Βιωματικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς «Εισαγωγή στη λειτουργία της ομάδας εμπειρίας». Δραστηριότητα 7.

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Προσωπικές Εργασίες

Σχολικό έτος 2001-02
Συμμετέχοντες: 94 εκπαιδευτικοί (πέντε ομάδες)
Διάρκεια: 5 ώρες (3:00-08:00 μμ)
Λίγα λόγια για τη λειτουργία της μαθητικής ομάδας εργασίας (πχ αγωγής υγείας) θα βρείτε στη διαδικτυακή θέση http://blogs.sch.gr/kkiourtsis/?p=6338

7η Δραστηριότητα:  Ότο-στοπ
O συντονιστής της ομάδας εμπειρίας, μοιράζει αντίγραφα του παρακάτω πίνακα, και ζητάει από τα μέλη της ομάδας, να σημειώσουν με ένα tick τις θετικές επιλογές τους, σύμφωνα με τις οδηγίες:
–  Φαντάσου ότι οδηγείς το αυτοκίνητό σου μόνος σου. Δενβιάζεσαι. Είναι μια ηλιόλουστη μέρα και απολαμβάνεις το ταξίδι σου. Στο δρόμο συναντάς κάποια άτομα, που σου ζητούν να τα πάρεις μαζί σου, για να τα πας προς την κατεύθυνσή σου . Σε ποια από αυτά θα άνοιγες την πόρτα του αυτοκινήτου σου και θα τους εξυπηρετούσες; Να τσεκάρεις το αντίστοιχο τετραγωνάκι.

1 Μια κυρία με το μικρό παιδί της έξω από Νοσοκομείο
  2 Ένας νεαρός τουρίστας με ένα ψηλό σαμάρι στην πλάτη
  3 Μια νεαρή τουρίστρια με μία βαλίτσα έξω από τα Κ.Τ.Ε.Λ.
  4 Ένας αγρότης με λασπωμένες μπότες έξω από ένα χωράφι
  5 Μια γιαγιά με σακούλες γεμάτες ψώνια από τη λαϊκή
  6 Ένας φαντάρος έξω από στρατόπεδο
  7 Δύο μαθητές Γυμνασίου που μόλις σχόλασαν αλλά φαίνεται να είναι από διπλανό χωριό
  8 Ένας νεαρός μάλλον Ασιάτης, κουρασμένος από το περπάτημα, με μια σακούλα στο χέρι
  9 Ένα ζευγάρι νεαρών, που η μηχανή τους είναι παρκαρισμένη στην άκρη του δρόμου
10 Μία νεαρή με προκλητικό ντύσιμο στο τέλος της πόλης

Σε ζευγάρια συζητούνται οι επιλογές των δύο μελών.
Στην ολομέλεια, το κάθε μέλος, επιλέγει από τον πίνακα μία περίπτωση που δεν έχει τσεκάρει (δηλαδή άτομο που δεν θα του άνοιγε την πόρτα του αυτοκινήτου του) και εκφράζει τα συναισθήματά του για το/τα πρόσωπο/α της περίπτωσης αυτής.

Αφήστε μια απάντηση