Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β2 στο πλαίσιο του μαθήματος της Νέας Ελληνικής Λογοτεχνίας έγραψαν γράμματα στη Διευθύντρια του σχολείου. Τα ταχυδρόμησαν και τα διαβασαν στους συμμαθητές τους. Ήταν μια παραδοσιακή εμπειρία!!! διαφορετική από την ηλεκτρονική αλληλογραφία.
Μήνας Αλληλοβοήθειας στο σχολείο μας
Για ένα μήνα οι μαθητές του σχολείου μας θα συγκεντρώνουν χρήματα σε πήλινο κουμπαρά.
Στο τέλος το προεδρείο του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου θα συγκεντρώσει τα χρήματα και θα αποφασίσει πού θα διατεθούν για τη βοήθεια των συνανθρώπων μας.
Παρακαλούμε να στηρίξετε την πρωτοβουλία των μαθητών του σχολείου μας.
Ενημέρωση για «προκλήσεις» (challenges)
Στο πλαίσιο των δράσεων που υλοποιούν η ψυχολόγος Κα Παπαστεφανάτου Χριστίνα και η κοινωνική λειτουργός Κα Καρρά Μελίνα-Αθηνά για την συναισθηματική ασφάλεια των μαθητών του σχολείου, πραγματοποιήθηκε ενημερωτική παρουσίαση στους μαθητές της Α και Β τάξης με θέμα τις «προκλήσεις» (challenges) που κυκλοφορούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τονίστηκε η διάκριση μεταξύ των ακίνδυνων και εκείνων που είναι ριψοκίνδυνες για τη σωματική ακεραιότητα. Εξηγήσαμε στους μαθητές γιατί αυτές οι προκλήσεις είναι ελκυστικές στην εφηβική ηλικία, αλλά ταυτόχρονα αναλύσαμε τις πραγματικές και σοβαρές έως επικίνδυνες συνέπειες.
Σας καλούμε να συζητήσετε ανοιχτά με το παιδί σας για το θέμα, χωρίς κριτική, αλλά με στόχο να ενισχύσετε την κριτική του σκέψη. Βοηθήστε το να καταλάβει ότι η ασφάλεια προέχει και ότι είστε πάντα στη διάθεσή του να ακούσετε τις ανησυχίες του.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή περαιτέρω συζήτηση, οι κ.κ. Παπαστεφανάτου Χριστίνα, Ψυχολόγος και Καρρά Μελίνα-Αθήνα, Κοινωνική Λειτουργόςείναι στη διάθεσή σας, κατόπιν συνεννόησης με τη διεύθυνση.
Λιομάζωμα 2025
Μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας έλαβαν μέρος στο μάζεμα του καρπού της ελιάς σε χώρο έναντι του Αστυνομικού Τμήματος Βουλιαγμένης, μετά από ειδική άδεια που μας έδωσε ο Δήμος Βάρης, Βούλας, Βουλιαγμένης.
Οι μαθητές/τριες μας καθοδηγήθηκαν και ενημερώθηκαν από τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής κ. Αντώνιο Δήμου σχετικά με το λιομάζωμα, μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας κα Μανώλη. Έστρωσαν ελαιόπανα, πήραν στα χέρια τους ραβδιστικά και ξύστρες, τίναξαν τα κλαδιά και περισυνέλλεξαν ικανή ποσότητα καρπού. Κυρίως όμως απέκτησαν μία εμπειρία περιβαλλοντική και ευχάριστη όσο και διδακτική.
Ιδιαίτερα χαρούμενοι περιμένουν με ανυπομονησία το λάδι από τις ελιές που μάζεψαν!!!!!!!!
Τους μαθητές συνόδευσαν η Διευθύντρια κ. Μανώλη, η Υποδιευθύντρια κ. Αλειφέρη, μαζί, με τις κ. κ. Αλαμπουρτζίδου, Διοματάρη και τον κ. Παπακωστόπουλο.
Ενισχυτική Διδασκαλία έτους 2025-26
Όποιος γονέας επιθυμεί να κάνει το παιδί του ενισχυτική διδασκαλία παρακαλούμε να συμπληρώσει το υπόδειγμα και να το στείλει με μέιλ στο σχολείο άμεσα
Οι μαθητές μας στον ΑΘΗΝΑ 9,84 FM
Μαθητές μας από όλες τις τάξεις επισκέφτηκαν τον πρώτο ιδιωτικό ραδιοφωνικό σταθμό Αθήνα 98.4. Ξεναγήθηκεαν στους χώρους του και είδαν το ραδιόφωνο του Πολυτεχνείου, αλλά και το ραδιόφωνο που ανακοίνωσε το πολεμικό ανακοινωθέν του 1940. Στη συνέχεια παρουσίασαν τις δράσεις του σχολείου μας και μίλησαν για τους ομίλους και τις ομάδες που υπάρχουν στο σχολείο μας. Μπορείτε να ακούσετε τα παιδιά μας στην εκπομπή ΤΕΤΡΑΔΙΑ το Σάββατο 13.00 -14.00. Τέλος, οι μαθητές μας διάλεξαν και τη μουσική της εκπομπής προτείνοντας κυρίως τραγούδια του εκπαιδευτικού κου Τίκα.
Δείτε εδώ
Ωρολόγιο Πρόγραμμα μαθημάτων από Δευτέρα 24/11/2025
Για το οριστικό Πρόγραμμα του διδακτικού έτους 2025 – 2026, ενημερωθείτε εδώ
Η επέτειος του Πολυτεχνείου στο σχολείο μας
Το σχολείο μας γιόρτασε την Επέτειο του Πολυτεχνείου παρουσία μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων. Η γιορτή αυτή έχει ιδιαίτερο συμβολισμό καθώς οι ήρωες της είναι πολύ κοντά στην ηλικία των μαθητών μας.
Τη γιορτή ανέλαβαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας κκ ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΥ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΥ
Δείτε φωτορεπορτάζ εδώ
Επαφή με τη “Φόνισσα” του Αλ. Παπαδιαμάντη
Οι μαθητές του Β2 είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν, αλλά και να εργαστούν πάνω στα Λαογραφικά στοιχεία της “Φόνισσας” του Παπαδιαμάντη καθώς φιλοξενήθηκε στο σχολείο μας μεταπτυχιακός φοιτητής και πατέρας μαθητή μας προηγούμενων ετών. Τα παιδιά μας έκαναν εργασίες και άγγιξαν το θέμα του έργου.
Η συνεργασία που επέδειξαν τα παιδιά μας στάθηκε αφορμή ώστε να τους δοθεί ως δώρο το
βιβλίο!!!!!!! Οι μαθητές αποδέχτηκαν με χαρά το δώρο και θα το δουλέψουν ως Χριστουγεννιάτικη εργασία στο μάθημα της Νέας Ελληνικής Λογοτεχνίας.
Ομιλία για την εμμηνορυσιακή υγεία
Έγινε ομιλία σε όλους τους μαθητές και σε όλες τις μαθήτριες μας για την έμμηνο ρύση σύμφωνα με την «Εθνική Δράση για την Προαγωγή Υγείας Οικογένειας και Παιδιού», η οποία υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα σύμφωνα με το Πρόγραμμα:
«Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση για την Υγεία και την Υγιεινή της Έμμηνου Ρύσης»
Οι μαθητές/τριες έλυσαν απορίες τους για το αναπαραγωγικό σύστημα και
ειδικά οι μαθήτριες πήραν πολύ χρήσιμες πληροφορίες. Οι μαθήτριες μας θα λάβουν υλικό περιόδου για έναν ολόκληρο χρόνο.
Τους μαθητές και τις μαθήτριες μας συνόδευαν σε όλη τη διάρκεια της ενημέρωσης οι εκπαιδευτικοί μας.
Λίγο καιρό μετά παραδόθηκαν προϊόντα υγιεινής σε όλες τις μαθήτριες του σχολείου μας.
Μαθηματικός Διαγωνισμός Θαλής
7η Συνάντηση Διαστημικού Ομίλου
Σήμερα επισκέφθηκε το σχολείο μας η Dr. Βαρδουλάκη Ελένη, αστροφυσικός και ερευνήτρια του ΙΑΑΔΕΤ (Ινστιτούτο Αστρονομίας, Αστροφυσικής, Διαστημικών Εφαρμογών & Τηλεπισκόπησης που είναι ένα από τα τρία ερευνητικά ινστιτούτα του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών). Η Dr. Βαρδουλάκη έκανε μια Συνέχεια
Διαδικτυακή επιμόρφωση για γονείς (προαιρετική)
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μαθημάτων (από Δευτέρα 10/11/2025)
Δείτε εδώ
Συνεργασία Θεατρικών Ομίλων Γυμνασίου Βουλιαγμένης και Priarist High School
Μπορείτε να δείτε τη δουλειά των μαθητών/τριών μας του Θεατρικού Ομίλου του Γυμνασίου μας και του θεατρικού ομίλου του Ουγγρικού σχολείου που αφορά στη Ραψωδία λ “Νέκυια” της Οδύσσειας Ομήρου.
Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για τη δουλειά των μαθητών και των μαθητριών μας που έγινε υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού μας κας Αιδωνά.
Παράσταση μας και Priarist High School στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Παρουσίαση της Νέκυιας Ραψωδίας λ του Ομήρου στο αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου από τους μαθητές μας στο πλαίσιο της συνεργασίας Erasmus+ του σχολείου μας.
Μια μοναδική εμπειρία για τους μαθητές μας.
Μια ξεχωριστή τιμή για τους εκπαιδευτικούς μας.
Παράλληλα υλοποιήθηκε το πρόγραμμα Υιοθετώ ένα αρχαίο θέατρο από τους μαθητές μας με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Αιδωνά. Οι μαθητές μας ξενάγησαν τους Ούγγρους μαθητές.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΙΟΘΕΤΩ ΕΝΑ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ
Υιοθετώ ένα αρχαίο θέατρο – Δελτίο τύπου
6η συνάντηση του Διαστημικού Ομίλου
Στην 6η συνάντηση του Διαστημικού Ομίλου του σχολείου μας, οι μαθητές ξεκίνησαν την κατασκευή του ηλιακού ρολογιού στο δάπεδο του σχολείου. Σε προηγούμενο χρόνο είχε επιλεγεί η τοποθεσία και είχε χαραχτεί η διεύθυνση Βορρά-Νότου. Οι μαθητές μέτρησαν και χάραξαν τους δυο άξονες του ρολογιού, στηριζόμενοι σε υπολογισμούς που είχαν γίνει σε προηγούμενη συνάντηση. Στη συνέχεια χάραξαν την έλλειψη.
Οι φωτοστιγμές μας με το ουγγρικό Priarist High School
Εδώ μπορείτε να δείτε τη φιλοξενία μας προς το Ουγγρικό σχολείο στο σχολείο μας. Μία μέρα γεμάτη εμπειρίες και ελληνικό γλέντι. Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που είναι πάντα στο πλευρό μας και ομορφαίνει κάθε δράση των εκπαιδευτικών και των μαθητών μας.
Εδώ θα βρείτε στιγμές από την εξαιρετική διδακτική επίσκεψη του σχολείου μας για τη μοναδική εμπειρία μίας παράστασης στο θέατρο της Επιδαύρου:
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μαθημάτων από Δευτέρα 3/11/2025
Δείτε εδώ
Τα Ωρολόγια Προγράμματα Μαθημάτων αναρτώνται στο μενού: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (βλέπε πτυσσόμενο υπομενού: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ)
Συνεργασία του σχολείου μας με το Priarist High School
Είμαστε πολύ περήφανοι για τις εμπειρίες και τις αναμνήσεις που αποκόμισαν τα παιδιά μας από αυτήν τη συνεργασία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
28η Οκτωβρίου 2025 – Παρέλαση
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μαθημάτων (από 20/10/25)
Ενημερώσου εδώ
Επετειακό αφιέρωμα στην 28η Οκτωβρίου 1940
Προσφορές – Βιέννη 2025
Ξενάγηση στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Οι μαθητές της Γ τάξης χρησιμοποίησαν το παρόν υλικό ( τραγωδία ), που επιμελήθηκε η εκπαιδευτικός κα Αιδωνά, για να προετοιμάσουν την ξενάγηση στους Ούγγρους μαθητές στο Θέατρο Επιδαύρου και στους Έλληνες μαθητές του σχολείου μας. Οι ξεναγήσεις είχαν όλες το χαρακτήρα και την ιδιοσυγκρασία των παιδιών μας, αλλά όλες ήταν εξαιρετικές!!!!
Την καλύτερη ξενάγηση έκανε κατά γενική ομολογία μαθητών και εκπαιδευτικών ο μαθητής του Γ2 ΜΑΧΑΣ ΙΑΣΟΝΑΣ. Συγχαρητήρια !!!!!!!!!!!!!!!!
Η ξενάγηση των Ούγγρων μαθητών έγινε στα αγγλικά από τους μαθητές μας. Τους δόθηκε από μία φωτοτυπία του Θεάτρου το οποίο ζωγράφισε ο μαθητής μας Κυρίτσης Δημήτριος της Γ τάξης το οποίο και είχε επισημάνσεις στα αγγλικά.
4ήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουδαπέστη – συμμετοχή σε πρόγραμμα Εrasmus
Φωτογραφίες εδώ
27 μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας -όλων των τάξεων- ταξίδεψαν στην Ουγγαρία και συμμετείχαν σε κοινό ευρωπαϊκό πρόγραμμα για το θέατρο.
Εκτός από τη συγκεκριμένη δράση οι μαθητές μας γνώρισαν και οδοιπόρησαν με χαρά στη Βιέννη και τη Βουδαπέστη, ξεναγήθηκαν στα αξιοθέατά τους, έκαναν κρουαζιέρα στο Δούναβη, γνώρισαν την Ουγγρική φιλοξενία, είδαν θεατρική παράσταση στο Εθνικό Θέατρο Βουδαπέστης, απόλαυσαν ιδιωτική ξενάγηση στην Όπερα. Γνώρισαν ανθρώπους, έφαγαν ντόπια φαγητά, δοκίμασαν συνήθειες, απέκτησαν εμπειρίες και απόλαυσαν την επαφή με τους συμμαθητές τους. Έζησαν 4 γεμάτες ημέρες με δράσεις και εμπειρίες.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι κ.κ. Αιδωνά, Βασιλοπούλου και η διευθύντρια κα Μανώλη
Διονύσης Σαββόπουλος
Την Παρασκευή στο σχολείο μας, σε 2 διαλείμματα, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ακούσουν από τα μεγάφωνα, να τραγουδήσουν και να χορέψουν τραγούδια του Διονύση Σαββόπουλου.
Εξοπλισμός του ΕΦΕ
Συγχαρητήρια
Εκδήλωση για τους εκπαιδευτικούς που συνταξιοδοτήθηκαν
Με μεγάλη μας χαρά και τιμή συμμετείχαμε στην εκδήλωση που οργάνωσε για πρώτη φορά η ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής.
Η εκδήλωση (δείτε εδώ ) ήταν όμορφη και ζεστή και απέδωσε ευχαριστίες στους εκπαιδευτικούς για τις υπηρεσίες τους.
Το σχολείο μας εκπροσώπησε η Υποδιευθύντρια κα Αλειφέρη, η οποία συνόδευσε την εκπαιδευτικό κα Λίντα που συνταξιοδοτήθηκε και παρευρέθηκε στην εκδήλωση.
Από το Δήμο μας μίλησε η κα Νικηφοράκη πρόεδρος της Δ. Ε. Παιδείας.




































