Αποκλίνουσες συμπεριφορές. Διαχείριση κρίσεων στο σχολείο (έρευνα – εκπαιδευτικό υλικό)

Εγχειρίδια-Άρθρα

O σκοπός της έρευνας που διεξήχθη με εντολή του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών, επιμερίζεται στους εξής στόχους: α. Να καταγραφούν αντικειμενικά οι αποκλίνουσες συμπεριφορές και οι κρίσεις που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία, β. Να διερευνηθούν οι δυσκολίες που συναντούν οι εκπαιδευτικοί καθώς και οι μέθοδοι, οι στρατηγικές, οι τεχνικές και τα μέσα που εφαρμόζουν, γ. Να διαπιστωθούν οι επαγγελματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών, δ. Να συνταχθεί μία ολοκληρωμένη μελέτη με την οποία θα καταγράφεται η υφιστάμενη κατάσταση και συνάμα να προκύπτει από αυτή μια συνολική πρόταση.

Ομάδα έργου: Δημήτριος Γουδήρας, Αθανάσιος Νούλας, Σταυρούλα Πολυχρονοπούλόυ, Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, Σμαράγδα Παπαδοπούλου, Ιωάννης Αγαλιώτης, Λευκοθέα Καρτασίδου, Νεκταρία Παλαιολόγου, Ευφροσύνη Παπαβασιλείου, Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου.
Φορέας Υλοποίησης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Πολιτικής.

Το πλήρες κείμενο είναι διαθέσιμο στη διαδικτυακή θέση:  http://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/1132/2/1132.pdf

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *