ΠΟΛΛΑΠΛΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ από Γ1 και Γ2
Μετά από την παρακολούθηση της ταινίας
δεν υπήρξε μαθητής που δεν εκδήλωσε τις σκέψεις ή τις ευαισθησίες του σε θέματα που έθιγε σχετικά με την ευγονική, την κλωνοποίηση, τη χειραφεσία, το δικαίωμα της ζωής, την ευθανασία. Σε μεγάλο ποσοστό οι μαθητές προβληματίστηκαν πως η Άννα σχεδιάστηκε από τους γονείς της ως ένα παιδί – δωρητής για τη σωτηρία της αδερφής της, παρά τον κίνδυνο που θα διέτρεχε η δική της ζωή. Θαύμασαν την Κέιτ που δε φοβάται και φτάνει στο σημείο να εκλογικεύσει την ασθένειά της παρόλο που συνειδητοποιεί πόσο σοβαρή είναι.
Κατανόησαν και ανακάλυψαν στην πλειοψηφία τους οι μαθητές το δράμα που κρύβεται πίσω από τις φαινομενικά χαρούμενες εικόνες της οικογένειας και οι περισσότεροι παραδέχθηκαν πως θα παρίσταντο ως μάρτυρες υπεράσπισης.
Κάθε μαθητής ανέπτυξε τις απόψεις του,τις σκέψεις του και βρέθηκε αντιμέτωπος στο δικό του δίλημμα όσον αφορά τη στάση που ο ίδιος θα κρατούσε απέναντι στο εν λόγω -υποθετικό -σενάριο
Έτσι δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές και των δύο τμημάτων να διατυπώσουν τα επιχειρήματα, να παρατάξουν αντεπιχειρήματα για θέματα που διχάζουν συχνά την κοινή γνώμη.
Μέσα από τη συμπλήρωση του αντίστοιχου με την ταινία ερωτηματολογίου κατέληξαν πως η λύτρωση και η επιλογή σε όποιο δίλημμα θα πρέπει να είναι προϊόν ελεύθερης βούλησης, όπως επίσης υπογράμμισαν πως είναι ανθρώπινο δικαίωμα και η ελευθερία ζωής και θανάτου.