Η ποίηση, όπως και κάθε τέχνη, αποτελεί έναν τρόπο δημιουργικής έκφρασης, επικοινωνίας, διαμαρτυρίας και πρότασης οράματος βελτιωμένης ζωής. Πώς, άραγε, επιδρά το αντικείμενο και οι προβληματισμοί του μαθήματος της Φιλοσοφίας στην ευαισθησία των εφήβων μαθητών της εποχής μας; Μια πρώτη “ποιητική” απάντηση στο ερώτημά αυτό παρουσίασε ο μαθητής του τμήματος Β1, Αλεάντρο Γκιολένα, στο πλαίσιο της δράσης μας “(Ξανα) συστήνοντας τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, με την αλληλοδιδακτική μέθοδο”.

 



Λήψη αρχείου