Σεμινάριο : «Εκπαιδευτικοί και σχολική ζωή – όταν ο μαθητής ή η μαθήτρια ζητάει βοήθεια».. H περίπτωση του Φάνη, Π. μαθητή Β΄ Γυμνασίου

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Μελέτη Περίπτωσης Προσωπικές Εργασίες

Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων Πέλλας
Διήμερο Σεμινάριο Συμβουλευτικής για 6 ομάδες Εκπαιδευτικών
Τίτλος Σεμιναρίου: «Εκπαιδευτικοί και σχολική ζωή: όταν ο μαθητής ή η μαθήτρια ζητάει βοήθεια».
Σύνολο συμμετεχόντων: 134 Εκπαιδευτικοί
Σχολικό έτος 2012-13.
Εισηγητές:  Αθανάσιος Μπαζούκης, Κωνσταντίνος Κιουρτσής.
Τεχνικές: ομάδες εργασίας και μελέτη περίπτωσης.

Το φύλλο εργασίας των ομάδων:  H περίπτωση του Φάνη, Π.  μαθητή Β΄ Γυμνασίου
 
O εκπαιδευτικός. Πρόδρομος, Τ., θεολόγος, ετών 50
παντρεμένος με 5 παιδιά, ψάλτης, άνθρωπος κοινωνικός.
 
Ο μαθητής  Φάνης, Π.  μαθητής Β΄ Γυμνασίου
Με καλές επιδόσεις, αρκετά ζωηρός και πολύ αγαπητός στις παρέες του

Το αίτημα του μαθητή προς τον εκπαιδευτικό
Ο μαθητής ζητάει από τον καθηγητή να τον ακούσει για ένα πρόβλημά του. Ο καθηγητής δέχεται, και ο μαθητής του λέει:
«Κύριε, οι γονείς μου, μου επιβάλλουν να πηγαίνω κάθε Κυριακή στην εκκλησία, αλλά εγώ δε θέλω γιατί για εμένα το πρωινό της Κυριακής είναι το μόνο ελεύθερο πρωινό της εβδομάδας και το θέλω για να ξεκουράζομαι. Επειδή μας έχετε εξηγήσει ότι η σχέση μας με την εκκλησία είναι προσωπική, αυτό μπορείτε να το εξηγήσετε και στους γονείς μου να το καταλάβουν;»

Το έργο της ομάδας εργασίας
Βοηθήστε τον καθηγητή  Πρόδρομο, Τ. να αποφασίσει ποια θα είναι η συμβουλευτική του στρατηγική σχετικά με το αίτημα του μαθητή Φάνη, Π.