Περιγραφή Εργασίας:

  • Χωριστείτε, σε ομάδες 3-5 ατόμων, καιδημιουργήστε ένα σύντομο θεατρικό σκετσάκι διάρκειας 2-5 λεπτών.
  • Στο σκετσάκι θα πρέπει να ενσωματώνονται έννοιες ή φαινόμενα της φυσικής που έχετε διδαχθεί ή που σας φαίνονται ενδιαφέροντα.
  • Το περιεχόμενο του σκετς μπορεί να είναι χιουμοριστικό, εκπαιδευτικό ή ακόμα και φανταστικό, αρκεί να έχει στοιχεία που να συνδέονται με τη φυσική.

Κριτήρια Αξιολόγησης:

  1. Πρωτοτυπία: Η δημιουργικότητα και η φαντασία που επιδείχθηκαν στη σύνθεση του σκετς.
  2. Επιστημονική ακρίβεια: Ο σωστός τρόπος ενσωμάτωσης των φυσικών εννοιών.
  3. Παρουσίαση: Ο τρόπος που αποδόθηκε το σκετς στην τάξη (εκφραστικότητα, συνεργασία ομάδας).
  4. Δομή και Οργάνωση: Η συνοχή και η ροή του σκετς.

 

Παραδοτέα

  • Το κείμενο του σκετς με την αφήγηση και τους διαλόγους (σε αρχείο .doc ή pdf)
  • Το κείμενο θα το ανεβάσει ΕΝΑ μόνο μέλος της ομάδας αλλά μέσα στο αρχείο θα πρέπει να αναφέρονται όλα τα ονόματα των μελών της ομάδας

Προθεσμία παράδοσης μέχρι και 12/01/2025

Comments Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Φυσική στη Σκηνή: Δημιουργούμε Θεατρικά Σκετσάκια με Επιστημονική Άποψη

Υλικό από την επιμόρφωση Β1

To εκπαιδευτικό υλικό που αναρτάται εδώ δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την συνάδελφο Δουδουσάκη Δήμητρα στο πλαίσιο της επιμόρφωσης Β1′ Επιπέδου ΤΠΕ, Συστάδα Β1.2 — Φυσικές Επιστήμες. Αφορά στη δύναμη της άνωσης που δέχεται ένα αντικείμενο βυθισμένο σε ένα ρευστό.


Παρακολούθησε το βίντεο Άνωση από το κανάλι του Πλανηταρίου Θεσσαλονίκης Noesis Science Center.


Προσομοίωση Φωτόδεντρου : Άνωση ενός σώματος στον αέρα και σε διαφορετικά υγρά


Quiz: Άνωση: τα βασικά


Παρουσίαση: Άνωση


Παρακολουθήστε το ολιγόλεπτο βίντεο «Πώς επιπλέουν τα πλοία;» από το κανάλι «Καθημερινή Φυσική» και στη συνέχεια απαντήστε στις ερωτήσεις κλειστού τύπου που περιλαμβάνονται στο ακόλουθο quiz.

 

Quiz: Πώς επιπλέουν τα πλοία


Όλο το σχέδιο μαθήματος σε μορφή pdf.

 


Μπορείτε να δείτε και το blog της συναδέλφου Δήμητρας Δουδουσάκη που έχει πάρα πολύ χρήσιμο υλικό.



 

Comments Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μελέτη της Άνωσης – Η Αρχη του Αρχιμήδη

Το πείραμα του Ερατοσθένη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της δράσης που διοργανώνεται κάθε χρόνο, από την ΠΑΝΕΚΦΕ τη Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024, ημέρα της εαρινής ισημερίας.

Στη δράση συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες της Α’ γυμνασίου στο πλαίσιο του μαθήματος της Γεωγραφίας.

colage2

 


 

Έπαινος Σχολείου 2024

Comments Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πείραμα του Ερατοσθένη 2024

Για την επιμόρφωση Β1

  1. Παρακαλώ ανοίξτε το κοινόχρηστο έγγραφο για να κάνετε το πείραμα.


     

  2. Απαντήστε στις ερωτήσεις για την υδροστατική πίεση.


     

  3. Μελετήστε τον παρακάτω ενοιλογικό χάρτη της βιολογίας
    Φυτά και Ζώα


  4. Απαντήστε τις ερωτήσεις σκανάρωντας το QRCode
    Ερωτηματολόγιο υδροστατικής QR


     

  5. Το πείραμα του Ερατοσφθένη

 

 


Comments Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμόρφωση Β1

Συμβουλές χρήσεις διαδικτύου

Στις μέρες μας, που η χρήση του διαδικτύου έχει γίνει τόσο εύκολη από όλους, καλό είναι να προσέχουμε και να ακολουθούμε κάποιους κανόνες ώστε να αποφύγουμε τους κινδύνους που παραμονεύουν πίσω από αυτή την συνήθεια.  Συνήθως, οι κίνδυνοι είναι μεγαλύτεροι σε άτομα νεαρής ηλικίας, αλλά και γενικότερα σε άτομα που δεν έχουν εμπειρία στην χρήση του διαδικτύου. Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές ώστε να αποφύγετε κάποιους από τους κινδύνους κατά τη χρήση του διαδικτύου.

  1. Βάζουμε χρονικό όριο στην περιήγησή μας στο διαδίκτυο. Δεν καθόμαστε στον υπολογιστή (ή στο κινητό) με τις ώρες και ξεχνάμε να σηκωθούμε. Για να μην ξεχνιόμαστε, μπορούμε να βάζουμε κάποιο ρολόι να χτυπάει ώστε να κάνουμε διαλλείματα και να ασχολούμαστε και με άλλες δραστηριότητες.
  2. Όταν μπαίνουμε σε μία ιστοσελίδα που δεν γνωρίζουμε, είμαστε πολύ προσεκτικοί σε τυχόν κουμπιά ή παράθυρα που ανοίγει, και πριν πατήσουμε οτιδήποτε διαβάζουμε τι λέει το κείμενο που συνοδεύει το κουμπί. Είναι πολύ συνηθισμένο, από απροσεξία, να μολύνουμε τον υπολογιστή μας με κακόβουλο λογισμικό από αμφιβόλου ασφάλειας ιστοσελίδες.
  3. Δεν δίνουμε ποτέ κωδικούς λογαριασμών μας. Οι κωδικοί σύνδεσης σε ιστοσελίδες είναι αυστηρά προσωπικοί και δεν πρέπει να τους δίνουμε σε φίλους ή γνωστούς μας καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθούν για κακό σκοπό. Φυσικά ποτέ δεν στέλνουμε τους κωδικούς μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε κανέναν, ακόμη κι αν φαίνεται ότι είναι από κάποια έμπιστη ιστοσελίδα. Καμία εταιρία-υπηρεσία δεν ζητάει κωδικούς μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  4. Ποτέ δεν δίνουμε το προσωπικά μας στοιχεία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης σε κανέναν που δεν γνωρίζουμε πολύ καλά. Ακόμη κι αν γνωρίζουμε κάποιον, πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι απευθυνόμαστε στον ίδιο καθώς κάποιοι λογαριασμοί μπορεί να φαίνονται ότι είναι ατόμων που γνωρίζουμε αλλά να τους διαχειρίζεται κάποιος άγνωστος.
  5. Δεν κλείνουμε ραντεβού και δεν συναντιόμαστε με άτομα που έχουμε γνωρίσει μέσω διαδικτύου και δεν ξέρουμε την πραγματική τους ταυτότητα. Ακόμη κι αν μας έχουν στείλει φωτογραφία, ποτέ δεν ξέρουμε αν είναι δικιά τους ή προϊόν υποκλοπής.
  6. Σε περίπτωση που κάποιος μας παρενοχλεί μέσω διαδικτύου, το αναφέρουμε στους γονείς μας ή στους καθηγητές μας ώστε να βρούμε μαζί κάποια λύση.
  7. Δεν ανεβάζουμε φωτογραφίες μας στο διαδίκτυο, καθώς αυτές θα μείνουν για πάντα εκεί και δεν ξέρουμε ποτέ πως μπορεί να τις χρησιμοποιήσει κάποιος.
  8. Αποφεύγουμε να δημοσιεύουμε το πρόγραμμά μας, καθώς και την τοποθεσία που βρισκόμαστε, καθώς κάποιοι μπορεί να το εκμεταλλευτούν.
  9. Μην κάνετε συναλλαγές μέσω διαδικτύου και μη δίνεται στοιχεία πιστωτικών καρτών. Αν πρέπει να αγοράσετε κάτι από το διαδίκτυο, αυτό θα γίνει με τη βοήθεια των γονιών σας.
  10. Μην ανοίγετε ηλεκτρονικά μηνύματα από αγνώστους, ειδικά αν περιέχουν κάποιο επισυναπτόμενο αρχείο. Ακόμη και τα καλύτερα αντιιικά λογισμικά δεν μπορούν να σε προστατεύσουν αν ανοίξεις ένα μολυσμένο αρχείο.
  11. Μην στέλνετε από τον υπολογιστή σας αρχεία που προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα (μουσική, βίντεο) καθώς είναι παράνομο.
  12. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή στην επιλογή και χρήση των προγραμμάτων που βρίσκετε στο διαδίκτυο. Συμβουλευτείτε κάποιον μεγαλύτερο ή χρησιμοποιήστε προγράμματα που είναι γνωστά και έχουν καλές συστάσεις από έγκυρες πηγές.
  13. Αν συναντήσετε κάποια ιστοσελίδα με παράνομο περιεχόμενο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Ελληνική ανοικτή γραμμή για το παράνομο περιεχόμενο στο Διαδίκτυο (www.safeline.gr)

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και στο: http://internet-safety.sch.gr

 

Καλό σερφάρισμα!

Comments Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμβουλές σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων