πριν από 2 χρόνια περίπου - 0 σχόλια
… Στο πλαίσιο της δράσης που υλοποιήσαμε, με τίτλο «(Ξανα) συστήνοντας τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη με την αλληλοδιδακτική μέθοδο», σχεδιάσαμε και εφαρμόσαμε μια νέα διδακτική προσέγγιση της εκπαίδευσης μέσω της τέχνης κυρίως, που μπορεί να εφαρμοστεί ευρέως και σε κάθε άλλο γνωστικό αντικείμενο, ως μία καινοτόμος διδακτική μέθοδος. Διαπιστώσαμε πως η ενσυναίσθηση, η δημιουργικότητα, (συνέχεια…)
πριν από 2 χρόνια περίπου - 0 σχόλια
Η φιλοσοφία και η λογοτεχνία, με κοινούς παρονομαστές τη φαντασία και τον λόγο, μας απελευθερώνουν και μας ανυψώνουν, ανοίγοντας, ταυτόχρονα, δρόμους, πόρτες και παράθυρα στη ζωή μας! Ως Χαλκιδικιώτισσα, λοιπόν, η μαθήτρια του Β2 Αθανασία Κουκουμπή, στο πλαίσιο της δράσης μας «(Ξανα) συστήνοντας τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη με την αλληλοδιδακτική μέθοδο», δεν μπόρεσε παρά (συνέχεια…)
πριν από 2 χρόνια περίπου - 0 σχόλια
Στο πλαίσιο της δράσης μας «(Ξανα) συστήνοντας τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη με την αλληλοδιδακτική μέθοδο», επιχειρήσαμε μια διδακτική προσέγγιση της εκπαίδευσης μέσω της τέχνης, με θεματικό πεδίο εφαρμογής τις δύο αυτές κορυφαίες προσωπικότητες στον χώρο της φιλοσοφίας. Σκοπός μας είναι να δείξουμε πως μια τέτοια προσέγγιση μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο και καινοτόμο διδακτική μέθοδο. Αλήθεια, τι (συνέχεια…)
πριν από 2 χρόνια περίπου - 0 σχόλια
Η τέχνη, αναμφίβολα, συγκινεί μικρούς και μεγάλους! Εμπνέει, λοιπόν, κι εμάς, τους νεαρούς μαθητές του ΓΕ.Λ. Πολυγύρου, και μας κάνει ευφάνταστους «αναγνώστες» και δημιουργικούς «κριτικούς»! Στα πλαίσια, λοιπόν, της δράσης μας «(Ξανα)συστήνοντας τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, με την αλληλοδιδακτική μέθοδο», αξιοποιούμε τις συμβάσεις του καλλιτεχνικού είδους και τις φιλοσοφικές μας γνώσεις και εκφράζουμε σκέψεις και συναισθήματα, (συνέχεια…)
πριν από 2 χρόνια περίπου - 0 σχόλια
Η ποίηση, όπως και κάθε τέχνη, αποτελεί έναν τρόπο δημιουργικής έκφρασης, επικοινωνίας, διαμαρτυρίας και πρότασης οράματος βελτιωμένης ζωής. Πώς, άραγε, επιδρά το αντικείμενο και οι προβληματισμοί του μαθήματος της Φιλοσοφίας στην ευαισθησία των εφήβων μαθητών της εποχής μας; Μια πρώτη “ποιητική” απάντηση στο ερώτημά αυτό παρουσίασε ο μαθητής του τμήματος Β1, Αλεάντρο Γκιολένα, στο πλαίσιο (συνέχεια…)
πριν από 2 χρόνια περίπου - 0 σχόλια
Συνεχίζοντας τη δράση μας «(Ξανα) συστήνοντας τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, με την αλληλοδιδακτική μέθοδο», δουλεύουμε ομαδικά, φιλοσοφούμε με χαρά, παίζουμε και παράγουμε πρωτότυπη δουλειά!!! Οι μαθήτριες του Β3 Κριστίνα Μπεκόλλι, Έλενα Μπουρντά και Ειρήνη Πίτι κατασκεύασαν και έλυσαν το δικό τους σταυρόλεξο, συνδυάζοντας τη Φιλοσοφία, τα Αρχαία Ελληνικά και τα Νέα Ελληνικά! Λήψη (συνέχεια…)
πριν από 3 χρόνια περίπου - 0 σχόλια
πριν από 3 χρόνια περίπου - 0 σχόλια
Στα πλαίσια της δράσης (Ξανα)συστήνοντας τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη με την αλληλοδιδακτική μέθοδο, οι μαθητές της Β’ Λυκείου επιχείρησαν να “ερμηνεύσουν” την τοιχογραφία του Ραφαήλ “Η Σχολή των Αθηνών”. Σας παρουσιάζουμε την ερμηνεία της “κριτικού τέχνης” Βασιλικής Τζιτζινού του τμήματος Β2, για την οποία αξιοποίησε τις φιλoσοφικές της γνώσεις και τους “αισθητικούς δείκτες” του (συνέχεια…)