Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας
ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ “ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΘΗΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ”
Οι υπεύθυνοι καθηγητές (Μπερσίμη Αλεξάνδρα ΠΕ02, Παναγοπούλου Λίνα ΠΕ03 και Καΐκας Γιώργος ΠΕ04.02) πραγματοποίησαν με τους μαθητές/τριες της Β’ Λυκείου μια σειρά δράσεων για την διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον, καθώς και για την πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού.
Στα πλαίσια της ενημέρωσης και της ευαισθητοποίησης των μαθητών/τριών πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω δράσεις:
1. Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα για την παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης με τίτλο “Γιάννης Χ = Ξένος” που έθιγε φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού και τρόπους αντιμετώπισης αυτών. Μετά την ολοκλήρωση της παράστασης ακολούθησε συζήτηση μεταξύ μαθητών – καθηγητών – ηθοποιών που αφορούσε το συγκεκριμένο θέμα.
Φωτογραφίες από την παράσταση στην Αθήνα
2. Παρουσίαση powerpoint στους μαθητές από την Ψυχολόγο του ΕΠΑΛ Γαλατά και συζήτηση που αφορούσε τις εντάσεις και τις συγκρούσεις που παρατηρούνται μεταξύ των μαθητών. Κατά την διάρκειά της οι μαθητές μοιράστηκαν μαζί της προσωπικές εμπειρίες και κατέληξαν σε γόνιμα συμπεράσματα.
Φωτογραφία από την παρουσίαση της Ψυχολόγου
3. Πραγματοποίηση της θεατρικής παράστασης “Η Πεντάμορφη και … το Τέρας του σχολικού εκφοβισμού” (του Θωμά Μενεξέ) στο χώρο του σχολείου από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β’ τάξης με τη βοήθεια των υπεύθυνων καθηγητών. Οι μαθητές υποδυόμενοι συγκεκριμένους ρόλους κατανόησαν καλύτερα τα αίτια και τις συνέπειες των φαινομένων σχολικού εκφοβισμού, μέσω των εμπειριών τους αναγνώρισαν συγκεκριμένες συμπεριφορές και αντιλήφθηκαν την σημασία που έχει το να ενδιαφερόμαστε όλοι για αυτά τα φαινόμενα και να παίρνουμε θέση.
Φωτογραφίες από την θεατρική παράσταση “Η Πεντάμορφη και … το Τέρας του σχολικού εκφοβισμού”
ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΕΡΙΘΛΑΣΗΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΦΩΤΟΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΕΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Το Γενικό Λύκειο Γαλατά την Δευτέρα 15 Μαΐου 2023 παρακολούθησε στο αμφιθέατρο του σχολείου τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας με στόχο την ανάπτυξη της οικολογικής συνείδησης των μαθητών. Στην συνέχεια ακολούθησε συζήτηση σχετικά με το θέμα.
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ Β’ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΑΛΑΤΑ
ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΦΑΑ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΜΑΓΟΥΛΑΣ ΓΑΛΑΤΑ
Στις 24/02/2023 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου μας στον αρχαιολογικό χώρο της Μαγούλας Γαλατά όπου βρίσκονται 3 πρώιμοι θολωτοί τάφοι της Μυκηναϊκής περιόδου και η Ακρόπολη της μέσης εποχής του χαλκού. Οι μαθητές μας και οι εκπαιδευτικοί ξεναγήθηκαν από την φιλόλογο του σχολείου μας κυρία Ευαγγελία Σοφιανού.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΠΟΡΟΥ
Την Παρασκευή 10 – 2 – 23 οι μαθητές της Α’ τάξης του ΓΕΛ Γαλατά πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο του Πόρου στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας. Συνοδεύτηκαν από τις καθηγήτριές τους Ράνια Κουή, Αναστασία Μακαρίτη και Δάφνη Παπαστυλιανού. Η Α΄ Λυκείου διδάσκεται την ιστορία της Αρχαίας Ελλάδας και της Ρωμαϊκής περιόδου οπότε τα ευρήματα που εκτίθενται στο μοναδικό αρχαιολογικό μουσείο της Τροιζηνίας αποτελούν την ιδανική πρακτική εφαρμογή των θεωρητικών γνώσεων που έχουν αποκτήσει.
Αν και μικρό στο μέγεθος, το μουσείο του Πόρου περιλαμβάνει αντιπροσωπευτικά δείγματα της τέχνης και του πολιτισμού που αναπτύχθηκε στην περιοχή μας. Ήταν εντυπωσιακό ότι οι περισσότεροι μαθητές δεν γνώριζαν για όλους τους τόπους που έχουν ανασκαφεί, όπως π.χ. την Απάθεια Γαλατά ή τον Άγιο Κωνσταντίνο Μεθάνων.
Ως προς τα ευρήματα που τους έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση, σχεδόν όλοι ανέφεραν τα γυάλινα φιαλίδια της ελληνιστικής εποχής που ήταν τόσο καλοδιατηρημένα, τις μυκηναϊκές νευρόσπαστες «κούκλες», τα απομεινάρια από το φέρετρο ενός μωρού, αλλά και τις επιτύμβιες στήλες. Κάτι άλλο που τους τράβηξε το ενδιαφέρον ήταν οι αρχαίες ελληνικές επιγραφές που παραμένουν ευανάγνωστες μετά από τόσες χιλιάδες χρόνια.
Η επίσκεψη αυτή ήταν σίγουρα εποικοδομητική. Ήταν μια από τις λίγες ευκαιρίες που έχουν οι μαθητές μας να έρθουν σε επαφή με τους αρχαιολογικούς θησαυρούς της περιοχής μας και ευχόμαστε να αποτέλεσε κίνητρο ευρύτερης αναζήτησης της τοπικής ιστορίας.