Διαδικασία Παραπομπής

ΝΕΟ 01-09-2021:  Νόμος 4823/3 Αυγούστου 2021
Άρθρο 54
Διαδικασία διάγνωσης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών- Αντικατάσταση του άρθρου 5 του ν. 3699/2008
Άρθρο 5 -Διαδικασία διάγνωσης (παρ.4/β)
………………………………………………………………………………………………..Οι μαθητές που τεκμηριωμένα συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν εμπόδια συμμετοχής στη μαθησιακή διαδικασία παραπέμπονται από την Ε.Δ.Υ., όπου λειτουργεί, ή από τον σύλλογο διδασκόντων, μετά από γνώμη του Συμβούλου Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, ο οποίος έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας ως προς την ενταξιακή εκπαίδευση ή, εάν δεν υφίσταται, από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, ο οποίος έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας, στην οποία φοιτά ο μαθητής, στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., με τη συναίνεση των γονέων ή κηδεμόνων τους, για διεπιστημονική αξιολόγηση και έκδοση αξιολογικής έκθεσης… .-

21-09-2023 : ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ
(για νήπια και προνήπια για αξιολόγηση από το ΚΕΔΑΣΥ. )

 

 

Προς  ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΡΟΔΟΥ

Τηλ. 2241043195

Email: kesyrodou@sch.gr

Στοιχεία μαθητή

Ονοματεπώνυμο:

Ημερομηνία γέννησης:

Υποστηρίζεται σε ΤΕ;

Έτος φοίτησης του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο (προνήπιο, νήπιο, επαναφοίτηση):

  1. Προσαρμογή στην καθημερινότητα του Νηπιαγωγείου: αποχωρίζεται εύκολα τους γονείς του κατά την προσέλευση, είναι χαρούμενος, χαιρετά.
  2. Λόγος – Ομιλία- Επικοινωνία- Αλληλεπίδραση: βλεμματική επαφή, υπάρχει προφορικός λόγος, κατανοεί, εμπλέκεται σε διάλογο, απαντά σε ερωτήσεις, δίνει πληροφορίες για τον εαυτό του/για την οικογένειά του / για την καθημερινότητά του. Ακολουθεί οδηγίες/εντολές. Πραγματοποιεί ενάρξεις. Κατανόηση μη λεκτικών μηνυμάτων, χειρονομίες, εκφράσεις προσώπου.
  1. Αδρή και λεπτή κινητικότητα.
  2. Οπτικοκινητικός συντονισμός – Γραφοκινητικότητα.
  3. Γνωστικές ικανότητες: λογικομαθηματική περιοχή (συγκρίσεις, αντιστοιχίσεις, σειροθετήσεις, χωρο-χρονικές έννοιες, ταξινομήσεις). Μαθηματικές έννοιες.
  4. Κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες: αλληλεπίδραση με την ομάδα των συνομηλίκων, διάθεση για επικοινωνία, κατανόηση και τήρηση κοινωνικών κανόνων, προσαρμογή στην ροή και τις ρουτίνες της σχολικής ζωής. Στερεοτυπικές/επίμονες συμπεριφορές, εμμονική ενασχόληση με αντικείμενα και ρουτίνες. Ανοχή στην ματαίωση. Αναγνώριση και κατανόηση των συναισθημάτων των άλλων, έκφραση συναισθημάτων με κοινωνικά αποδεκτό τρόπο.
  5. Δημιουργική έκφραση: Συμμετοχή στο παιχνίδι, συμβολικό παιχνίδι, παιχνίδι ρόλων, μιμήσεις. Συμμετοχή στο ελεύθερο παιχνίδι και στο παιχνίδι στην αυλή.
  6. Γενικές παρατηρήσεις – τι σας προβληματίζει στο μαθητή: συνεργασία με τους γονείς, κάτι που σας ανησυχεί στην εικόνα του παιδιού, ότι άλλο κρίνεται σκόπιμο.

Ομάδα Προσχολικής Αγωγής ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Ρόδου

 

 

 

 17-03-2020 : Μετά την εξαγγελία των μέτρων που λαμβάνονται προκειμένου να αναχαιτιστεί η επιδημία του ιού που πλήττει την χώρα μας, σας ενημερώνουμε πως το ΚΕΣΥ Ρόδου αναστέλλει τις προγραμματισμένες δράσεις στις σχολικές μονάδες  (σχετ: 38510/ΓΔ4/17-03-2020 Υπ. Παιδείας).
10-01-2019 : Διαδικασία παραπομπής μαθητών/τριών για ατομική αξιολόγηση στο Κ.Ε.Σ.Υ.

Το Κ.Ε.Σ.Υ. διενεργεί ατομικές αξιολογήσεις και εκδίδει αξιολογικές εκθέσεις – γνωματεύσεις σύμφωνα με τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 11 του ν. 4547/2018.

1. Για την περίπτωση εισήγησης για αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας από τη σχολική μονάδα κατατίθενται στο Κ.Ε.Σ.Υ.:

α) αίτηση των γονέων, η οποία κατατίθεται από τους ίδιους και

β)αντίγραφα πρακτικών παιδαγωγικών συνεδριάσεων του Συλλόγου Διδασκόντων τα οποία περιλαμβάνουν όλες τις υποστηρικτικές παρεμβάσεις που υλοποιήθηκαν από τη σχολική μονάδα του/της μαθητή/τριας, τα αποτελέσματα των παρεμβάσεων αυτών, καθώς και το βραχυχρόνιο πρόγραμμα παρέμβασης, το οποίο έχει συνταχθεί και υλοποιηθεί από την Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ή την ομάδα εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών, τα οποία διαβιβάζονται από τη σχολική μονάδα στο Κ.Ε.Σ.Υ.

2. Για την περίπτωση υποβολής αιτήματος αξιολόγησης, εκ μέρους των γονέων ή κηδεμόνων, το Κ.Ε.Σ.Υ. ζητεί από τη σχολική μονάδα:

α) αντίγραφο πρακτικού της συνεδρίας του Συλλόγου Διδασκόντων, το οποίο περιλαμβάνει περιγραφική παιδαγωγική έκθεση σχετική με τη μαθησιακή επίδοση και συμπεριφορά του μαθητή/τριας, την οποία εισηγείται ο/η υπεύθυνος/η εκπαιδευτικός του τμήματος, ή/και του Τμήματος Ένταξης και των μελών της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ή την ομάδα εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών, πιθανές άλλες παρατηρήσεις από το σύνολο των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων καθώς και τα εκπαιδευτικά μέτρα που έχουν ληφθεί για την αντιμετώπιση των δυσκολιών του μαθητή/τριας και τα αποτελέσματα της εφαρμογής αυτών.

 

28-02-2019 : ΘΕΜΑ: «Διευκρινήσεις σχετικά με τη λειτουργία των ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών

και τη διασύνδεση των Κ.Ε.Σ.Υ. με τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»

1) Η έναρξη λειτουργίας των ομάδων υποστήριξης μαθητών/τριών στις σχολικές μονάδες
Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίες συστήνονται με το δ σχετικό, όπως
προβλέπεται στην παρ. 2 του άρθρου 11 του ν.4547/2018 (Α 102) θα γίνει μετά από ενημέρωση των
εκπαιδευτικών από τα Κ.Ε.Σ.Υ., κατόπιν αποστολής σχετικών οδηγιών από το ΥΠΠΕΘ.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..5) 5) Η αξιολόγηση μαθητών/τριών από τα Κ.Ε.Σ.Υ., για τις σχολικές μονάδες που δεν λειτουργούν Ε.Δ.Ε.Α.Υ. και μέχρι την έναρξη λειτουργίας των ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών, γίνεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 5 του άρθρου 3 της ΥΑ 211076/ΓΔ4/13-12-2018 (Β΄ 5614) «Ενιαίος Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και ειδικότερα καθήκοντα και αρμοδιότητες του προσωπικού τους».
Συγκεκριμένα,μετά την υποβολή αιτήματος αξιολόγησης από τους γονείς ή κηδεμόνες, το Κ.Ε.Σ.Υ. ζητεί από τη σχολική
μονάδα αντίγραφο πρακτικού της συνεδρίας του Συλλόγου Διδασκόντων.
Στο πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων συμπεριλαμβάνονται συνοπτικά βασικά στοιχεία της περιγραφικής παιδαγωγικής έκθεσης,σχετικά με την μαθησιακή επίδοση και συμπεριφορά του μαθητή, πιθανές άλλες παρατηρήσεις από το
σύνολο των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων καθώς και τα εκπαιδευτικά μέτρα που έχουν ληφθεί για την αντιμετώπιση των δυσκολιών του/της μαθητή/τριας και τα αποτελέσματα της εφαρμογής αυτών.
Η περιγραφική παιδαγωγική έκθεση μαζί με το αντίγραφο του πρακτικού του Συλλόγου Διδασκόντων
αποστέλλονται υπηρεσιακά στο Κ.Ε.Σ.Υ. με εμπιστευτικό πρωτόκολλο.
Διαβάστε όλο το έγγραφο εδώ.