Η προσπάθεια για το πρασίνισμα του σχολείου μας είναι συνεχής.
Μετά την περιποίηση του προαυλίου μας από την Υπηρεσία Πράσινου του Δήμου μας και τη φύτευση αλόης, το ρόλο πήραν οι μαθητές μας. Συνέχεια
Η προσπάθεια για το πρασίνισμα του σχολείου μας είναι συνεχής.
Μετά την περιποίηση του προαυλίου μας από την Υπηρεσία Πράσινου του Δήμου μας και τη φύτευση αλόης, το ρόλο πήραν οι μαθητές μας. Συνέχεια
Όλα τα τμήματα του σχολείου μας έκοψαν τις βασιλόπιτες τους και οι τυχεροί μαθητές και μαθήτριες πήραν εκτός από το φλουρί και την τύχη όλου του χρόνου και ένα δωράκι, το οποίο προσέφερε ο ΣΓΚ του σχολείου μας. Συνέχεια
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β2 αναλαμβάνουν να ποτίζουν το φρεσκο-φυτεμένο δένδρο στο λόφο πάνω από το σχολείο μας. Συνέχεια
Στο μάθημα της πληροφορικής Α τάξης οι μαθητές και οι μαθήτριες εκπόνησαν εργασίες με Θέμα: Επεξεργασία Κειμένου (word.libreoffice writer) Συνέχεια
Αγαπητοί γονείς
για να υποβληθεί αίτημα αξιολόγησης στο ΚΕΔΑΣΥ
πρέπει να διαβάσετε πολύ προσεκτικά τις νέες οδηγίες του εγγράφου.
Δείτε εδώ
Δείτε προσεκτικά το ΝΕΟ πρόγραμμα της ενισχυτικής διδασκαλίας:
ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ-Α-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΑΠΟ-15-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ-2024 (1)
Δείτε φωτογραφίες εδώ
Μια καταπληκτική εμπειρία έζησαν οι μαθητές της Γ τάξης του σχολείου μας με τη συμμετοχή τους στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά Ελληνικός Λαϊκός Πολιτισμός!!!!!!!
Έχοντας διαλέξει οι μισοί ως θέμα τον «Ερωτόκριτο» και οι άλλοι μισοί το «Γεφύρι της Άρτας» (ύλη του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας) χωρίστηκαν σε 4 ομάδες: Συνέχεια
Ο διαστημικός όμιλος του σχολείου μας είχε την μεγάλη χαρά και τιμή να συναντηθεί με τον καθηγητή του Πανεπιστημίου της Lulea στη Σουηδία και στο Πανεπιστήμιο Πάτρας κο Νικολακόπουλο Γεώργιο. Συνέχεια
Οι μαθητές/τριες μας από τη Β τάξη που συμμετείχαν στο Μαθηματικό Διαγωνισμό Θαλή
ανήκουν στους επιτυχόντες!!!!!
Αυτή τους η επιτυχία τους δίνει την ευκαιρία να συμμετέχουν στον επόμενο διαγωνισμό Ευκλείδη.
Συγχαρητήρια στα παιδιά μας και στην μαθηματικό κα Καλογρίδου για την οργάνωση της συμμετοχής του σχολείου μας.
Εδώ θα βρείτε το πρόγραμμα της ενισχυτικής διδασκαλίας:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ-Γ-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ-Β-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ-Α-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ενισχυτική διδασκαλία αρχίζει στις 9/1/2024 και θα διεξάγεται στο 1ο Γυμνάσιο Βούλας (Ξενοφώντος και Περικλέους 16673 Βούλα).
Το σχολείο μας πραγματοποίησε μία σειρά δράσεων κατά την τελευταία ημέρα λειτουργίας. Συνέχεια
Ο καλός μας ΣΓΚ -που στηρίζει κάθε πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών μας- οργάνωσε επιτυχημένη λαχειοφόρο αγορά με πλούσια δώρα για τα παιδιά μας. Συνέχεια
Οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν τον εκκλησιασμό που έγινε στην Παναγία Φανερωμένη την Τετάρτη το πρωί. Συνέχεια
Η Β τάξη του σχολείου μας συμμετέχει στο πρόγραμμα Adopt a ship.
Το πρόγραμμα «ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΠΛΟΙΟΥ»/«Adopt-A-Ship» είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας, βρίσκεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και υλοποιείται μέσω της Project Connect. Συνέχεια
Το σχολείο μας έκανε πρόταση συνεργασίας στο Γυμνάσιο Καστελλόριζου. Ο Λογοτεχνικός Όμιλος του σχολείου μας πραγματοποιεί πρόγραμμα για τον Οδυσσέα Ελύτη. Συνέχεια
Δείτε εδώ
Δείτε εδώ
Το σχολείο μας οργάνωσε στις 13/12/23 3 διδακτικές επισκέψεις για τις 3 τάξεις μας
Οι Α και Γ τάξεις επισκέφτηκαν το Αστεροσκοπείο Αθηνών και το Λόφο Φιλοπάππου και Πνύκας με αντίθετη φορά η κάθε τάξη. Συνέχεια
Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας στόλισαν τα 3 αληθινά έλατα του σχολείου μας με κόκκινους φιόγκους. Οι φιόγκοι φτιάχτηκαν από μητέρα μαθήτριας μας με υλικά που μας αγόρασε ο καλός μας σύλλογος γονέων και κηδεμόνων!!! Συνέχεια
Παρακαλούμε να διαβάσετε πολύ προσεκτικά την πρόσκληση
Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας – στο πλαίσιο του μαθητικού συνεδρίου – επισκέφτηκαν τα αξιοθέατα της Ρώμης και ξεναγήθηκαν στα:
Μουσείο Βατικανού, Άγιο Πέτρο, Κολοσσαίο, Ισπανικά σκαλιά, Πάνθεον, Φοντάνα ντι Τρέβι, Καπιτώλιο, Βίλα Μποργκέζε, Καπέλα Σιξτίνα. Συνέχεια