφέα και δάσκαλο Γιώργο Κατσέλη και με βάση τις απαντήσεις του, δημιούργησαν το παρακάτω βιογραφικό του συγγραφέα.



Λήψη αρχείου

Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2022

Ασφαλές διαδίκτυο Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2022

Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, κατεβάστε και μελετήστε τον Οδηγό για Μαθητές από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου



Λήψη αρχείου

Ημερίδα για την Ανεστραμμένη τάξη

Εκπαιδευτικά Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημερίδα για την Ανεστραμμένη τάξη

Το βίντεο από την ημερίδα για την Ανεστραμμένη τάξη που οργάνωσε το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας στις 2-2-2022. Στο πρώτο μέρος είναι οι χαιρετισμοί και το αφιέρωμα στον αείμνηστο Μπίρμπα Θεόδωρο και από το 58΄ ξεκινούν οι εισηγήσεις.

Ημερίδα για την Ανεστραμμένη τάξη στις 2 Φεβρουαρίου 2022

Εκπαιδευτικά Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημερίδα για την Ανεστραμμένη τάξη στις 2 Φεβρουαρίου 2022



Λήψη αρχείου


© 2024 Μακροδήμος Νίκος.
   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
RSS άρθρων RSS Σχολίων Σύνδεση