Στις 22 Μαρτίου 2018 είχα την μεγάλη τιμή να παρευρίσκομαι στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο του Στρασβούργου, ως μία από τους 24 αντιπροσώπους που επιλέχθηκαν να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα αλλά και την περιφέρειά μας στα πλαίσια του προγράμματος Euroscola.

Κατά την διάρκεια της ημερίδας, μας δόθηκε η ευκαιρία να κάνουμε διάφορες ερωτήσεις που αφορούσαν την Ευρώπη στην Ισπανίδα ευρωβουλευτή Pilar Del Castillo, η οποία έλυσε τις απορίες μας με ιδιαίτερη προθυμία. Οι ερωτήσεις της ελληνικής αποστολής επικεντρώθηκαν σε καίρια ζητήματα που απασχολούν την χώρα μας, όπως αυτό των Σκοπίων και φυσικά στις προκλήσεις της Τουρκίας. Έπειτα, ακολούθησαν οι παρουσιάσεις των χωρών. Η ελληνική αποστολή διέπρεψε με την δημιουργική και συγκινητική παρουσίασή της, κερδίζοντας ένα μεγάλο χειροκρότημα από το κοινό.













