08-04-2021: Διαδικτυακή Ενημέρωση για μαθητές και μαθήτριες Γ Λυκείου.
Τα ΚΕΣΥ Καρδίτσας και Λάρισας σε συνεργασία με τα ΚΕΣΥ Ημαθίας , Θεσπρωτίας, Κέρκυρας, Κεφαλληνίας, Λευκάδας , Φθιώτιδας και Φλώρινας διοργανώνουν Διαδικτυακή Ενημερωτική Εκδήλωση για μαθητές και μαθήτριες Γ Λυκείου με θέμα :
” Σπουδά…ζω στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας” την Τρίτη 13 και την Τετάρτη 14 Απριλίου 2021 και ώρα 15:00 μέσω της πλατφόρμας WEBEX στο σύνδεσμο:
https:minedu-secondary2.webex.com/meet/vlachodi
31-03-2021 : Ημερίδα για τα επαγγέλματα του Μέλλοντος
” Τα Επαγγέλματα του Μέλλοντος – Η Αγορά Εργασίας μετά τον Covid-19″
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο ,03 Απριλίου 2021, στις 17:00 διαδικτυακά και απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου , σε γονείς και εκπαιδευτικούς.
Μπορείτε να παρακολουθήστε την εκδήλωση live μέσω της σελίδας στο
https://www.facebook.com/edicDodecanese και στο κανάλι τους στο
YouTube: https://youtube/NuazWjxbfuw
15-4-2020 : 1η Διαδικτυακή συνάντηση με θέμα: «Κορονοϊός: Πρόκληση για Επαγγελματικές Βελτιώσεις» με ομιλητή τον Δημήτρη Πλατή, Μηχανικό Λογισμικού.
Πιο συγκεκριμένα, η παροχή υπηρεσιών που σχετίζονται με τον επαγγελματικό προσανατολισμό αφορά:
α) στους/στις μαθητές/τριες, καθώς και στους γονείς ή στους κηδεμόνες τους: – σε ομαδικό επίπεδο, με την παροχή υπηρεσιών που αφορούν την υποστήριξη του σχεδιασμού και της υλοποίησης προγραμμάτων αγωγής σταδιοδρομίας στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ. της περιοχής αρμοδιότητάς τους, την παροχή υπηρεσιών πληροφόρησης για ζητήματα σχετικά με την αγορά εργασίας, τα προγράμματα σπουδών της μεταδευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και τα συστήματα εισαγωγής σε αυτήν, καθώς και με την υλοποίηση δράσεων ευαισθητοποίησης και ομαλής μετάβασης στην ενήλικη ζωή και την αγορά εργασίας, – σε ατομικό επίπεδο, με την παροχή υπηρεσιών συμβουλευτικής για ζητήματα επαγγελματικού προσανατολισμού που αφορούν τη συγκρότηση και τη βέλτιστη ανάπτυξη της προσωπικής και επαγγελματικής ταυτότητας των μαθητών των Β΄ και Γ΄ τάξεων του Λυκείου, την υποστήριξη της αυτοαντίληψης και της αυτογνωσίας, την ενδυνάμωση της δυνατότητας αντιμετώπισης δυσκολιών λήψης απόφασης και την εν γένει μέριμνα σύνδεσης της λήψης απόφασης με τα στοιχεία της προσωπικότητας του συμβουλευόμενου/ης μαθητή/τριας,
β) στους εκπαιδευτικούς, με την παροχή υπηρεσιών που αφορούν την ευαισθητοποίηση και την υποστήριξη για ζητήματα επαγγελματικού προσανατολισμού.
Στις περιπτώσεις που το προς αξιολόγηση αίτημα αφορά ζητήματα επαγγελματικού προσανατολισμού, η αξιολόγηση παίρνει τη μορφή «προσωπικής συνέντευξης» μεταξύ του/της εκπαιδευτικού με εξειδίκευση στη συμβουλευτική στον επαγγελματικό προσανατολισμό και του/της μαθητή/τριας. Εάν κριθεί σκόπιμο, κατά τη διάρκεια της προσωπικής συνέντευξης, κατόπιν ενημέρωσης και έγγραφης σύμφωνης γνώμης των γονέων ή κηδεμόνων των μαθητών/τριων, δύναται να συμμετάσχουν στη διαδικασία αξιολόγησης και άλλα μέλη του εκπαιδευτικού ή ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού του Κ.Ε.Σ.Υ.. Μετά το τέλος της συνέντευξης, καταγράφονται τα στοιχεία που συλλέχθηκαν και τίθενται οι στόχοι της συμβουλευτικής διαδικασίας για τη συνέχεια της παροχής υπηρεσιών συμβουλευτικής για ζητήματα επαγγελματικού προσανατολισμού.