Καλωσήρθατε στο ιστολόγιο του σχολείου μας!
«Φιλοσοφούντες»…καλλιτέχνες, «φιλοσοφούντες»…μαθητές!!!
Στο πλαίσιο της δράσης μας «(Ξανα) συστήνοντας τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη με την αλληλοδιδακτική μέθοδο», επιχειρήσαμε μια διδακτική προσέγγιση της εκπαίδευσης μέσω της τέχνης, με θεματικό πεδίο εφαρμογής τις δύο αυτές κορυφαίες προσωπικότητες στον χώρο της φιλοσοφίας.
Σκοπός μας είναι να δείξουμε πως μια τέτοια προσέγγιση μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο και καινοτόμο διδακτική μέθοδο.
Αλήθεια, τι αντίκτυπο είχαν οι δύο αυτοί πνευματικοί αυτοί άνδρες σε κορυφαίους ζωγράφους διαφόρων εποχών; Τι ερεθίσματα και τι απαντήσεις παίρνουμε και δίνουμε μέσα από τις καλλιτεχνικές τους «μαρτυρίες»; Ποια μηνύματα μεταφέρουν στο σήμερα διαχρονικά έργα Τέχνης και ποιο το αποτύπωμά τους μέσα στον χρόνο;
Ένα από αυτά τα μοναδικά έργα παρουσιάζεται από τις μαθήτριες του Β1 Γκιουμουσίδη Άννα, Πιτσιόρλα Μαρία και Ρούντου Γλυκερία, οι οποίες προσπάθησαν να αξιοποιήσουν τις γνωσιολογικές θεωρίες του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη με τις «επιλογές» του ελβετού ζωγράφου Arnold Böcklin, στον πίνακά του «Οδυσσέας και Καλυψώ» και να μας προτείνουν μιαν ενδιαφέρουσα ερμηνεία!
Εκτύπωση άρθρου | Συντάκτης: ΤΖΙΟΤΖΙΟΥ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ στις 27 Μαρτίου 2022, 10:49 μμ στην κατηγορία Φιλοσοφία. Ακολουθήστε τα σχόλια στο άρθρο μέσω της σελίδας RSS 2.0. Μπορείς να πας στο τέλος και να αφήσεις σχόλιο. Το Pinging προσωρινά δεν επιτρέπεται. |