Την Τετάρτη 26 Μαρτίου 2025, στα πλαίσια του έργου Erasmus+ KA121 που υλοποιεί το σχολείο μας, η καθηγήτρια Πληροφορικής του Πρότυπου ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Παναγιώτα-Ισμήνη Ματθέ πραγματοποίησε δειγματική διδασκαλία στο μάθημα των Εφαρμογών Πληροφορικής προς συναδέλφους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι στο τέλος συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο παρατήρησης.
Το σενάριο είχε τίτλο «Δημιουργία Ψηφιακού Βοηθού για Πότισμα Φυτών» και υλοποιήθηκε με το τμήμα Α2. Σκοπός του ήταν η καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης και της δημιουργικότητας των μαθητών/τριών, καθώς και η ευαισθητοποίησή τους σε περιβαλλοντικά θέματα.
Οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να υλοποιήσουν αυτοματισμό με μικροελεγκτή Arduino χρησιμοποιώντας αισθητήρα υγρασίας εδάφους.
Ιδέες που υλοποιήθηκαν στο σενάριο προήλθαν από την εμπειρία της εκπαιδευτικού κατά τη σκίαση εργασίας στο Σαμπαντέλ της Ισπανίας.
Model teaching in the subject of Computer Science Applications
On Wednesday 26 March 2025, as part of the Erasmus+ KA121 project implemented by our school, Ms. Panagiota Ismini Matthe, Computer Science teacher at Evangeliki Model High School of Smyrna, conducted a model teaching in the Computer Science subject for fellow teachers, who at the end completed observation forms.
The teaching scenario was entitled “Create a Digital Assistant for Plant Watering” and was implemented with group A2. The goal was to enhance students’ computational thinking and creativity, as well as to promote environmental education. The students were asked to create a digital assistant for plant watering using the micorcontroller arduino UNO and a soil moisture sensor.
Ideas implemented in the learning scenario derived from the teacher’s job shadowing experience in Sabadell, Spain.