Οι καλες καιρικές συνθήκες έδωσαν την ευκαιρία στους μαθητές του Διαστημικού Ομίλου του σχολείου μας, να συνεχίσουν τις εργασίες στο ηλιακό ρολόι, στο προαύλιο του σχολείου. Έτσι, έγινε μια μικρή παύση στα σεμινάρια ραδιοαστρονομίας, τα οποία θα συνεχιστούν την επόμενη εβδομάδα, με τελικό στόχο την κατασκευή ραδιοκεραίας για την παρατήρηση του Ήλιου.
Εκπαιδευτική εκδρομή στη Βαρκελώνη
Με αφορμή τη συμμετοχή μας στο μαθητικό συνέδριο οι μαθητές/τριες μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την πόλη της Βαρκελώνης.
Αρχικά επισκέφτηκαν το πάρκο Γκουέλ και Συνέχεια
2o Μαθητικό Συνέδριο Βαρκελώνης ” Όταν η γη συνθέτει”
Η συμμετοχή του σχολείου μας στο 2o Μαθητικό Συνέδριο Βαρκελώνης ” Όταν η γη συνθέτει” στη Βαρκελώνη 5 Φεβρουαρίου 2026 βρίσκεται στο βίντεο που ακολουθεί:
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Λογοτεχνικού Ομίλου έγραψαν ποιήματα για τα τρία στοιχεία της φύσης κατά τη διάρκεια του ΛΟ, με την καθοδήγηση της κας Αιδωνά
Οι μαθητές που ταξίδεψαν για το συνέδριο και οι μαθητές του ΛΟ δραματοποίησαν τα ποιήματα αυτά και σε συνδυασμό με εικόνες και μουσική δημιουργήθηκε το βίντεο της συμμετοχής μας.
Το συντονισμό των μαθητών και την όλη προετοιμασία τους για τη δημιουργία του βίντεο είχε η κα Αιδωνά, φιλόλογος του σχολείου μας.
Στην επιλογή των φωτογραφιών συνέβαλε η κα Στεργιοπούλου βιολόγος του σχολείου μας.
Το βίντεο δημιούργησε -όπως πάντα- ο κος Σκαρλατίδης, μηχανικός του σχολείου μας, συνεργαζόμενος με την κα Αιδωνά.
Συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες μας.
Συγχαρητήρια στην κα Αιδωνά. Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς μας.
Εορτασμός Τριών Ιεραρχών – Επίδοση ελέγχων
Το σχολείο μας γιόρτασε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών με εκκλησιασμό και αρτοκλασία. Τους μαθητές μας συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.
Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας για την προσφορά των άρτων και του πρόσφορου. Ευχαριστούμε επίσης για τη βοήθεια τους να προσφερθεί ως κέρασμα σε όλους τους μαθητές μας.
Στη συνέχεια έγινε η επίδοση των ελέγχων προόδου των μαθητών μας στους γονείς/κηδεμόνες τους.
Ευαισθητοποίηση για το bullying
Διαστημικός Όμιλος – 12η συνάντηση
Βασιλόπιτες 2026
Ευχαριστούμε θερμά τον καλό μας Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τις βασιλόπιτες των μαθητών όλου του σχολείου.
Εκτός από τις 10 βασιλόπιτες, ο ΣΓΚ προσέφερε 10 δωροεπιταγές των 20 ευρώ. Μία σε κάθε μαθητή που βρήκε το φλουρί!!!!!!!!!!
Τον ευχαριστούμε επίσης θερμά για τη βασιλόπιτα των εκπαιδευτικών μας. Καθώς και για το δώρο του νικητή.
Ευχόμαστε σε όλους μία δημιουργική και ήρεμη σχολική χρονιά.
3η θέση στο Διασχολικό Πρωτάθλημα Βόλεϊ
Η ανδρική και γυναικεία ομάδα βόλεϊ του σχολείου μας, με προπονήτρια την καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής κ. Μανωλούκου, κατέκτησαν, αντίστοιχα, την 3η θέση, μεταξύ άλλων σχολικών ομάδων, στο Διασχολικό Πρωτάθλημα Βόλεϊ. Συγχαρητήρια τόσο στις αθλήτριες και στους αθλητές μας όσο και στην προπονήτρια.
Δείτε εδώ
Αποτίμηση προγράμματος “Υιοθετώ ένα αρχαίο Θέατρο”
Η εκπαιδευτικός του σχολείου μας κα Αϊδωνά, φιλόλογος, ολοκλήρωσε με τους μαθητές/τριες μας το πρόγραμμα “Υιοθετώ ένα αρχαίο Θέατρο” παράλληλα με τη συνεργασία Erasmus+ του σχολείου μας με το Priarist High School από την Ουγγαρία.
Το παραγόμενο συνολικό υλικό του προγράμματος μπορείτε να το δείτε εδώ:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΙΟΘΕΤΩ ΕΝΑ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ
Υιοθετώ ένα αρχαίο θέατρο – Δελτίο τύπου
Συγχαρητήρια στα παιδιά μας που πήραν μέρος στο πρόγραμμα.
Θερμά συγχαρητήρια στην εκπαιδευτικό για την ολοκλήρωση του δύσκολου εγχειρήματος.
Εργασίες μαθητών για τη φιλαναγνωσία
Οι μαθητές του Α1 έκαναν εργασία για το κάθε λογοτεχνικό βιβλίο που διάβασαν στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας. Εδώ παρουσιάζονται 2 ενδεικτικές εργασίες των μαθητριών μας. Τα βιβλία τα δανείστηκαν από τη σχολική μας βιβλιοθήκη ή τα διάλεξαν από τις προσωπικές τους βιβλιοθήκες.
Οι μαθητές του Β2 διάβασαν όλοι τη “Φόνισσα” του Παπαδιαμάντη που τους δόθηκε ως δώρο από το μεταπτυχιακό φοιτητή που φιλοξενήσαμε, στο μάθημα της Νέας Ελληνικής Λογοτεχνίας.
11η Συνάντηση του Διαστημικού ομίλου
Διδακτική επίσκεψη σε “Λόφο Φασκομηλιάς” , “Λίμνη Βουλιαγμένης” και “Τα όριά μας”
Η Γ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε περιβαλλοντικό περίπατο στη Φασκομηλιά και θαύμασε τον εξαιρετικό βιότοπο και την εκπληκτική θέα. Στη συνέχεια, ξεναγήθηκε στη Λίμνη μας και πέρασε ελεύθερο χρόνο εκεί.
Ευχαριστούμε την κα Κουρλιμπίνη για την εξαιρετική ξενάγηση και τη φιλοξενία.
Δείτε φωτορεπορτάζ εδώ
Οι μαθητές των Α και Β τάξεων παρακολούθησαν την ταινία “Τα όριά μας” και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κο Χατζήμπεη, που αποτελεί φωτεινό παράδειγμα μίμησης για όλους μας.
Ευχαριστούμε τον κο Χατζήμπεη για τη φιλοξενία.
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μαθημάτων (από 12/01/2026)
Δείτε εδώ
Χριστουγεννιάτικη Γιορτή 2025
Το σχολείο μας φέτος παρουσίασε μια όμορφη και ευαίσθητη Χριστουγεννιάτικη γιορτή.
Τη γιορτή ανέλαβε η εκπαιδευτικός μας κα Αϊδωνά.
Μαθητές της λογοτεχνικής ομάδας του σχολείου μας, με τη συνδρομή του μουσικού μας κου Μήνου διέτρεξαν μία μεγάλη διαδρομή αγάπης και φιλίας μεταξύ κρατών, λαών και ανθρώπων. Συγκινητικές στιγμές Χριστιανικής αγάπης διαδραματίστηκαν στη σκηνή του θεάτρου μας, από την αρχαιότητα μέχρι τη σύγχρονη εποχή του κόσμου μας.Ύμνοι και τραγούδια, παραμύθια και ιστορικά γεγονότα παρουσιάστηκαν μπροστά στα μάτια των μαθητών/τριών μας.
Όλοι χαρήκαμε όταν, μαθήτριά μας, διηγήθηκε το παραμύθι της χώρας της στην Ουκρανική γλώσσα.
Συγχαρητήρια στην κα Αϊδωνά και στους μαθητές μας για τη συγκίνηση που μας προσέφεραν!!!!!!!!!
Στη συνέχεια ο ΣΓΚ του σχολείου μας πραγματοποίησε τη λαχειοφόρο αγορά με τεράστια επιτυχία.
Ευχαριστούμε τους γονείς που παρευρέθηκαν καθώς και την πρόεδρο της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής κα Τριάντη που μας τίμησε με την παρουσία της.
Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα
Δείτε εδώ
Χριστουγεννιάτικες ευχές
Ορκωμοσία της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων
Μετά από πρόσκληση του Δήμου μας 18 μαθητές και μαθήτριες της Γ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν την Ορκωμοσία των Ευέλπιδων της ΣΣΕ.
Η διαδικασία άρεσε στα παιδιά μας, τα εντυπωσίασε και τους έδωσε μία νέα προοπτική επαγγελματικών σκέψεων για το μέλλον. Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε την Συνέχεια
Χριστουγεννιάτικα Μπισκότα στο σχολείο μας
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι μαθητές/τριες μας έψησαν και έφαγαν και κέρασαν Χριστουγεννιάτικα μπισκότα. Η δράση αυτή αρέσει πάντα στα παιδιά μας και Συνέχεια
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης και του Νεότερου Ελληνικού Πολιτισμού
Δείτε φωτορεπορτάζ εδώ
Οι μαθητές μας στην εκπαιδευτική επίσκεψη είχαν την ευκαιρία να δουν τα εξής:
Η Α τάξη το Μουσείο της Ακρόπολης Η Β τάξη το Μουσείο Νεότερου Ελληνικού Πολιτισμού και η Γ τάξη το Αστεροσκοπείο Αθηνών.
Τα παιδιά μας συνόδευσαν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, οι οποίοι πρότειναν και τους χώρους επίσκεψης.
Υπεύθυνη διοργάνωσης της εκπαιδευτικής επίσκεψης ήταν η κα Αιδωνά.
Συμμετοχή του σχολείου μας στο Συνέδριο της Βιέννης
Συμμετοχή στο 10ο Ευρωπαικό Μαθητικό Συνέδριο
Η θεματολογία της παρουσίασης των μαθητών μας αφορούσε στο σπουδαίο ευεργέτη της Βιέννης Νικόλαο Δούμπα. Οι μαθητές μας ήταν από την Β και την Γ τάξη.
Η ζωή του, ποιήματα αφιερωμένα σε αυτόν, δραματοποίηση, βαλς και πιάνο από τους μαθητές και τις μαθήτριες μας παρουσίασαν όλη την πορεία της ζωής του. Η παρουσία τους απέσπασε πολλά και καλά σχόλια και είμαστε περήφανοι από το αποτέλεσμα.
Παράλληλα οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να δουν όχι μόνο τη Βιέννη στο εκπαιδευτικό τους ταξίδι, αλλά να επισκεφτούν και τη Μπρατισλάβα. Ιδιαίτερα χάρηκαν τις χριστουγεννιάτικες αγορές της Βιέννης.
https://video.sch.gr/asset/detail/W2nhZWep5SZYHUTUbbPHACCD/VJXWVphXMSiaQTb5QYeQBbf2
Τους μαθητές μας συνόδευσαν οι κ.κ. Σκαρλατίδης, Αναγνώστου.
Αρχηγός της εκδρομής ήταν η Υποδιευθύντρια κα Αλειφέρη
10η συνάντηση Διαστημικού Ομίλου
Ολοκλήρωση του μήνα ενσυναίσθησης
Σήμερα 15/12/25 το προεδρείο του 15μελούς συμβουλίου του σχολείου μας άνοιξε τον κουμπαρά στον οποίο συγκεντρώθηκαν χρήματα από μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς, σύλλογο γονέων και κηδεμόνων. Το χρηματικό ποσό που συγκεντρώθηκε ήταν πολύ μεγάλο !!!!!!!! και είμαστε περήφανοι για αυτό. Ευχαριστούμε όλους και όλες που συνέβαλαν, μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων.
Οι μαθητές αποφάσισαν να δώσουν τα χρήματα ως εξής:
- στο Χαμόγελο του παιδιού, για να βοηθήσουν παιδιά
- στη Μέριμνα (Σπιτικό της Αγάπης), για να βοηθήσουν γέροντες
- στο Αρτάμιτι, για να βοηθήσουν ζώα
- σε πρόσωπο που τους φροντίζει καθημερινά.
Παρακάτω θα προστίθενται φωτογραφίες κάθε φορά που θα ολοκληρώνεται κάθε απόφαση των μαθητών μας:
Τέλος η σχολική κοινότητα του Γυμνασίου Βουλιαγμένης συγκέντρωσε είδη διατροφής και καθαριότητας -συνολικά 4 καρότσια – τα οποία παρέδωσε στη κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου μας.
Είμαστε πολύ περήφανοι και για αυτήν τη δράση που αποδεικνύει την ενσυναίσθηση των εκπαιδευτικών μας, των μαθητών μας και των γονέων τους.
Εορτασμός της Ημέρας των ατόμων με αναπηρία
Σήμερα ήταν μέρα χαράς για τοσχολείο μας.
Μας έκανε την τιμή να μας επισκεφτεί και να μιλήσει στους μαθητές/τριές μας ο σπουδαίος φοιτητής – αθλητής – ποδηλάτης – παραολυμπιονίκης Νικόλας Παπαγγελής.
Η πρόσκληση έγινε από την εκπαιδευτικό ΦΑ του σχολείου μας κα Μανωλούκου και .με τη βοήθεια του γονέα κου Κασιμάτη αυτή η επιθυμία μας έγινε πραγματικότητα. Ο κος Παπαγγελής, ένα 25χρονο αισιόδοξο νεαρό αγόρι, έδειξε και Συνέχεια
ΑΘΗΝΑ 984 – ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ – LINK ΕΚΠΟΜΗΣ ΚΑΙ ΗΧΗΤΙΚΟ
Το link του αρχείου του σταθμού, όπου μπορείτε πλέον να ακούτε την εκπομπή του σχολείου μας online
Link εκπομπής
Ηχητικό εκπομπής
109. 06.12.25 – Γυμνάσιο Βουλιαγμένης.mp3
Διάκριση μαθήτριάς μας
Η Μαργαρίτα Μπόθου, μαθήτρια της τρίτης τάξης του σχολείου μας, κατέκτησε την 3η θέση Πανελλαδικά στην κατηγορία της, εκπροσωπώντας το σωματείο της, αλλά και το σχολείο μας, με ήθος, πειθαρχία και υψηλό αγωνιστικό πνεύμα.
Μετά την 3η θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κορασίδων (-44kg) για την αγωνιστική περίοδο 2024 — επιτυχία για την οποία βραβεύτηκε από τον Δήμο Ελληνικού–Αργυρούπολης στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μίκης Θεοδωράκης» — η νεαρή αθλήτρια κατέκτησε εκ νέου την 3η θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καράτε Εφήβων – Νέων Ανδρών – Γυναικών – U21, που πραγματοποιήθηκε στη Βέροια στις 22 & 23 Νοεμβρίου 2025.
Η επιτυχία της αποτελεί αποτέλεσμα πολυετούς αφοσίωσης και σκληρής προπόνησης, τιμά το σχολείο μας και αναδεικνύει την αξία της νεανικής προσπάθειας στον αθλητισμό.
Συγχαρητήρια Μαργαρίτα μας κάνεις περήφανους!!!!
ΑΘΗΝΑ 984 – ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΤΡΕΙΛΕΡ
Το δελτίο τύπου εδώ
Το τρέιλερ εδώ
Εν όψει της μετάδοσης της εκπομπής του σχολείου μας στον ΑΘΗΝΑ 984 FM, το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου στις 13:00, στο παρακάτω link μπορεί να συνδεθεί όποιος θέλει και μέσω Ίντερνετ, για να ακούσει την εκπομπή live
https://athina984.live24.gr/athina984
Παράλληλα, στον παρακάτω σύνδεσμο (στο τέλος της σελίδας) θα βρίσκεται ολόκληρη η εκπομπή από την Δευτέρα (8/12/2025) το μεσημέρι και μετά, ώστε να μπορείτε να την ακούτε, όποια στιγμή θέλετε.
Ακούστε τη ραδιοφωνική εκπομπή των μαθητών/τριών μας
Το κουδούνι για το σχόλασμα στο Γυμνάσιο Βουλιαγμένης μπορεί να χτυπάει, αλλά η γνώση και η μάθηση δε σταματά.
Οι μαθητές “παίρνουν” θέση στους ομίλους του σχολείου, εξερευνούν το διάστημα, χορεύουν παραδοσιακά, ανεβαίνουν στη σκηνή του θεάτρου, ενώ παράλληλα φιλοσοφούν, στοχάζονται και προστατεύουν τις θάλασσες.
Στο “Τετράδιο” του Αθήνα 9.84 μεταφέρουν τις εμπειρίες τους, τις δράσεις τους αλλά και πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν οι εκπαιδευτικοί και μαθητικοί όμιλοι στην καθημερινότητά τους
Αυτό το Σάββατο 06 Δεκεμβρίου στις 13:00 στο “Τετράδιο” του Αθήνα 9.84.
Επιμέλεια Εκπομπής: Πάνος Καββαδάς.
Σχολεία, τάξεις, δάσκαλοι, καθηγητές και μαθητές μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή στην εκπομπή “Το Τετράδιο” στο τηλέφωνο 213.09091000
Δράσεις του σχολείου μας για την παγκόσμια ημέρα ΑΜεΑ
Το σχολείο μας έχει προγραμματίσει μία σειρά δράσεων για την παγκόσμια ημέρα ΑΜεΑ.
Στις 3 Δεκεμβρίου οι εκπαιδευτικοί μας ανά τμήμα έκαναν δράσεις και ανέλαβαν πρωτοβουλίες. Αναφέρουμε ενδεικτικά: προβολή βίντεο στη γλώσσα των μαθητών και συζήτηση, ασκήσεις εμπιστοσύνης με κλειστά μάτια, ασκήσεις χωρίς φωνή, χωρίς ακοή και χωρίς όραση.
Κορύφωση όλων των δράσεων αποτελεί η εκδήλωση που θα ακολουθήσει σε λίγες μέρες……
Φωτογραφίες εδώ
Video εδώ
Διαστημικός Όμιλος – 9η Συνάντηση
Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων Δευτέρα 8/12
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες στο πλαίσιο της στενής και αγαστής συνεργασίας γονέων- εκπαιδευτικών- μαθητών για την πρόοδο των μαθητών/τριών του σχολείου μας και την επίτευξη της μέγιστης απόδοσης των δυνατοτήτων τους σας ενημερώνουμε για τις παρακάτω δράσεις του σχολείου μας:
- Αναρτήθηκαν εκ νέου στο blog του σχολείου μας οι ώρες που δέχονται τους γονείς και κηδεμόνες οι εκπαιδευτικοί μας
- Σας καλούμε σε ενημέρωση γονέων τη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου στις 11 στο χώρο του σχολείου μας (θα δοθούν γονικές άδειες)
- Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 00- 11.15 οι κ.κ. Παπαστεφανάτου και Καρρά, μέλη της ΕΔΥ, θα σας μιλήσουν: «H συνεργασία σχολείου – οικογένειας ως προστατευτικός παράγοντας της ψυχικής υγείας του παιδιού στην εφηβεία» και θα ακούσουν προβληματισμούς σας μετά, δημόσια ή κατ’ ιδίαν, μέχρι 13:15 στο γραφείο τους
- Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 25- 11.30 Θα γίνει υπενθύμιση του κανονισμού λειτουργίας του σχολείου και της νομοθεσίας απουσιών από τη διευθύντρια κα Μανώλη
- Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 35 – 14.05 θα γίνει πολύ σημαντική ατομική ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς για τη μαθησιακή απόδοση των μαθητών και θα συζητηθούν επισημάνσεις για το κάθε μαθητή ξεχωριστά από τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων (θα βρίσκονται σε αίθουσες)
Η παρουσία όλων των γονέων και κηδεμόνων είναι απαραίτητη και σημαντική για εμάς τους εκπαιδευτικούς, για τη διοίκηση του σχολείου, αλλά κυρίως για τους μαθητές μας, καθώς θα εντοπιστούν επιμέρους ζητήματα που τους αφορούν.
Ώρες ενημέρωσης γονέων 2025-26
Εδώ θα βρείτε τις ώρες ενημέρωσης για τους γονείς σύμφωνα με το τελικό πρόγραμμα του σχολείου μας: Ώρες ενημέρωσης γονέων 2025




















































