Συνδιδασκαλία στο μάθημα της Έκθεσης-Έκφρασης
στην ενότητα χάσμα γενεών.
Τα δύο τμήματα Α3 και Α5 στοιχειοθέτησαν το δικό τους ερωτηματολόγιο αναλαμβάνοντας ρόλους γονέων και εφήβων σε θέματα που βιώνουν καθημερινά: κάπνισμα, αλκοόλ, φίλοι, ελεύθερος χρόνος, εξωτερική εμφάνιση, διάβασμα-βαθμοί, κινητό, επαγγελματικοί στόχοι, κατανομή ρόλων μέσα στο σπίτι…
Ο διάλογος ζωηρός, ζωντανός, γόνιμος. Οι μαθητές/μαθήτριες πρωταγωνιστές με στόχο=τέλος τη συν ζήτηση που κατέληξε στο δικό τους ποίημα:
Τα παιδιά σας δεν είναι / ιδιοκτησία/δικά/καθρέφτης/αντικείμενα/παιχνίδια/πείραμα/ εχθροί/ δούλοι … παιδιά σας.
Είναι γιοί και κόρες της επιθυμίας της /μητέρας/ ελευθερίας/αγάπης/καρδιάς/ψυχής/λαχτάρας/ ζωής/ αυγής …… ζωής
Έρχονται με μέσο εσάς αλλά όχι /για σάς……… από εσάς
και παρόλο που είναι μαζί σας δεν σας/ αντιγράφουν/εμπιστεύονται/ανήκουν/αισθάνονται/ενοχλούν/εκτιμούν / ακούν…… ανήκουν.
Μπορείτε να τους δώσετε αγάπη,
μα όχι και τις / διαταγές/επιβολές/αντιλήψεις/υποχρεώσεις/επιθυμίες/έγνοιες/ πεποιθήσεις/αξίες/ παραξενιές/τρέλες/θλίψεις ………… σκέψεις σας,
γιατί έχουν /πολλές/αισθήματα/ζωή/δικαιώματα/όνειρα/συναισθήματα /ψυχή ……… δικές τους
Μπορείτε να στεγάσετε τα σώματά τους στο σπίτι του / Χριστού/εαυτού/μυαλού/καθενός/ουρανού …… αύριο,
το οποίο δεν μπορείτε να/φανταστείτε/πάτε/φθάσετε/αλλάξετε/δείτε/παραλείψετε……επισκεφθείτε,
ούτε καν στα όνειρά σας.
Μπορείτε να γίνετε σαν και αυτά
μα μην προσπαθείτε να τα κάνετε σαν…… ΕΣΑΣ
Γιατί η ζωή δεν πηγαίνει πίσω, ούτε μένει στο χτες.
(αναδημιουργία Α3,Α5 από ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ , ΧΑΛΙΛ ΓΚΙΜΠΡΑΝ)




