Επετειακές εκδηλώσεις 25ης Μαρτίου στο Προάστιο

FB IMG 1711390947701 FB IMG 1711390953328 FB IMG 1711390957437 FB IMG 1711390961929 FB IMG 1711390965141 FB IMG 1711390970603 FB IMG 1711390975864

Το ΓΕΛ Προαστίου συμμετείχε και φέτος με κατάθεση στεφάνου, με απαγγελία ποιήματος και φυσικά παρέλασε με υψηλό ηθικό και πατριωτικό παλμό.
Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Σπυρούλης Ευάγγελος
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Εορτασμός της ελληνικής Επανάστασης του 1821

FB IMG 1711390665679 FB IMG 1711390670411

 

Την Παρασκευή 22 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε σχολική γιορτή για τον εορτασμό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και της ελληνικής Επανάστασης του 1821. Το πνεύμα της ημέρας εκφράστηκε μέσα από την αφήγηση των γεγονότων της Επανάστασης με ειδική αναφορά σε ήρωες και ηρωίδες αυτής. Έγινε απαγγελία ποιημάτων και πεζών κειμένων από τους μαθητές και της μαθήτριες. Η πολυμελής χορωδία τραγούδησε με ιδιαίτερο παλμό. Η χορευτική και η θεατρική ομάδα του σχολείου μας προσέδωσαν στοιχεία πρωτοτυπίας στη φετινή μας γιορτή.

Υπεύθυνη γιορτής Φιλιώ Μπεχράκη, φιλόλογος
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον Υπολογισμό της Ακτίνας της Γης

FB IMG 1711389954846            FB IMG 1711389952138          FB IMG 1711389948511

 

Tο σχολείο μας συμμετείχε στην δράση που διοργανώθηκε από την Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Αστρονομίας, Αστροφυσικής, Διαστημικών Εφαρμογών & Τηλεπισκόπησης του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών (Ι.Α.Α.Δ.Ε.Τ.) με τίτλο «Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον Υπολογισμό της Ακτίνας της Γης», η οποία υλοποιήθηκε την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024 (Εαρινή Ισημερία).

Το πείραμα αυτό δίνει την ευκαιρία σε μαθητές από σχολεία όλης της Ελλάδας να υπολογίσουν την περιφέρεια της Γης επαναλαμβάνοντας το διάσημο πείραμα του αρχαίου Έλληνα μαθηματικού, αστρονόμου και φιλοσόφου Ερατοσθένη. Βασικός στόχος της δράσης είναι η ανάδειξη του πειράματος, ως αναπόσπαστου συστατικού της εκπαιδευτικής διαδικασίας, μέσα από την συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών σε βιωματικές και συνεργατικές αποκαλυπτικές δραστηριότητες.
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και βγήκαν στην αυλή του σχολείου και μέτρησαν τη γωνία πτώσης των ηλιακών ακτίνων. Για το πείραμα χρησιμοποίησαν κοντάρια και δοκούς, τα οποία τοποθέτησαν κάθετα στο έδαφος και μέτρησαν το ύψος τους και τη σκιά τους αντίστοιχα. 
Στους μαθητές δόθηκε φύλλο εργασίας από την υπεύθυνη καθηγήτρια Φυσικής       
κ. Λέφα Δήμητρα, στο οποίο οι μαθητές κατέγραψαν τις μετρήσεις και έκαναν τους κατάλληλους υπολογισμούς για τη μέτρηση της ακτίνας της γης. Το σφάλμα στις μετρήσεις του ήταν περίπου 2%!
Έτσι, οι μαθητές, μέσα από την αναβίωση του πειράματος του Ερατοσθένη με τη βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών (Google Earth, SunCalc κ.ά.), αξιοποίησαν κατάλληλα λογισμικά, μέτρησαν, παρατήρησαν, υπολόγισαν, σχολίασαν, σκέφτηκαν επιστημονικά και κατέληξαν σε συμπεράσματα σημαντικά και διδακτικά.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Happy pi-day

FB IMG 1710788411510 FB IMG 1710788416463 FB IMG 1710788420987 FB IMG 1710788425829 FB IMG 1710788430253

Γιορτάσαμε δημιουργικά τη μέρα του π=3.14
1η δραστηριότητα
Μετρήσαμε την περίμετρο και τη διάμετρο τριών κυκλικών εδεσμάτων  ( μπατζίνα, πίτσα, κέικ)
Αφού προσεγγίσαμε το 3,14 κατόπιν τις καταναλώσαμε.
2η δραστηριότητα
Παρουσίαση με ποικίλες πληροφορίες για το π και συζήτηση. Ακολούθησε διαγωνισμός. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε 4 ομάδες.
Α λυκείου, Β λυκείου, Γ λυκείου και φιλοξενούμενοι μαθητές της Γ γυμνασίου.
δραστηριότητα
Απομνημόνευση ψηφίων του π. Eντυπωση έκανε  η Β λυκείου με σύνολο ψηφίων απομνημόνευσης 64 ψηφία.
δραστηριότητα
Εύρεση λέξεων που αρχίζουν από πι, pi
δραστηριότητα
Ζωγραφική με θέμα pi- city
Ραβδογράμματα – πολυκατοικίες με ύψη 3, 1,4,1,5 κλπ, και δύο από αυτές επιμελήθηκαν ιδιαίτερα καλλιτεχνικά
Νικήτρια η ομάδα της Β λυκείου.
Την επιμέλεια της δίωρης δραστηριότητας είχε ο μαθηματικός και Δ/ντης κ Αιμ Βλάστος
Happy pi day!
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Παγκόσμια Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού

FB IMG 1709749498897 FB IMG 1709749508502 FB IMG 1709749519177

Σήμερα στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού που έχει οριστεί η 6η Μαρτίου. Στόχος Ήταν η συμβολή στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών και των εκπαιδευτικών απέναντι σε περιστατικά συστηματικής και επαναλαμβανόμενης βίαιης συμπεριφοράς ανηλίκων.. Την επιμέλεια της εκδήλωσης είχε η ψυχολόγος του σχολείου κα Τσιμάκου Μαρία.

 Πρώτα έγινε επεξήγηση και ανάλυση των εννοιών, τι είναι σχολικός εκφοβισμός, συνέπειες και τρόποι αντιμετώπισης.
Κατόπιν προβλήθηκε βίντεο με πραγματικές μαρτυρίες από μαθητές που έχουν πέσει θύματα εκφοβισμού.
Μετά την προβολή πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
Στην τελευταία δραστηριότητα μαθητές και μαθήτριες του σχολείου δημιούργησαν δύο αφίσες σχετικές με το θέμα του σχολικού εκφοβισμού.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Περιβάλλον και ΤΝ

data center

 

 Συζήτηση με τους μαθητές σήμερα, πόσες φωτογραφίες ανεβάζουν στα κοινωνικά  δίκτυα, πόσοι άνθρωποι στον πλανήτη κάνουν το ίδιο, που αποθηκεύονται αυτά τα δεδομένα. Πόσες χιλιάδες εργάζονται στις εταιρείες αυτές. Που βρίσκονται αυτοί οι server και πως ψύχονται.
Η ψύξη τους γίνεται με πόσιμο νερό
Οι μεγάλες εταιρείες όπως η google κλπ αύξησαν την κατανάλωση του νερού κατά 20-30% το 2022
Τώρα με την τεχνητή νοημοσύνη;
Απαιτείται περισσότερο νερό !
Σαολέι Ρεν, αναπληρωτής καθηγητής στο UC Riverside, επισημανε ότι η απαίτηση 10 έως 50 απαντήσεων από το δημοφιλές   ChatGPT3  θα ισοδυναμούσε με την «κατανάλωση» ενός μπουκαλιού νερού 500 ml, ανάλογα με το πότε και πού αναπτύσσεται. Η χρησιμοποιηση δε του ισχυρότερου ChatGPT4 θα απαιτούσε περισσότερο νερό.
Παρατηρήθηκε ότι η εταιρεία  Open AI χρησιμοποιούσε το 6% του νερού της περιοχής όπου εδρεύει

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Nothing is softer or more flexible than water yet, nothing can resist it

FB IMG 1709043120406 FB IMG 1709043128101 FB IMG 1709043134629

Δράση για το Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής εκπ/σης με τίτλο “Nothing is softer or more flexible than water yet, nothing can resist it” στο Γενικό Λύκειο Προαστίου.

Η εκπ/κος Κρικώνη Αθανασία, Αγγλικής, που συντονίζει το Προγραμμα, παρουσίασε συνοπτικά τις δράσεις που έχουν προγραμματιστεί για την εκπόνηση του προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων με τίτλο “Nothing is softer or more flexible than water; yet, Nothing can resist it.” Οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης του ΓΕΛ Προαστίου που συμμετέχουν στο Περιβαλλοντικό πρόγραμμα, παρακολούθησαν την παρουσίαση της εκπ/κου Λεφα Δήμητρας, ΠΕ 04.01. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για την κατανομή του νερού στην Γη και για τα προβλήματα στο πόσιμο νερό σήμερα. Συζήτησαν για τους ελέγχους και τις παραμέτρους ποιότητας του πόσιμου νερού. Επίσης, επισημάνθηκαν τα πλεονεκτήματα του Νερού του Δίκτυου Ύδρευσης και έγινε σύγκριση με την κατανάλωση του εμφιαλωμένου νερού. Τέλος, έγινε αναφορά στην ρύπανση των υδάτων και στις μεθόδους απολύμανσης του πόσιμου νερού.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων με επίδοση βαθμών των παιδιών τους.

FB IMG 1708026656668 FB IMG 1708026664736 FB IMG 1708026668947

Την προηγούμενη εβδομάδα υποδέχθηκαμε τους γονείς και κηδεμόνες από κοινού Γυμνάσιο και Λύκειο. Μετά τον χαιρετισμό – ενημέρωση από τους Δντες Γυμνασίου ( Β. Ζορμπά ) και Λυκείου ( Αιμίλιο Βλάστο), οι ψυχολόγοι Μαρία Τσιμακου και Δημήτρης Παρλαβαντζας είχαν μια σπουδαία συνομιλία με τους γονείς όσον αφορά τις συμπεριφορές των παιδιών τους με θέμα ” εφηβεία και νέοι”

Κατόπιν έγινε η επίδοση των ελέγχων επίδοσης και ενημέρωση από τους καθηγητές/γριές των σχολείων.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ο διάλογος των μαθηματικών με τη ψυχολογία

FB IMG 1706880343883 FB IMG 1706880349035 FB IMG 1706880353510

Ένας  διαφορετικός τρόπος μαθήματος για τη Β λυκείου του σχολείου μας.
“Πράξεις Νοήματος” (πράξεις=συμπεριφορές/μαθηματικοί υπολογισμοί). Ο διάλογος των μαθηματικών με τη ψυχολογία. Ένας μαθηματικός και ένας ψυχολόγος συνομιλούν με τους μαθητές της β’ λυκείου για τις ανθρώπινες σχέσεις, τις παρορμητικές συμπεριφορές, τις εξαρτήσεις, την αγάπη και τον έρωτα σε έναν περίπατο λόγου και συνάντησης με τους κανόνες, τα όρια και τα πεδία σε μια προσπάθεια επίλυσης της εξίσωσης της οικοδόμησης ψυχικής ανθεκτικότητας.
Αιμίλιος Βλάστος Μαθηματικός , Δντης ΓΕΛ ΠΡΟΑΣΤΙΟΥ, Δημήτρης Παρλαβαντζας κλινικός ψυχολόγος του κέντρου πρόληψης Καρδίτσας
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ενδοεπιμόρφωση καθηγητών

ENDO

Το Γυμνάσιο και Λύκειο Προαστίου σε συνέχεια της συνεργασίας του με το Κέντρο Πρόληψης Καρδίτσας και τον κλινικό ψυχολόγο και στέλεχος πρόληψης κ. Δημήτρη Παρλαβάντζα πραγματοποίησε επιμόρφωση καθηγητών με θέμα “ψυχική ανθεκτικότητα: η κρίση της εφηβείας και ρόλος του εκπαιδευτικού στην ομαλή ανάπτυξη του έφηβου μαθητή”.

Στην επιμόρφωση συμμετείχε ως εμψυχώτρια η ψυχολόγος του σχολείου κα Τσιμάκου Μαρία.

Στην εκπαίδευση έλαβε χώρα μελέτη περίπτωσης και αναλύθηκαν στρατηγικές αντιμετώπισης δύσκολων καταστάσεων. Ακολούθησε διάλογος ανάμεσα στους εμψυχωτές και τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι με πολύ ενεργό τρόπο διατύπωσαν τις απόψεις και τους προβληματισμούς τους.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Εορτή των Τριών Ιεραρχών και κοπή πίτας.

FB IMG 1706793138418 FB IMG 1706793145605 FB IMG 1706793149686 FB IMG 1706793155250
Σήμερα 30-01-2024 μέρα τιμής και εορτής των Τριών Ιεραρχών.
Μαθητές και εκπαιδευτικοί παρευρέθηκαν στο ναό του Α. Αθανασίου Προαστίου. Εκεί ο κ Γκίκας απηύθυνε τον πανηγυρικό λόγο για του φωτεινούς τρεις Ιεράρχες.
Κατόπιν στο χώρο του σχολείου ο ιερέας της εκκλησίας ο. Βασίλειος Σιαματας ευλόγησε την κοπή των πρωτοχρονιατικων πιτών. Παρόντες όλοι οι μαθητές – εκπαιδευτικοί Γυμνασίου και Λυκείου Προαστίου
Επίσης παρευρέθηκαν ο κ Χρίστος Τζίντζας αντιδήμαρχος Παλαμά για τα Σέλλανα και η κ. Χριστίνα Θεοδοσίου Πρόεδρος της κοινότητας Προαστίου.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ημέρα μνήμης των θυμάτων του ολοκαυτώματος

FB IMG 1706792903749 FB IMG 1706792908101

Το σχολείο μας τίμησε τη μνήμη πολλών εκατομμυρίων θυμάτων του ολοκαυτώματος
( ημέρα μνήμης και τιμής η 27 Ιανουαρίου)
Στο δίωρο αφιέρωμα :
1. Οι μαθητές ζήτησαν από πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) να τους δώσει πληροφορίες για το Ολοκαύτωμα των Εβραίων και άλλων ομάδων. Κατόπιν ζητήθηκε από την ΤΝ να εξάγει ποίημα αφιερωμένο στο ολοκαύτωμα.
Οι μαθητές και οι καθηγητές αξιολόγησαν το εξαγόμενο και έγινε μια μικρή συζήτηση για τα οφέλη και τους κινδύνους της ΤΝ.
Ακολούθησε μικρό διαδραστικό βίντεο για το πώς ξεκίνησε και τελείωσε το ολοκαύτωμα.
2. Τη σκυτάλη πήρε ο ψυχολόγος του κέντρου πρόληψης Καρδίτσας κ. Παρλαβαντζα με θέμα ρητορική μίσους. Στη συζήτηση  που ακολούθησε αναλύθηκαν τα αίτια του φαινομένου και η  ενδεδειγμένη αντιμετώπιση του. Επίσης αναδείχθηκε η σημασία της ψυχικής ανθεκτικότητας και το πλαίσιο ανάπτυξης της. Αποδόθηκε η σημασία της θετικής ψυχολογίας και ο διάλογος επικεντρώθηκε στην επιλογή του κάθε ανθρώπου να χτίσει την επικοινωνία  και τη σχέση όχι στη διαφορά αλλά στην κοινή οπτική.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ανεκτίμητη δράση

FB IMG 1706792358268 FB IMG 1706792363773

Την Τετάρτη 24-01-24 ,

Ψυχική ανθεκτικότητα

Αξίες ζωής , Μαθήματα ζωής.

Με τη Β’ Λυκείου και τον Δ.Παρλαβάντζα.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Συνεργασία με το κέντρο πρόληψης Καρδίτσας

FB IMG 1706792083677

Το σχολείο μας και αυτή τη χρονιά συνεργάζεται με το κέντρο πρόληψης Καρδίτσας
Οι μαθητές μας σε αυτή την εποχή κρίσης αξιών αλλά και ψυχικης επιβάρυνσης λόγω των πρόσφατων πλημμυρών, θα έχουν μια επιπλέον σημαντικη στήριξη σε θέματα ψυχικής ανθεκτικότητας. Υπεύθυνος του προγράμματος ο κ. Παρλαβαντζα Δημήτριος κλινικός ψυχολογος-στελεχος πρόληψης.
Στη φωτογραφία ομάδα μαθητών και καθηγητών μαζί με τον Διευθυντή του σχολείου και τον κ.
Παρλαβάντζα Δημήτρη
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Παράδοση φορητών υπολογιστών στους πλημμυροπαθείς μαθητές

FB IMG 1706791446269

Παράδοση φορητών υπολογιστών στους πλημμυροπαθείς μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου Προαστίου.

Μια ξεχωριστή δράση πραγματοποίησε το Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής στη Θεσσαλία το τελευταίο διάστημα θέλοντας να συνδράμει με τον δικό του τρόπο, ώστε να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών που επλήγησαν από την κακοκαιρία Daniel. Κατόπιν αιτήματος της κας Κρικώνη Αθανασίας, Προέδρου της Κοινότητας Προαστίου και εκπαιδευτικού στο Γενικό Λύκειο Προαστίου και σε συνεργασία με τους διευθυντές των σχολείων, κας Ζορμπά Βασιλικής και κου Βλάστου Αιμίλιου, οι γονείς 29 μαθητών παρέλαβαν στο Γυμνάσιο Προαστίου φορητούς υπολογιστές που συγκέντρωσε το Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής από δεκάδες δωρητές και δωρήτριες αλλά και εταιρείες.
Την παράδοση έκανε ο κος Τσεκούρας Γιώργος, τον οποίο και ευχαριστούμε θερμά για την αφιλοκερδή προσφορά του σε όλη την ενέργεια, όπως επίσης εκφράζουμε θερμές ευχαριστίες προς την Διεύθυνση του Ελληνικού Μουσείου Πληροφορικής για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα μας.
Το Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής βρίσκεται στην Αθήνα και είναι ένας χώρος με διαδραστικά παιχνίδια που συνδυάζουν τη διασκέδαση με την μάθηση ανακαλύπτοντας την πορεία της τεχνολογίας και αξίζει ιδιώτες και σχολεία να το επισκεφθούν
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

6η περίοδος επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.

Ενημερωτικό σημείωμα

Οδηγίες για ανάκτηση η δημιουργία κωδικών

ΟΛΑ ΤΑ ΚΣΕ

Η Επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε σχεδιάζεται να ξεκινήσει στις αρχές Απριλίου 2024. Οι αιτήσεις σύντομα στο https://e-pimorfosi.cti.gr/
Η διάρκεια είναι 36 ώρες απο αρχές Απριλίου μέχρι Αρχές Ιουλίου
12 δίωρα την εβδομάδα, δηλ 24 ώρες είναι σύγχρονες εξ’ αποστάσεως συνεδρίες παρουσία Επιμορφωτή. Άλλες 12 ώρες είναι ασύγχρονες εξ’αποστάσεως, μία ώρα σε κάθε εβδομάδα, ειναι μελέτη υλικού, καθοδήγηση – παροχή ανατροφοδότησης από τους επιμορφούμενους και τους επιμορφωτές.
Δικαιούχοι είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί μόνιμοι, αναπληρωτές, δημόσιων ή ιδιωτικών σχολείων που δε παρακολούθησαν Β1, Β2 ή Β επίπεδου επιμόρφωση. (13 διαφορετικά courses θα γίνουν, έναντι 4 της προηγούμενης περιόδου)
Οι έχοντες πιστοποίηση Α επιπέδου χρησιμοποιούν τους κωδικούς τους απο εκείνη τη φάση. Υπάρχει η δυνατότητα εύκολα να ανακτηθούν οι κωδικοί.
Οι μη έχοντες Α επίπεδο κάνουν πρώτα εγγραφή
https://e-pimorfosi.cti.gr/mis/home σε αυτό το σύνδεσμο γίνεται η είσοδος και η εγγραφη

Στόχοι της επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. είναι, οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί:
• να μπορούν να αξιοποιούν εκπαιδευτικά τις δυνατότητες που παρέχουν οι εκπαιδευτικές πλατφόρμες και αποθετήρια συλλογής και διάθεσης ψηφιακού υλικού,
• να γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά, τις λειτουργίες και τους τρόπους αποδοτικής χρήσης των περιβαλλόντων που υποστηρίζουν και διευκολύνουν τη λειτουργία της
κοινότητας της σχολικής τάξης για την επικοινωνία, τη διάθεση και διαμοίραση υλικού, την ανάθεση-εκπόνηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων κ.α. (πχ. πλατφόρμα e-me, e-class)
• να γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά, τη λειτουργία και τους τρόπους αποδοτικής χρήσης των διαδραστικών συστημάτων και μεθόδων διδασκαλίας στην εκπαιδευτική
διαδικασία,
• να αποκτήσουν εποπτεία για τα σύγχρονα εργαλεία γενικής χρήσης, το διαδίκτυο και τις νέες διαστάσεις του, καθώς και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα ασφαλούς
χρήσης του, ενώ
• παράλληλα, να ενημερωθούν για τυχόν εξελίξεις στην τεχνολογία και στις αναδυόμενες τεχνολογίες (Εικονική Πραγματικότητα – VR, Επαυξημένη Πραγματικότητα – AR, Internet of Things – IoT, Τεχνητή Νοημοσύνη – AI κ.α.), σε
συνάρτηση με σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (STEAM κ.α.)
• να γνωρίσουν τις βασικές αρχές που διέπουν τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες και τα εκπαιδευτικά σενάρια και την εφαρμογή τους μέσα από την παρουσίαση σχετικών παραδειγμάτων,
• να κατανοούν τις προϋποθέσεις και τις δυνατότητες αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών στο σχολείο, για την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Λάρισα 1-11-2023

Την Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023 επισκέφτηκαμε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στη Λάρισα, το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ο Αντιπρόεδρος του τμήματος , κ. Κλεάνθης Συρακούλης, μας ξενάγησε στους χώρους της Σχολής- αμφιθέατρα, αίθουσες και αίθριο – μας ενημέρωσε για το Πρόγραμμα Σπουδών και τις προοπτικές των πτυχιούχων.
Κατόπιν, επισκέφτηκαμε την Βιβλιοθήκη ΓΑΙΟΠΟΛΙΣ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η ενημέρωση και η ξενάγηση έγινε από την κ. Έλενα Ντρογκούλη. Στην αρχή οι μαθητές και οι μαθήτριες μας κάθισαν στο αναγνωστήριο και μετά επέδειξαν ενδιαφέρον για την λειτουργία της Βιβλιοθήκης μέσα στην οποία αναζήτησαν βιβλιογραφικό υλικό στον ηλεκτρονικό κατάλογο, αναζήτησαν υλικό στα βιβλιοστάσια και στο τμήμα εντύπων περιοδικών εκδόσεων.
Τέλος, μετά από επικοινωνία μας με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Λάρισας εξασφαλίσαμε επίσκεψη στο εσωτερικό του Α ‘ Αρχαίου Θεάτρου ( 3ος άι. πΧ) στο κέντρο της πόλης, το οποίο είναι πλέον επισκέψιμο μόνο για τα σχολεία. Εκεί μας μίλησε η Αρχαιολόγος και συντηρήτρια αρχαιολογικών χώρων κ. Έλσα Ζήλου για την ιστορία του θεάτρου, τον τρόπο ανάδειξης του ύστερα από τις ανασκαφές, την χρήση του αυτή την στιγμή καθώς και τις μελλοντικές ενέργειες προκειμένου να επεκταθεί μετά την ανασκαφή και άλλων σημείων περιμετρικά αυτού.
Η διδακτική αυτή επίσκεψη ήταν άκρως ενδιαφέρουσα και χρήσιμη για τα παιδιά. Αλλά κι εκείνα επέδειξαν τον δέοντα σεβασμό και την απαραίτητη προσοχή ως προς τους χώρους επίσκεψης καθώς και τους ομιλητές.
Συνοδοί καθηγητές και καθηγήτριες ήταν: ο Διευθυντής του Λυκείου, κ. Αιμίλιος Βλάστος, η κ. Μπεχράκη Φ. ο κ. Σπυρούλης Ευαγ. , η κ. Καλτσουνάκη Κ. ο κ. Αντωνόπουλος Α. και ο κ. Αρσένης Δ.398885735 1059822234988991 7879538131424334973 n 399602941 1059822221655659 2028194122019144284 n 399550228 1059822204988994 8688788382621024243 n 399609648 1059822184988996 3453263645195317754 n 399481888 1059822151655666 4255836256419946451 n 399593567 1059822111655670 267338461798785438 nεικόνα Viber 2023 11 05 19 46 20 473
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

video Ευχαριστίες

Βίντεο ευχαριστίες προς 6 ΓΕΛ ΑΙΓΑΛΕΩ

Επιμελήθηκαν :

Μαθητές/τριες Β τάξης
Μαθητές/τριες Α τάξης         2023-2024

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

δωροεπιταγή 50 ευρω για την αγορά σχολικών ειδών.

Σήμερα Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2023 επισκέφτηκε το σχολείο μας, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος. Μίλησε στα παιδιά για τις φυσικές καταστροφές, που έπληξαν σοβαρά την περιοχή μας, συζήτησε μαζί τους για τα προβλήματα που προέκυψαν & τους έδωσε μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας. Έκλεισε την επίσκεψη του δίνοντας σε κάθε μαθητή – τρια ξεχωριστά από μια δωροεπιταγή 50 ευρω για την αγορά σχολικών ειδών.Timotheos

Κατηγορίες: λειτουργία σχολείου | Γράψτε σχόλιο

Αγιασμός Σχολείου 2023-2024

Η διάθεση και η χαρα ολων μας πολύ μεγάλη
Το σχολείο μας γέμισε κόσμο, μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονεις
Αγιασμος και έναρξη μαθημάτων σήμερα στις 2-10-2023
Οι κακοκαιρίες επληξαν ανθρώπους και υλικές υποδομές.
Εδώ είμαστε να στηρίξουμε όλοι, τους μαθητές και γονείς, μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασια
Agiasmos2023 2024
Κατηγορίες: λειτουργία σχολείου | Γράψτε σχόλιο

Λεωφορεία

λεωφορεια:

ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Απο Καρδιτσα προς σχολείο 7.30 απο κτελ, περνάει απο νέο Δημαρχείο, στρατολογία, παλιό κτελ, τρικάλων

Απο Καλογριανά πρός σχολείο 7.30, περνάει απο Α. Τριάδα

Απο Πεδινό πρός σχολείο 7.30
Απο Κόρδα προς σχολείο 7.20

………………………………………………….

ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Από Σχολείο, προς Α. τριάδα, Καλογριανά 13.20
Από Σχολείο, προς Κόρδα 13.50

Από Σχολείο, προς Α. Τριάδα, Καλογριανά ΚΑΡΔΙΤΣΑ 13.50
Από Σχολείο, προς Α. Τριάδα, Καλογριανά ΚΑΡΔΙΤΣΑ 14.20
Από Σχολείο, προς Κόρδα 14.15

…………………………………………………..

Ενδιάμεσα (σχολ. περίπατοι , άλλες περιπτώσεις)

Σχολείο πρός Κόρδα 12.30
Σχολείο πρός Α. Τριάδα σε συνεννόηση το σχολείο με το κτελ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Έναρξη σχολικής χρονιάς Πέμπτη 28-9-2023

Αγαπητοί γονείς -κηδεμόνες και μαθητές

Νέα απόφαση κλειστό το σχολείο Πέμπτη και Παρασκευή

Την Πέμπτη 28-9-2023 ξεκινά η σχολική μας χρονιά (μετα τις καταστροφικές συνέπειες της κακοκαιρίας).
Αρχίζουμε λοιπόν με το εξής πρόγραμμα

8.15 Προσέλευση μαθητών, παράδοση βιβλίων και κάποιων δωρεών προς εσάς 
9.00 Αγιασμός
Στη συνέχεια στις αίθουσες για συζήτηση και μάθημα μέχρι 6η ώρα

Κατηγορίες: λειτουργία σχολείου | Γράψτε σχόλιο

εργα μαθητών

Έργο των μαθητών Λιάκου Βασίλειου και Λέμπα Ραφαέλας
για την οδική ασφάλεια

1685516872276 1

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Γράψτε σχόλιο

Εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου μας στον Βόλο.

Στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων: ” ΟΔΗΓΩ SOS” και “SAFE SOS” πραγματοποιήθηκε διήμερη βολος11 βολος10 βολος9 βολος8 βολος7 βολος6 βολος5 βολος4 βολος3 βολος2 βολος1
Αρχικά επισκεφτήκαμε το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών στο Πολυτεχνείο και ενημερώθηκαμε από καθηγητες της Σχολής για την σωστή οδηγική συμπεριφορά και τα τροχαία ατυχήματα. Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να οδηγήσουν εικονικά ένα όχημα στην αίθουσα προσομοίωσης.
Στη συνέχεια επισκέφτηκαμε το τμήμα μηχανολόγων μηχανικών όπου και ομάδα φοιτητών μας παρουσίασε το πρόγραμμα Κένταυρος που αφορά κατασκευή αγωνιστικου μονοθεσίου οχήματος, όπου πάλι δοθηκε έμφαση στην ασφάλεια του οδηγου. Ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές – τριες.
Επίσης, επισκεφθήκαμε το Βυζαντινό Μουσείο στην Μακρινίτσα Πηλίου, όπου είχαμε ξενάγηση και τα παιδιά συμμετείχαν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
Η διήμερη εκδρομή μας ήταν μια αξέχαστη, χρήσιμη εμπειρία.
Υπεύθυνοι των Εκπαιδευτικών αυτών Προγραμμάτων και συντονιστές της επίσκεψης ήταν : ο Διευθυντής του σχολείου Αιμίλιος Βλάστος Μαθηματικός και η καθηγήτρια Φιλιώ Μπεχράκη Φιλόλογος.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Κυκλοφοριακή αγωγή οδηγών και πεζών στο ΓΕΛ ΠΡΟΑΣΤΙΟΥ

Στο ΓΕΛ ΠΡΟΑΣΤΙΟΥ πραγματοποιήθηκε ενημερωτική παρουσίαση από τον Αστυνόμο Α’ κ. Τηλέμαχο Σωτηρόπουλο της Τροχαίας Καρδίτσας. Η θεματική της παρουσίασης ήταν η ασφαλής μετακίνηση στους δρόμους με κάθε τροχοφόρο όχημα, αλλά και με τα πόδια. Η πολύ ελκυστικη βίντεοπαρουσίαση προκάλεσε το ενδιαφέρον των μαθητών μας. Διαφανηκαν οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν στο δρόμο, τόσο για τους πεζούς, όσο και για τους οδηγούς. Οι βιωματικές εμπειριες του ομιλητή, καθήλωσαν τους μαθητές και καθηγητές μας. Δημιούργησαν μεγάλο ενδιαφέρον, συζητηθηκαν πολλες απορίες, και δοθηκε έμφαση σε μια κουλτούρα κυκλοφοριακής αγωγης . Ήταν μια ενδιαφέρουσα δίωρη δραστηριότητα με παράθεση χρήσιμων πληροφοριών, που αφορούν άμεσα τους μαθητές μας, μιας και κινούνται με τα πόδια, με ποδήλατα και μοτοποδήλατα. Αλλά και ως συνοδηγοι ολοι πρέπει να γνωρίζουμε και να τηρούμε όλους τους προβλεπόμενους κανόνες ασφαλείας. Ευχαριστούμε θερμά την Τροχαία Καρδίτσας , που ανταποκρίθηκε στο αίτημα του Δ/ντη και του συλλόγου διδασκόντων να μας διαθεσει αρμόδιο ομιλητή. Ευχαριστούμε επίσης θερμά τον ίδιο ομιλητή, αφου μέσα από την δραστηριότητα αυτή, βοήθησε όλους μας να ενημερωθούμε και να ευαισθητοποιησούμε.
κα1κα3κα4κα5κα2
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Επιμόρφωση στις πρώτες βοήθειες

Σημαντική και πολύ ενδιαφερουσας χρησιμότητας εκπαίδευση παρείχε σημερα το ΕΚΑΒ 5 τομέας Καρδίτσας.
Οι διασώστες επιμορφωτες ήταν οι : Κροκης Μιχαήλ, Βουζας Ιωάννης, Μπούκης Γεώργιος που μας Εκπαίδευσαν στην τεχνικη καρπα AED πνιγμονη κλπ.
Τους ευχαριστούμε πολύ για τις θεωρητικές τους εισηγησεις και τις πρακτικές δεξιότητες στις οποίες συμμετείχαμε.
Πήραν μερος οι εκπαιδευτικοί του Λυκείου μας, εκπρόσωποι από το Γυμνάσιο και το Νηπιαγωγείο Προαστιου.
εκαβ4 εκαβ3 εκαβ2 εκαβ1
Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Γράψτε σχόλιο

2023 ευχές

Ευχές για καλή χρονιά    με υγεία      στους μαθητές    γονείς και       εκπαιδευτικούς   μας

 

Κατηγορίες: Erasmus+, Geometrician's Views | Γράψτε σχόλιο

video-drones, Hexadecagons

Γεωμετρικές αναπαραστάσεις από τους μαθητές που σχημάτιζαν Γεωμετρικά σχήματα.
1) Κανονικό οκτάγωνο, 2) Μη κυρτό 16γωνο (αστέρι), 3) Σταυρό, 4) τετράγωνα Συμμετείχαν και μαθητές του Γυμνασίου Προαστίου.
Στην δραστηριότητα παρευρέθηκε και ο σύμβουλος εκπαιδευτικού έργου κ. Νίκος Διαμαντής
Την δραστηριότητα συντόνισαν οι
Vlastos Emilios Δ/ντής-μαθηματικός, Βαγγέλης Σπυρουλης , φυσικής αγωγής, Φιλιώ Μπεχράκη φιλόλογος, Errika Krinitsa, μαθηματικός,
οι οποίοι είναι μέλη της παιδαγωγικής ομάδας Erasmus+ στο έργο με τίτλο GEOMETRICIAN’S VIEWS
Video drone1
Video drone2
Κατηγορίες: Erasmus+, Geometrician's Views | Γράψτε σχόλιο

Hexadecagons

Presenting- Introducing- Discussing-Constructing
***Hexadecagons***
Erasmus+
Geometrician’s Views
2 2 3

Προετοιμασία στον άυλειο χώρο στου σχολείου. Οι μαθητές σχηματίζουν με τα σώματά τους  γεωμετρικά σχήματα:

1668677351953 1668677351915 1668677351900

και να που μας κατέγραψε το drone

8gon3 8gon2 8gon1
 

cross4

 

cross2

cross5logo cross3far
star2logo star1

 

 

Κατηγορίες: Erasmus+, Geometrician's Views | Γράψτε σχόλιο

Erasmus days 14-10-2022

Διαδικτυακή παρουσίαση μέσω Webex

 

Erasmus days 14 10 2022

 

 

 

 

 

 

Erasmus days2 14 10 2022

 

Κατηγορίες: Erasmus+, Geometrician's Views | Γράψτε σχόλιο

Πολλαπλή εκδήλωση Παρίσι, Ινστιτούτο H. Poincare

Εκπαίδευση καθηγητών, workshops

IMG20220829122007 IHP 2ST DAY
IHP 2ST DAY5.jpg IHP 2ST DAY4.jpg

 

Κατηγορίες: Erasmus+, Geometrician's Views | Γράψτε σχόλιο

Πανελλήνιες: Εξεταστέα ύλη μαθημάτων για το έτος 2023

Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2023 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ’ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ’ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου.

https://tinyurl.com/29mws63u

Κατηγορίες: Πανελλήνιες | Γράψτε σχόλιο

Δημιουργία εφαρμογής για android συσκευές για έλεγχο των θερμίδων

Στα πλαίσια προγράμματος αγωγής υγείας το 2021-2022 οι μαθητές της Α’ τάξης του σχολείου μας δημιούργησαν μία εφαρμογή για anndroid συσκευές στην οποία ο χρήστης δίνει το profile του (;ύψος, βάρος, ηλικία) και η εφαρμογή του υπολογίζει τις ιδανικές ημερήσιες θερμίδες που πρέπει να καταναλώνει. Στη συνέχεια ο χρήστης κάθε φορά που καταναλώνει μία τροφή μπορεί να τη δηλώνει στην εφαρμογή η οποία τον ενημερώνει για το πόσες θερμίδες έχει ήδη καταναλώση στη διάρκεια της ημέρας και πόσες έχει ακόμη περιθώριο να καταναλώσει. Η εφαρμογή είναι σε demo έκδοση χωρίς ακόμη καταχωρημένες πολλές τροφές και είναι διαθέσιμη σε .apk στο drive εκπαιδευτικού πληροφορικής του σχολείου στο σύνδεσμο https://drive.google.com/file/d/1uq40zDaF5t1A_sUXMyGoKmeFs7CRwA6S/view?usp=sharing

Η εφαρμογή παρουσιάστηκε στο μαθητικό festival ψηφιακής δημιουργίας που έγινε στην Καρδίτσα στις 13-05-2022. Ακολουθεί το .pptx της παρουσίασης, φωτογραφικό υλικό και video από την παρουσίαση στο festival

Παρουσίαση σε .pptx: festival_parousiasi_calories_calculator

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Γράψτε σχόλιο

Εκπαιδευτική εκδρομή στη Λίμνη Πλαστήρα

Το ΓΕΛ Πραστίου πραγματοποίησε την Πέμπτη, 12/05/2022 εκπαιδευτική επίσκεψη στη Λίμνη Πλαστήρα. Αρχικά μαθητές και εκπαιδευτικοί ξεναγηθήκαμε στον χώρο του μουσείου Νικολάου Πλαστήρα, στο Μορφοβούνι. Εκεί, μέσα από το πλούσιο φωτογραφικό υλικό και μια μεστή και ουσιαστική παρουσίαση της υπεύθυνης του μουσείου, κ. Έμης Δεληλίγκα, “γνωρίσαμε” τον άνθρωπο,στρατιωτικό και πολιτικό Νικόλαο Πλαστήρα.
Στη συνέχεια περιηγηθήκαμε στον βοτανικό κήπο, όπου και συμμετείχαμε στο ενδιαφέρον βιωματικό μάθημα παραγωγής αιθέριων ελαίων και βαμμάτων από τον υπεύθυνο Μαθηματικό-Βοτανολογο, κ. Γ. Καραντώνη. Κατόπιν γευματίσαμε όλοι μαζί σε ταβέρνα της περιοχής. Στο τέλος αποτίσαμε φόρο τιμής και φωτογραφηθήκαμε στο μνημείο του Αντιπτέραρχου Γεωργίου Μπαλταδώρου.
Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Γράψτε σχόλιο

Πολλαπλή εκδήλωση -multiplier event- May 2022, Karditsa – Greece

afisaΣτα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+, Geometrician’s views πραγματοποιήθηκε στην Καρδίτσα με όλά τα συνεργαζόμενα σχολεία εκδήλωση με διαλέξεις, παρουσιάσεις και workshops
Thanks for your participation
Erasmus+
“Ματιές Γεωμετρων”
Κατηγορίες: Erasmus+, Geometrician's Views | Γράψτε σχόλιο

Φωτογραφίες από ομαδική εργασία μαθητών στα πλαίσια του προγράμματος geometrician’s views

Μπορείτε παρακάτω να δείτε φωτογραφικό υλικό από εργασία παιδιών

Κατηγορίες: Erasmus+, Geometrician's Views | Γράψτε σχόλιο

Αφίσα προγράμματος και photο από την εναρκτήρια συνάντηση

This gallery contains 5 photos.

  2020-1-FR01-KA227-SCH-095534 Flyer GREECE         logo      1st transnational meeting Toulouse

Περισσότερες συλλογές | Γράψτε σχόλιο

illusion σε εβδομάδα μαθηματικών

Η συλλογή περιέχει 1 φωτογραφία.

12th International Week Dedicated to Maths 2022 Thessaloniki 9-15 Μαίου 2022 Ποια τμήματα κάνουν ευθεία γραμμή; -μαύρο- μπλέ (1 και 2;) -μαύρο- κόκκινο (1 και 3) -δε γίνεται κάτι τέτοιο

Περισσότερες συλλογές | Γράψτε σχόλιο

Έκθεση με συμμετοχή μαθητών του σχολείου

This gallery contains 5 photos.

Έκθεση2 με συμετέχοντες μαθητές της Γ Λυκείου Προαστίου Στην ανακαινισμένη αίθουσα της τεχνολογίας του ΓΕΛ ΠΡΟΑΣΤΙΟΥ παρουσιάσθηκαν και αναλύθηκαν καποια έργα- κατασκευές (με το χέρι, με Η-Υ και με τα δύο) Τα έργα μας : Tessellation, illusions, fractals, braids Οι … Συνέχεια

Περισσότερες συλλογές | Γράψτε σχόλιο

Γνωρίζουμε Γεωμετρία

Η συλλογή περιέχει 1 φωτογραφία.

Γνωρίζουμε Γεωμετρία τα κορμιά μας ζωγραφιζουν κύκλο η σκέψη μας είναι στην ΕΙΡΗΝΗ Erasmus+ 2021-2023 Geometrician’s Views

Περισσότερες συλλογές | Γράψτε σχόλιο

Lectures in classroom

This gallery contains 2 photos.

Μαθήματα μέσα στην τάξη Museums and golden ratio Erasmus+ 2021-2023 Geometrician’s Views

Περισσότερες συλλογές | Γράψτε σχόλιο

Έκθεση με συμμετοχή μαθητών του Γυμνασίου Προαστίου

This gallery contains 5 photos.

Έκθεση1 με προσκεκλημένους μαθητές της Γ τάξης του Γυμνασίου Προαστίου Στην ανακαινισμένη αίθουσα της τεχνολογίας του ΓΕΛ ΠΡΟΑΣΤΙΟΥ παρουσιάσθηκαν και αναλύθηκαν καποια έργα- κατασκευές (με το χέρι, με Η-Υ και με τα δύο) Τα έργα μας : Tessellations, illusions, fractals, … Συνέχεια

Περισσότερες συλλογές | Γράψτε σχόλιο

webex Μαθήματα 2021-2022

 

Διευθύνσεις webex

η εδώ

Διευθύνσεις Webex καθηγητών

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Pythagorean tesselation – Πυθαγόρειο δοκίμιο

Η συλλογή περιέχει 1 φωτογραφία.

Pythagorean tesselation Erasmus + #GeomView The area of the square whose side is the hypotenuse (the side opposite the right angle) is equal to the sum of the areas of the squares on the other two sides Πυθαγόρειο δοκίμιο Erasmus … Συνέχεια

Περισσότερες συλλογές | Γράψτε σχόλιο

Braids / Πλεξούδες

Η συλλογή περιέχει 1 φωτογραφία.

***Braids *** Prove this equality (activity) Emil Artin (the first mathematician who studied braids) Erasmus+ #GeomView ***Πλεξούδες *** Αποδείξτε αυτή την ισότητα (δραστηριότητα) Emil Artin (ο πρώτος μαθηματικός που μελέτησε πλεξούδες) Erasmus+ #GeomView

Περισσότερες συλλογές | Γράψτε σχόλιο

Tesselation – Hexagon-Rhombus / Tesselation εξάγωνο-Ρόμβος (link to video on youtube)

Tesselation Hexagon-Rhombus
A tessellation or tiling is the covering of a surface, using one or more geometric shapes, called tiles, with no overlaps and no gaps.
#GeomView Erasmus+

Tesselation εξάγωνο-Ρόμβος
Ένα tessellation ή πλακάκι είναι η κάλυψη μιας επιφάνειας, χρησιμοποιώντας ένα ή περισσότερα γεωμετρικά σχήματα, που ονομάζονται πλακάκια, χωρίς επικαλύψεις και χωρίς κενά.
#GeomView Erasmus+
Κατηγορίες: Geometrician's Views | Γράψτε σχόλιο

Merry Christmas to all partners

Η συλλογή περιέχει 1 φωτογραφία.

Merry Christmas Happy new year to all partners

Περισσότερες συλλογές | Γράψτε σχόλιο

Πες το ψευδαίσθηση

Η συλλογή περιέχει 1 φωτογραφία.

If I fits I sits here is my geogebra’s construction …. A new study published in Applied Animal Behavior Science found cats were more likely to sit inside 2-D shapes that imitate an illusion of a square, and it may … Συνέχεια

Περισσότερες συλλογές | Γράψτε σχόλιο

Illusion – geogebra

Η συλλογή περιέχει 1 φωτογραφία.

illusion Geogebra’s construction #GeomView Erasmus + programe ψευδαίσθηση Κατασκευή Geogebra #GeomView Erasmus + πρόγραμμα

Περισσότερες συλλογές | Γράψτε σχόλιο

Illusion

Η συλλογή περιέχει 1 φωτογραφία.

What do you think? hole in the ground ? or bale of hay?΅ τρύπα στο έδαφος; ή δέμα σανού; illusions Erasmus+

Περισσότερες συλλογές | Γράψτε σχόλιο