16-05-2024: Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών : α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών /τριών για το διδακτικό έτος 2024-2025
Λήψη αρχείου
23-01-24 : «Διαδικασία επαναφοίτησης μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024- 2025»
Λήψη αρχείου
08-12-23 Ενεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού Διαπίστωσης Πάθησης για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2024-25.
Λήψη αρχείου
4/12/2023 : Οδηγίες – κατευθύνσεις για τη λειτουργία των θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης
Λήψη αρχείου
2-06-2023: Εγκύκλιος για παράλληλη στήριξη ,ειδικό βοηθητικό προσωπικό και σχολικό νοσηλευτή για το διδ. έτος 2023-24
Λήψη αρχείου
12-05-2023: Φ.251/53609/Α5 : Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες 2023.
Λήψη αρχείου
12-01-2023 : Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή μαθησιακές δυσκολίες , βάσει του Ν.3699/2008 στις πανελλαδικές εξετάσεις …… στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Λήψη αρχείου
4-10-2022: Ε.Δ.Υ. Διευκρινιστικές οδηγίες του κανονισμού για Ε.Δ.Υ.
Λήψη αρχείου
21-09-2022 : ΘΕΜΑ: «Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 4823/2021 (ΦΕΚ 136/τΑ΄/3-8-2021)σχετικά με την αξιολόγηση
μαθητών που φοιτούν στις Β΄ και Γ΄ τάξεις Λυκείου όλων των τύπων»
Λήψη αρχείου
15-06-2022 : 73383/Δ3. ΘΕΜΑ: Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2022-2023.
Λήψη αρχείου
18-5-2022. Φ.251/57017/Α5 ΟΔΗΓΙΕΣ ΘΕΜΑ: Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Λήψη αρχείου
12-5-2022. Φ.153/ 54094/Α5 ΘΕΜΑ: «Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων, έτους 2022»
Λήψη αρχείου
10-05-2022. Φ153/52642/Α5 Θέμα: Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης Φ.253/143554/Β6/2010 (ΦΕΚ 1794 Β ́) «Πρόσβαση στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγονται στην κατηγορία «των πασχόντων από σοβαρές ασθένειες», σε ποσοστό 5% καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 35 του ν. 3794/2009 (ΦΕΚ 156/Α ́).»
Λήψη αρχείου
13-4-2022 .Φ.251/42697/Α5 Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές
Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2022, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
3-02-2022 : Διαδικασία επαναφοίτησης μαθητών /τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23
30-11-21: Υποβολή Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ έτους 2022.
23-11-21: Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2022-23
1-11-2021 :Κανονισμός Λειτουργίας ΕΔΥ Αριθμ. 134960 /Δ3 (πρώην ΕΔΕΑΥ ) 1-11-2021
Νόμος 4823/3 Αυγούστου 21 : Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των
εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις. (Νέα ονομασία ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.)
7-06-2021 : Πανελλαδικές Εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Λήψη αρχείου
07-06-2021: Ορισμός της ελάχιστης και μέγιστης τιμής του συντελεστή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ως προϋπόθεση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής
Λήψη αρχείου
07-06-2021 : Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) σχολών …..
Λήψη αρχείου
28 -05- 2021 : Ενημέρωση Υποψηφίων για Εισαγωγή στα ΑΕΙ και τις σχολές Συναρμοδίων Υπουργείων ( Στρατιωτικές σχολές , Αστυνομικές κ.τ.λ.) μέσω Πανελληνίων Εξετάσεων στα ΕΠΑ.Λ
Λήψη αρχείου
27-03-20 : ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ ΕΤΟΥΣ 2020
ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (μαθητές ή απόφοιτοι). Αφορά και εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Νόμος 4547/2018 : «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις».
Νόμος 3699/2008 : «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».
Υπουργική Απόφαση 211076/ΓΔ4/13-12-2018 «Ενιαίος Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και ειδικότερα καθήκοντα και αρμοδιότητες του προσωπικού τους».
«Διευκρινήσεις σχετικά με τη λειτουργία των ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών
και τη διασύνδεση των Κ.Ε.Σ.Υ. με τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»
Διαδικασία επαναφοίτησης μαθητών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2019-2020
Πανελλήνιες 2019: Το πλαίσιο διεξαγωγής για υποψήφιους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Εξέταση Υποψηφίων με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Λυκείων 2019
Εγκύκλιος για την έγκριση παράλληλης στήριξης– συνεκπαίδευσης, για το διδακτικό έτος 2019-2020
Η Υπουργική απόφαση 129064/ΓΔ5/7-8-2018 :”Κατανομή στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) κατά κλάδο των θέσεων α) εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.), β) Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και γ) εκπαιδευτικών όλων των κλάδων που υπηρετούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με εξειδίκευση στη συμβουλευτική στον επαγγελματικό προσανατολισμό”.