Μήπως…;;;

Μήπως οι συνάδελφοι, που πολύ καλά έκαναν και έγραψαν μαθητές στο Π.Σ.Δ. , πρέπει να διορθώσουν κάτι..;

Ίσως πείτε ότι το λέω από ζήλεια, διότι οι δικοί μου από το Γ. Φ. ,

που ήταν η 1η Γυμνασιακή ομάδα εδώ μέσα, μάλλον βαριούνται, και δεν συμμετέχουν,αφού τους είπα ότι θα βάζουμε σχολικά/εκπαιδευτικά…

Και δυστυχώς δεν έπεισα τον δ/ντή του Γυμνασίου όπου συμπληρώνω το ωράριό μου, να ακολουθήσουμε την οδηγία του υπουργείου, και να προτείνουμε στα παιδιά να εγγραφούν…

Και στα σχολικά blogs που άνοιξα, πάλι μηδαμινή συμμετοχή…

Δείτε όμως τι γίνεται λίγο πιό κάτω σήμερα, τόσα τραγούδια…

Και αν δείτε τις πληροφορίες μου, είμαι πολύ μουσικόφιλος,

“παίζω” στο youtube, κλπ…

Αλλά μήπως  δεν πρέπει να “δημοσιεύονται” εδώ τόσοι μουσικοί σύνδεσμοι,

και να γεμίζει ο “τοίχος”, και να χάνονται στο βάθος γρήγορα,

άλλες αξιόλογες δημοσιεύσεις..;

.

;


10 σχόλια προς “Μήπως…;;;”

  1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας αγαπητέ Κώστα.
    Εδώ είναι εκπαιδευτικά ιστολόγια … για να παίξουν τα παιδιά υπάρχουν και άλλοι χώροι.
    Όποιος θέλει να γράψει κάτι στο ΠΣΔ, πρέπει κάτι να έχει να πει … αλλιώς ας διαβάζει μόνο.
    Διαβάστε και τις παρακάτω παρατηρήσεις από μένα, όχι φυσικά σε μουσικά κομμάτια, αλλά σε χείριστα λόγια που γράφτηκαν:
    http://blogs.sch.gr/members/milkappis/activity/30786
    http://blogs.sch.gr/members/milkappis/activity/30765
     

  2. Όπως έγραψα και σε ανταλλαγή μηνυμάτων με τον συνάδελφο που άνοιξε το blog, παιδιά είναι, τι περιμένουμε να ανεβάζουν μόνο Μαθηματικά ας πούμε..; Χρειάζεται ΛΙΓΟ και το “παιγνίδι”… Αλλά με μέτρο, κάποιες συστάσεις στα παιδιά θα βοηθούσαν… Σκέφτεται λέει να τo κλείσει, δεν νομίζω ότι πρέπει…

  3. Εντάξει συνάδελφε Μίλτο όλα τακτοποιήθηκαν, το Ιστολόγιο έκλεισε, δεν είναι ανάγκη να υπερθεματίζουμε. Τα παιδιά έχουν όντως το facebook και τόσα άλλα πεδία λαμπρής δράσης και μάλιστα ανεξέλεγκτα.
    Έκλεισα ή μάλλον μετέφερα και το προσωπικό μου Ιστολόγιο εκτός ΠΣΔ και μάλλον, ελπίζω δηλαδή, έληξε το θέμα.
    Καλό Πάσχα.

  4. Δε νομίζω ότι ήθελα να προσβάλω κανέναν.
    Ίσως παρεξηγήσατε αγαπητέ Χρήστο. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μεταφέρατε το ιστολόγιο σας ???

    Τα παιδιά μαθαίνουν από τα λάθη τους, οπότε ας εκμεταλλευτούμε τα λαθάκια τους για να τους δώσουμε χρήσιμες συμβουλές.

  5. Αξιότιμοι κύριοι καλησπέρα.
    Διάβασα την παραπάνω ανταλλαγή μηνυμάτων και ειλικρινά εξεπλάγην! Για ποιό λόγο χρειάστηκε να κλείσετε  (μεταφέρετε εκτός ΠΣΔ) ένα αξιόλογο κατά τη γνώμη μου μαθητικό ιστολόγιο και πολύ πρωτότυπο σαν ιδέα;
    Στο http://blogs.sch.gr/termsofuse/ αναγράφονται οι όροι χρήσης των ιστολογίων. Αν κάποιος διαπιστώσει ότι παραβιάζεται όρος του κανονισμού μπορεί είτε να το αναφέρει στους διαχειριστές είτε να “αναφαφέρει τον χρήστη” (διαδικασία report) που παραβιάζει τον κανονισμό. Οι διαχειριστές θα κάνουν τις κατάλληλες συστάσεις.
    Παρακαλώ τον κ.Μοτσενίγο να επαναφέρει τα ιστολόγια και τις ομάδες στο blogs.sch.gr.
    Ας μην σπρώχνουμε τα παιδιά σε έναν ανεξέλεγκτο χώρο όπως είναι το facebook, ειδικά τη στιγμή που το ΠΣΔ προσπαθεί να δώσει αντίστοιχη υπηρεσία.
    Ρόλος των μεγάλων είναι να διαπαιδωγήσουν τα παιδιά και για τη σωστή συμπεριφορά τους στο διαδίκτυο.
    Ευχαριστώ
    Μιχάλης Παρασκευάς
    τεχνικός υπεύθυνος ΠΣΔ

  6. Το Ιστολόγιό μου το μετέφερα διότι δεν είχα “κάτι να πω στο ΠΣΔ”, τουλάχιστον όχι κάτι εκπαιδευτικού χαρακτήρα με τη στενή έννοια του όρου. Τα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος “δημοσιεύματά” μου τα αναρτώ στο σχολικό site. Ίσως το κάνω γιατί είμαι στο ίδιο σχολείο από το 2002 και οι μαθητές έχουν μάθει να πηγαίνουν εκεί και να βρίσκουν ότι τους ενδιαφέρει σε σχέση με το μάθημά μου.
    Τέλος πάντων το θέμα είναι ότι δεν είχα συνειδητοποιήσει αυτό με την κοινοποίηση των δημοσιεύσεων του κάθε Ιστολογίου. Το καταλαβαίνω ότι μπορεί να γίνει πολύ ενοχλητικό ειδικά σε σχολικά – επιστημονικά κλπ δίκτυα επικοινωνίας. Είναι κάτι σα spam ή σαν τους ενοχλητικούς στα διάφορα fora που προσπαθούν να διακόψουν την ομαλή ροή της συζήτησης. Σας διαβεβαιώ ότι δεν είχα τέτοια πρόθεση και ζήτησα ήδη συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε.
    Η διαφορά είναι ότι για να μάθει κάποιος πρέπει να πειραματιστεί και αν είναι να πειραματιστεί καλό θα ήταν να μην το κάνει “στην πλατεία του χωριού”. Με άλλα λόγια να μπορεί ο διαχειριστής ενός Ιστολογίου να απενεργοποιεί την κοινοποίηση των δημοσιεύσεων μέχρι να μείνει ικανοποιημένος από την ποιότητά τους. Τόσο απλά.
    Από κει και πέρα δεν μπορώ να πω ότι δε με ενόχλησε το γεγονός του ότι αντί να μου επισημανθεί με προσωπικό μήνυμα το “φάουλ” στο οποίο είχα υποπέσει ως διαχειριστής, προτιμήθηκε η τακτική της δημόσιας “διαπόμπευσης”. Αυτό το βρήκα αντιδεοντολογικό. Η πρακτική που ξέρω είναι ότι απευθυνόμαστε στο διαχειριστή του Ιστολογίου και μετά, αν αυτός αδιαφορήσει, προχωράμε παρακάτω.
    Είναι σα να έχεις παράπονα από το γείτονά σου και αντί να τον βρεις να τα συζητήσετε, εσύ πας και τα βγάζεις κατευθείαν στον πίνακα ανακοινώσεων της πολυκατοικίας.
     

  7. Αγαπητέ Χρήστο σου χρωστάω μια “συγνώμη” διότι δεν γνώριζα ότι κάποιος καθηγητής ήταν υπεύθυνος για τις αναρτήσεις των μαθητών. Νόμιζα ότι το ΠΣΔ είχε δώσει το δικαίωμα στους μαθητές να μπορούν να φτιάχνουν ιστολόγιο όπως και εμείς, δίνοντας απλά τα στοιχεία τους.
    Με τη  απάντησή σου σε αυτό το θέμα κατάλαβα τι γίνεται. Το ξέρω, δεν δικαιολογείται αυτή η άγνοια μου.
    Αν διαβάσετε επισταμένα τα γραφόμενα μου προς τα παιδιά και τον  admin θα δείτε ότι είναι πολύ προσεκτικά τα λόγια μου.
    Επίσης συμφωνώ με τον κύριο Μιχάλη.
    ΥΓ: Καλό Πάσχα … σε όλους.

  8. Το θέμα είναι ότι όντως οι μαθητές έχουν δικαίωμα να δημιουργήσουν Ιστολόγιο στο ΠΣΔ αλλά και ομάδα αν θέλουν.
     
    Στην πραγματικότητα με το που εγγράφεται κάποιος μαθητής στο ΠΣΔ δημιουργείται αυτόματα ένα Ιστολόγιο γι αυτόν όπως ακριβώς συμβαίνει και για τους εκπαιδευτικούς.
     
    Από κει και πέρα όπως είπε και ο κ. Παρασκευάς αν κάποιο Ιστολόγιο ενοχλεί τότε απευθυνόμαστε στους Διαχειριστές ή κάνουμε report το χρήστη.
     
    Τώρα αν δούμε ότι διαχειριστής είναι κάποιος συνάδελφος (από το προφίλ του) μπορούμε πρώτα να απευθυνθούμε σε αυτόν κι αν δε βρούμε ανταπόκριση πάμε στις πιο πάνω διαδικασίες.
     
    Αν ο διαχειριστής είναι μαθητής ή αγνώστων στοιχείων (δεν το ξεκαθαρίζει στο προφίλ του) τότε κάνουμε report κατεύθειαν στην Κεντρική Διαχείριση και του γίνεται σύσταση από εκεί.
     
    Εντάξει όλοι μαθαίνουμε πρακτικές εδώ μέσα, δε θα χαλάσουμε και τις καρδιές μας χρονιάρες μέρες που είναι.

  9. Καλησπέρα σε όλους.
    Αν συντηρείτε ένα συλλογικό (μαθητικό) μπλογκ μπορείτε να μετριάσετε τις κοινοποιήσεις των αναρτήσεων των μαθητών σας, δηλ. να μην εμφανίζονται στην αρχική σελίδα του blogs.sch.gr και στις μηχανές αναζήτησης, μέσω της επιλογής «Ρυθμίσεις» –> «Απόρρητο». Εκεί απο-επιλέξτε «Θέλω τον ιστότοπό μου να τον βλέπουν όλοι, περιλαμβανομένων μηχανών αναζήτησης (π.χ. Google και Bing) και αρχειοθετηρίων».
    Με την ευκαιρία να σας ευχαριστήσω που χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες ΠΣΔ.
    Καλή συνέχεια και Καλή Ανάσταση.
    Μιχάλης Παρασκευάς

  10. Ευχαριστούμε κε Παρασκευά για τις συμβουλευτικές παρεμβάσεις, και τις ευχές…
    Να ρωτήσω μήπως γίνεται να φαίνονται στον “τοίχο” του blogs.sch.gr περισσότερες σελίδες με τις πρόσφατες δημοσιεύσεις, ή ίσως να περιοριστούν οι 6 γραμμές του περιεχομένου, ώστε να φαίνονται περισσότερες δημοσιεύσεις στην μία σελίδα…;;;
    Ευχές και από εμένα για καλό Πάσχα…
     

Copyright © Κώστας Λαμπρινίδης – klamprin's blog          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση