ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ

Ιστολόγιο (Blog) του ΓΕΛ Χρυσούπολης

Τελετή αποφοίτησης 2024!

Ιούν 202427

Χθες Τετάρτη 26 Ιουνίου 2024, στην τελευταία παράσταση της μαθητικής τους ζωής , οι απόφοιτοι του 2024 ήταν όλοι εκεί γεμάτοι όνειρα και ελπίδες για το μέλλον που έρχεται.

Σε μία βραδιά γεμάτη συγκίνηση αλλά και με πολύ χορό , τραγούδι, γέλια και πειράγματα αποχαιρετήσαμε τους μικρούς μας πρωταγωνιστές και τους ξεπροβοδίσαμε στη ζωή που ανοίγεται μπροστά τους. Η αυλαία πέφτει αύριο με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων.

Καλά αποτελέσματα σε όλους, καλό ταξίδι στη ζωή σας !

«Να χαμογελά ο Θεός στη φωτιά του ματιού σας»

Την εκδήλωση επιμελήθηκαν τα μέλη του ΔΣ Γονέων & Κηδεμόνων σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου μας!

 

 

Έναρξη ηλεκτρονικών εγγραφών για το σχολ. έτος 2024-2025.

Ιούν 202426

Από τις 27 Ιουνίου 2024 και ώρα 07:00 έως και τις 05 Ιουλίου 2024 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2024-2025.

 

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Δημιουργία κωδικού ασφαλείας για την υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου(Π.Μ.Δ.) 2024

Ιούν 202419

Σας ενημερώνουμε ότι  μέχρι και την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2024 οι υποψήφιοι πρέπει να έρθουν στο σχολείο για να δημιουργήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) για την εφαρμογή των μηχανογραφικών. Ο κωδικός αυτός χρειάζεται για να μπορούν να έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή συμπλήρωσης των μηχανογραφικών, όταν αυτή ανοίξει, τον Ιούλιο.

ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέλθουν ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ και δεν γίνεται να εκπροσωπηθούν από τους γονείς τους. Πρέπει να φέρουν μαζί τους και το καρτελάκι τους.

Όσοι δεν πήρατε μέρος στη διαδικασία των εξετάσεων, μπορείτε να συμπληρώσετε το λεγόμενο Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο για τα ΙΕΚ (που τώρα λέγονται ΣΑΕΚ). Εάν θέλετε να κάνετε τον Ιούλιο τέτοιο μηχανογραφικό, χρειάζεται και πάλι να έχετε κωδικό ασφαλείας από το σχολείο.

Όσοι θέλουν να κάνουν μηχανογραφικό για το 10% των θέσεων, χρειάζονται καινούργιο κωδικό ασφαλείας, άρα πρέπει να έρθουν και αυτοί από το σχολείο.

Με εκτίμηση

Κώστας Φουντανόπουλος

Δ/της ΓΕΛ Χρυσούπολης

Astro-pi Mission SPACE LAB

Ιούν 202419

Astro Pi Mission Space Lab key visual pillarsEuropean Astro Pi Challenge article

Εικόνα1 1 Εικόνα2 1

Στο Mission Space Lab 2023/24, μαθητές και μαθήτριες του Γενικού Λυκείου Χρυσούπολης, η ομάδα ASTRAS, έγραψαν πρόγραμμα Python για να εκτιμήσουν με ακρίβεια την ταχύτητα με την οποία ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός (ISS) ταξιδεύει στην τροχιά της Γης. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα χρησιμοποιεί εικόνες της Γης, τις οποίες λαμβάνει η κάμερα του υπολογιστή Astro-pi, για να υπολογίσει την απόσταση δυο σημείων και το χρονικό διάστημα ώστε να υπολογίσει την μέση γραμμική ταχύτητα του Διεθνή Διαστημικού Σταθμού, σε km/s. Ο κώδικας οφείλει να πληροί συγκεκριμένα κριτήρια για να «τρέξει» και αναμένεται η έγκριση του τέλη Απριλίου. Το διάστημα Απριλίου – Μαΐου τα εγκεκριμένα προγράμματα θα «τρέξουν» στον ISS.

Στην βεβαίωση συμμετοχής πάνω, έχει σημειωθεί με κόκκινο η ακριβής θέση του Διεθνή Διαστημικού Σταθμού όταν εκτέλεσε το πρόγραμμά μας.

Εικόνα1 1 image1 Διαβάστε όλο το άρθρο »

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ MOONCAMP CHALLENGE της ESERO GREECE

Ιούν 202418

MOONCRAFTERS FINAL2 v2

THE MOONCRAFTERS

Οι μαθητές/μαθήτριες σχεδίασαν σε 3D προσομοίωση  μια βάση στη Σελήνη, μέσω του εργαλείου τρισδιάστατης μοντελοποίησης Tinkercad . Αρχικά, εκπαιδεύτηκαν στη χρήση του προγράμματος με απλές κατασκευές. Πραγματοποίησαν έρευνα για τις συνθήκες που επικρατούν στον πλανήτη αλλά και στο διάστημα και κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που συναντούν ώστε η κατασκευή τους να πληροί τις προϋποθέσεις για μια βιώσιμη λειτουργία.

Οι μαθητές/μαθήτριες αποφάσισαν συλλογικά το τελικό σχέδιο έχοντας ερευνήσει τις προϋποθέσεις που οφείλει να εξυπηρετεί το εν λόγω κατασκεύασμα στον πλανήτη όπου επέλεξαν να το εναποθέσουν και ανατέθηκαν διαφορετικά μέρη αυτού ανά μαθητή/μαθήτρια. Δημιουργήθηκε τάξη διαδικτυακή στο Tinkercad, ώστε να παρακολουθείται η πρόοδος των μαθητών/μαθητριών και στο τέλος συνδέθηκαν όλα τα τεχνουργήματα στο τελικό παραδοτέο με την περιγραφή τους.

Τέλος, όλα τα έργα εισήχθησαν στο Fusion 360 για να επιτευχθεί ένα πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα.

Το Moon Camp είναι μια συνεργασία μεταξύ της ESA (ESERO_Greece) και του Ιδρύματος Airbus, σε συνεργασία με την Autodesk.

team certificate team certificateteam certificate

Link to our project in Fusion360

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την συμμετοχή στην τελική διαδικτυακή εκδήλωση στις 27 Ιουνίου, όπου ο αστροναύτης Marcus Wandt απάντησε σε ερωτήσεις που υποβλήθηκαν από τις ομάδες Astro Pi και Moon Camp και η ομάδα μας, “The Mooncrafters”, επιλέχθηκε να υποβάλουν μία!

Έτσι, η ερώτησή μας προς τον Μάρκους ήταν: «Έχει αλλάξει η οπτική σας για τον κόσμο μετά το ταξίδι στο διάστημα;»

(Has your perspective on the world changed after travelling to space?”)

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Η χρήση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality – AR) στη διδασκαλία της Φυσικής

Ιούν 202418

aetma 2Στον 21ο αιώνα, η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και ιδιαίτερα η αυξανόμενη χρήση των ευφυών επικοινωνιακών συστημάτων και αυτοματοποιημένης επεξεργασίας δεδομένων, διαμορφώνουν μια νέα δυναμική, στην οποία η Εκπαίδευση δε θα μπορούσε να μείνει αμέτοχη.

Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι μια τεχνολογία που συνδέει τον φυσικό κόσμο με τον ψηφιακό με την χρήση των κινητών συσκευών και δύναται να προσφέρει πολλά στην εκπαίδευση, καθώς προσφέρει ένα περιβάλλον διαδραστικής μάθησης, όπου ο μαθητής έχει την ευελιξία κίνησης στον χώρο και αξιοποίησης των ψηφιακών πληροφοριών στην κινητή συσκευή, χωρίς να είναι αναγκασμένος να βρίσκεται καθηλωμένος μπροστά από έναν υπολογιστή

Το ARTutor είναι μια Εκπαιδευτική Πλατφόρμα Επαυξημένης Πραγματικότητας που αναπτύχθηκε από το Ερευνητικό Εργαστήριο Προηγμένων Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών και Κινητών Εφαρμογών (AETMA) του Τμήματος Πληροφορικής του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος.

Εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν σεμινάρια καθοδήγησης ως προς την χρήση της εφαρμογής κι έπειτα, με την συμμετοχή μαθητών και μαθητριών, προχώρησαν στην επαύξηση των σχολικών βιβλίων της Φυσικής της Α΄ και Β΄ Λυκείου και χρησιμοποίησαν την εφαρμογή εντός της σχολικής τάξης.

Ενδεικτικά, παρακάτω είναι σύνδεσμοι σε βίντεο καταγραφής της οθόνης του κινητού, όπου διακρίνεται το περιεχόμενο της προσαύξησης. Οι Εκπαιδευτικοί που ενεπλάκησαν στην δημιουργία του υλικού της εφαρμογής είναι: ο κ. Κλειτσιώτης Κωνσταντίνος, Φυσικός, η κ. Ιωαννίδου Ελισάβετ,  Αγγλικής Φιλολογίας και η κ.Ζηνά Χαρίκλεια, Φυσικός.

Σε τελική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Τελετών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης στην Καβάλα, οι μαθητές/μαθήτριες παρουσίασαν το έργο μας και βραβεύτηκαν για την συμμετοχή τους.

https://artutor.cs.duth.gr/introduction_el/

 

Παράκληση στην Παναγία για τους υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων 2024.

Μάι 202424

Την Πέμπτη 30 Μαΐου 2024 και ώρα 6:00 μμ. – 6:30 μμ. στον Ιερό Ναό Αγ. Γεωργίου Χρυσουπόλεως  θα τελεστεί Παράκληση στην Παναγία για τους υποψήφιους που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις 2024.

 

Παναγία 2024

Το φυσικό info point EPAS του σχολείου μας!

Μάι 202419

Ο χώρος του σχολείου που αποτέλεσε πόλο έλξης πολλών μαθητών καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, για ενημέρωση και πληροφόρηση, τόσο για τις δράσεις όσο και για το υλικό στο οποίο είχαν άμεση και γρήγορη πρόσβαση ώστε να αναζητήσουν πληροφορίες για την ΕΕ και τα οφέλη που τους παρέχει.

Το σημείο διαμορφώθηκε επιμελώς από τους Senior και Junior Ambassadors του σχολείου μας με μεράκι και αγάπη.

Το επιτραπέζιο παιχνίδι που έφτιαξαν οι Junior Ambassadors του EPAS για την ΕΕ, την ιστορία και τους θεσμούς της!

Μάι 202419
Ένα παιχνίδι γνώσεων, αποτελούμενο από ένα ταμπλό το οποίο περιέχει τις απαντήσεις τοποθετημένες σε συντεταγμένες και κάρτες στις οποίες διατυπώνονται οι ερωτήσεις με την απάντηση των συντεταγμένων.
Οι μαθητές μπορούν να χωριστούν σε 2 ή περισσότερες ομάδες ή να παίξουν ακόμα και ατομικά. Ο μαθητής ή η ομάδα που δίνει την σωστή απάντηση, καλύπτει με την κάρτα το ανάλογο πλαίσιο στο ταμπλό. Όποιος δώσει τις περισσότερες σωστές απαντήσεις, είναι και ο νικητής του παιχνιδιού.

Μπράβο στα παιδιά για την δημιουργική ιδέα τους!

Επιστροφή των βιβλίων του μαθήματος των Γερμανικών της Β’ Λυκείου

Μάι 202415

Οι μαθήτριες και οι μαθητές όλων των τμημάτων της Β Λυκείου παρακαλούνται να επιστρέψουν στο γραφείο της κ. Σκούρα τα βιβλία του μαθήματος των Γερμανικών αυτής της χρονιάς, έως και τις 21/05/2024.

Γερμανικά Β

« Παλιότερα άρθρα

Καλώς ήρθατε στο σχολείο μας!

Ημερολόγιο

Ιούλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Αρχείο

Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες επικοινωνίας της σχολικής μονάδας του ΓΕΛ Χρυσούπολης με τους μαθητές ή/και τους κηδεμόνες τους.Λογότυπο Σχολείου4

Διεύθυνση:   ΘΡΑΚΗΣ 10 ΤΚ 64200 ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ ΚΑΒΑΛΑΣ

Τηλ. Επικοινωνίας: 2591350628

e-mail: mail@lyk-chrys.kav.sch.gr

 

Δείτε το Ωράριο Λειτουργίας του σχολείου μας. Πρόγραμμα ενημέρωσης Γονέων & Κηδεμόνων για την Α’ τάξη, για την Β’ τάξη και για την Γ’ τάξη.  Φυσικά μπορείτε να ενημερώνεστε και οποιαδήποτε άλλη στιγμή, εφόσον  ο καθηγητής βρίσκεται στο σχολείο.

Βρείτε μας στα κοινωνικά δίκτυα.

facebook

 

 

 

Βρείτε μας στο χάρτη.

 

.

Πρόγνωση του Καιρού



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων