Θρησκευτικά …εν δράσει!!!

Kασσιανή Πουλιάνου – 2ο Γυμνάσιο Καλλιθέας

ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ II 6η Συνάντηση Αποτίμηση του προγράμματος

Απρ 20258

Στην τελευταία μας συνάντηση κάνοντας μια συνολική αποτίμηση του προγράμματος τα παιδιά του Α3 παραδέχτηκαν πώς δεν πετύχαμε όλους τους στόχους που βάλαμε.Κάναμε όμως προσπάθεια και σίγουρα βγήκε κάτι καλό από αυτήν.Στη συνέχεια τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και αφού συζήτησαν μεταξύ τους συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο σχετικό με την αξιολόγηση του προγράμματος.Παρατηρήσαμε ότι η πίεση του χρόνου και η παρεμπόδιση από καποιους ανήσυχους μαθητές,ήταν η αιτία που δεν τα πήγαν τόσο καλά.Υποσχέθηκαν όμως να συνεχίσουν την προσπάθεια ,ώστε να βελτιώσουν τις σχέσεις μεταξύ τους και την καθημερινότητά τους στο σχολείο.
Διαδρομεσ ιι
DIADR

Εκπ/κή επίσκεψη στο Αισθητικό δάσος Υμηττού με την Β Τάξη

Απρ 20254

Επισκεφθήκαμε σήμερα το Αισθητικό δάσος Υμηττού,με μαθητές της Β Γυμνασίου..Περπατήσαμε σε ένα υπέροχο φυσικό τοπίο,ενημερωθήκαμε από την φιλοδασική για το πώς δημιουργήθηκε το δάσος αυτό και φυτέψαμε με την καθοδήγησή τους τα δικά μας δενδράκια.
dasos
dasos2
dasos7

Περίπατος στο ΚΠΙΣΝ

Μαρ 202511

ΚΠΙΣΝ
στ νι

Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στη βία με ένα τραγούδι

Μαρ 20257

Το 2ο Γυμνάσιο Καλλιθέας υψώνει τη δική του φωνή σήμερα 6 Μαρτίου,πανελλήνια ημέρα κατά της σχολ. βίας:
ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ
Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης
βια


βια3

Οι πρόβες μας για την παρουσίαση του τραγουδιού μας

Φεβ 202526

χορο3
χορο2
χορο

Εργασία στην ενότητα :Ελληνισμός και Χριστιανισμός Τάξη Β΄

Φεβ 202525

Η εργασία της μαθήτριας Λυδίας Σ. με θέμα:Είμαι ένας χριστιανός έφηβος του 5ου αι. μ .Χ. γράφω στο ημερολόγιο μου επιχειρήματα για να πείσω τους γονείς μου να με αφήσουν να σπουδάσω ελληνική φιλοσοφία.Δείτε την εδώ:
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29 ΜΑΪΟΥ ΤΟΥ 498

Γιατί πείνασα και μου δώσατε να φάω….

Φεβ 202523

Πολλές φορές με εκπλήσσουν οι μικροί μαθητές μου, με τις ερωτήσεις που μου κάνουν, με τις αγωνίες που εκφράζουν, μα πάνω από όλα με τον αυθορμητισμό και την ευαισθησία τους.
Στην ενότητα :”η παραβολή της κρίσης” στην Α τάξη του Γυμνασίου,τους ζήτησα να ξαναγράψουν το κείμενο(πείνασα και μου δώσατε να φάω…)χρησιμοποιώντας λέξεις και φράσεις της εποχής μας,σαν να γράφτηκε στις μέρες μας.Κοινοποιώ τις εργασίες δύο μαθητριών,που με συγκίνησαν κυριολεκτικά!Υπάρχει ελπίδα όσο υπάρχουν τέτοια παιδιά!!!Λίνα-Ερμιόνη σας ευχαριστώ!!!
λινα
ερμι

8η Συνάντηση 21-2-25

Φεβ 202522

Με την ομάδα μας σήμερα οργανώνουμε την εκδήλωση στην οποία θα παρουσιάσουμε τα τραγούδια μας,προτείνουμε διάφορους τρόπους για να ακουστεί η φωνή μας και η διαμαρτυρία μας ενάντια στη σχολική βία και τον εκφοβισμό.
Στη συνέχεια τα παιδιά επινόησαν δυο σενάρια και έκαναν εικονική διαμεσολάβηση,προκειμένου να εκπαιδευτούν και η αλήθεια είναι ότι τα πήγαν εξαιρετικά καλά

7η Συνάντηση :Φτιάχνουμε το δικό μας τραγούδι για την ημέρα κατά της βίας

Φεβ 202516

Σιγά σιγά καταλήξαμε στους στίχους του τραγουδιού μας που θα έχει τίτλο:”Μπορούμε να τα βρούμε”Εργαζόμαστε τώρα με την εφαρμογή suno για να βρούμε ποιος ρυθμός μουσικής ταιριάζει.Καταλήξαμε σε δυο:ένα σε λάτιν ρυθμό και ένα σε χιπ-χοπ.
σθνο
σθνο2

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fsuno.com%2Fsong%2F21961c6e-480e-42f2-8e88-5f75b3717961%3Ffbclid%3DIwZXh0bgNhZW0CMTAAAR2h6Gxx7FrN3j6ZBs3Gp9CjQGFgVNEP70K29fIm_R0w1NuKA38vCm-kc0g_aem_OOHUU0hoVzZMfMmSbY7HkQ&h=AT1ZDSzIMt5kq9dpSlSpBbTsDsjb8BdEX7cldHnwbKR5HrLHGGQ-e2Npj5ho5n6S-JYAlKqsAxUExqQlYy5UevE078pOhpeI9F5kr2E3aYgcWNaSNl5FnE9HV-O5ifEqJ4T_ireqOGHTolSLDWdK&__tn__=-UK-R&c[0]=AT1TyZCW8qXA5N3Ndu5IS0u5qAI4siyAOTt8QRAjJuHEv_3PPIpuhO0lGW92nEfQ_VvwzNldcxlKRBkPKbN9dQtJKjkaaNEcIjQ2Lbcpirl9aXdtqbw0ylOwaF-LnGusHuQGYNiz0CDVIqc6VaMg69kqgHtLesp8UoidS7q7G67H3Ht8NmeWbAQ9RCrxk0Aim-UlH1KOEh0

« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων