Όμιλος: Χορός και μουσική παντρεύονται μαζί ενώνουν την παρέα μας και γινόμαστε δημιουργικοί

“Χορός και μουσική παντρεύονται μαζί ενώνουν την παρέα μας και γινόμαστε δημιουργικοί”

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Τσαλούχου Ελευθερία

Περιγραφή Ομίλου – Στόχοι

1. Γνωριμία με τη παράδοση του τόπου μας και την παράδοση-πολιτισμό άλλων λαών.

2.Κατάκτηση κινητικών δεξιοτήτων.

3. Ενίσχυση κοινωνικών δεξιοτήτων (αυτοπεποίθηση, κοινωνικότητα, ομαδικότητα, παρουσίαση).

 

Όμιλος: “Crochet Club” – Δημιουργώ με το βελονάκι

“Crochet Club” – Δημιουργώ με το βελονάκι

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αρμαμέντου Άννα

Περιγραφή Ομίλου – Στόχοι

Οι μαθητές και οι μαθήτριες που θα επιλέξουν αυτό τον όμιλο θα χρησιμοποιήσουν τα χέρια τους και το βελονάκι για να φτιάξουν υπέροχες δημιουργίες. Θα έρθουν σε επαφή με μία τέχνη παραδοσιακή που ,όμως, παραμένει ολοζώντανη στην εποχή μας καθώς είναι αγχολυτική και αναπτύσσει τη φαντασία και τη δημιουργικότητα.

Τι θα κάνουμε

Θα μπλέξουμε τα νήματα και τα χρώματα, θα προσπαθήσουμε να μάθουμε τεχνικές και βελονιές, θα τολμήσουμε  να προσπαθήσουμε να συντονίσουμε τα δάκτυλα για να βγάλουμε ένα όμορφο αποτέλεσμα που θα μας δώσει ικανοποίηση.

Θα προσκαλέσουμε στην παρέα μας γονείς-κηδεμόνες, φίλους και γνωστούς που μπορούν να μας βοηθήσουν και να μας εμπνεύσουν.

Θα μάθουμε να φτιάχνουμε αξεσουάρ που θα τα φοράμε το χειμώνα, όπως σκουφάκια και κασκόλ.

Αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε άνεση, θα δώσουμε στον όμιλο χαρακτήρα φιλανθρωπικό. Θα στείλουμε ζεστά σκουφάκια και κασκόλ σε παιδιά που τα έχουν ανάγκη.

Υλικά

Θα χρειαστούμε ένα βελονάκι νούμερο 4-6 και νήμα κατάλληλο για το βελονάκι μας σε ό,τι χρώμα θέλουμε. Όρεξη πολλή και θετική διάθεση.

Όμιλος: “Δημιουργίες αλά γαλλικά” – Γαλλικός πολιστισμός

“Δημιουργίες αλά γαλλικά”

Όμιλος Γαλλικού πολιτισμού – Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Κουντουρατζόγλου Ευσεβία

Περιγραφή Ομίλου

Εμπέδωση της γαλλικής γλώσσας μέσα από τον πολιτισμό της Γαλλίας. Γνωριμία με το γαλλικό πολιτισμό (μνημεία, αξιοθέατα, μουσική ταινίες, κινούμενα σχέδια, κόμικς, γαστρονομία).

Στόχοι

– Ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων στη γαλλική γλώσσα.

– Η ανάπτυξη των πολιτισμικών τους δεξιοτήτων στην ξένη γλώσσα.

– Η ανάπτυξη της ικανότητας συνεργασίας και ομαδικού πνεύματος.

– Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας και φαντασίας τους.

– Η εξοικείωση τους με την τέχνη (κινηματογράφο, μουσική).

– Επαφή και χρήση των νέων τεχνολογιών.

Οι μαθητές του ομίλου θα ανακαλύψουν τη γαλλική γλώσσα και θα γνωρίσουν το γαλλικό πολιτισμό μέσα από βιωματικές προσεγγίσεις που μεταβάλλουν τη διαδικασία μάθησης σε μια διασκεδαστική εμπειρία. Θα ασχοληθούν με κατασκευές (κάρτες, ζωγραφιές, κόμικς, χάρτες), θα ακούσουν μουσική, θα τραγουδήσουν, θα δουν ταινίες, με έμφαση στο γαλλόφωνο κινηματογράφο. Θα διαβάσουν και θα φτιάξουν κόμικς, θα εμπνευστούν από έργα τέχνης και θα γίνουν και οι ίδιοι καλλιτέχνες. Θα μαγειρέψουν και θα γευτούν γαλλικές σπεσιαλιτέ.

Όμιλος Δημιουργικής Γραφής και Κατανόησης κειμένου

Όμιλος Δημιουργικής Γραφής και Κατανόησης κειμένου

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Μερεντίτης Χρήστος

Περιγραφή ομίλου – Στόχοι

  1. Η μελέτη κειμένων σύγχρονου προβληματισμού, αλλά και λογοτεχνικών κειμένων, ο σχολιασμός του και η διερεύνηση των εκφραστικών μέσων τα οποία αξιοποιούνται σε αυτά.
  2. Η εξάσκηση των μαθητών/τριών στη δημιουργική γραφή μετά την ανάγνωση και τον σχολιασμό θα καλούνταν να τοποθετηθούν με αφορμή τα κείμενα αυτά κατά τρόπο δημιουργικό π.χ. διεξάγοντας έναν αγώνα λόγου με αφορμή το θέμα του κειμένου ή γράφοντας μια “απάντηση” στον συγγραφέα του κειμένου.
  3. Η εξάσκηση των μαθητών/τριών στην κατανόηση κειμένου.
  4. Η ενίσχυση του προβληματισμού τους γύρω από θέματα που απασχολούν τον σύγχρονο άνθρωπο π.χ. η διαφύλαξη της οικολογικής ισορροπίας, η ευαισθητοποίηση σε θέματα προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η βελτίωση των συνθηκών ζωής στα αστικά κέντρα και στις κωμοπόλεις, το σχολείο στο χθες και στο σήμερα, ο ανθρωπισμός, τα δικαιώματα των ζώων, τα δικαιώματα των ανθρώπων με ειδικές ικανότητες, η φιλαναγνωσία, η γνωριμία με άλλους λαούς και τις συνήθειές τους, η κριτική και δημιουργική σκέψη ως στάση ζωής, η σύγχρονη ελληνική ιστορία.

Τα κείμενα που θα παρασχεθούν προς επεξεργασία θα συνοδεύονται από πολύ πλούσιο εικαστικό υλικό, όπως πίνακες ζωγραφικής, χάρτες, φωτογραφίες κ.ά.

Όμιλος: «Άγρια δάση, ήρεμες ψυχές» – Γνωρίζω και φροντίζω τον τόπο μου περπατώντας

«Άγρια δάση, ήρεμες ψυχές»

Όμιλος γνωριμίας και φροντίδας του τόπου μας μέσω της πεζοπορίας – Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Κοκολιού Ευφροσύνη

Περιγραφή Ομίλου

Το παιδαγωγικό πλαίσιο του Προγράμματος στοχεύει ώστε οι μαθητές/τριες να:

  • ενεργοποιήσουν το ενδιαφέρον τους για την φύση και την πεζοπορία
  • κατανοήσουν τις διαφορετικές διαστάσεις (περιβαλλοντική, παιδαγωγική, πολιτιστική-αισθητική, κοινωνική) του θέματος
  • αναπτύξουν κριτική σκέψη και να διαμορφώσουν στάσεις, αξίες και συμπεριφορές με την καλλιέργεια διαφόρων ικανοτήτων, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα αίσθημα ευθύνης και προσωπικής δέσμευσης
  • αναπτύξουν ικανότητα συνεργασίας και επικοινωνίας μέσα στη σχολική κοινότητα, με την τοπική αυτοδιοίκηση και γενικότερα με την τοπική κοινωνία
  • αναλάβουν πρωτοβουλίες δράσεων και παρεμβάσεων για την αναβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος της πόλης και γενικότερα της περιοχής.

Μέσω του προγράμματος οι μαθητές/τριες θα οργανώσουν δράσεις περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος όπως πεζοπορίες, ποδηλασία και τρέξιμο στο βουνό, ορεινή διαβίωση και πολλά άλλα, τα οποία θα γίνουν με τη συνεργασία συλλόγων και φορέων.

 

Όμιλος: «Οι αεικίνητοι περιπατητές» – Φυσική δραστηριότητα και πεζοπορία

«Οι αεικίνητοι περιπατητές»

Όμιλος φυσικής δραστηριότητας και πεζοπορίας – Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Ζήκος Ιωάννης

Περιγραφή Ομίλου

Στόχοι του προγράμματος είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες:

  1. Να αναπτύξουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές προς την δια βίου άσκηση.
  2. Να αξιολογούν και να βελτιώνουν τη φυσική τους κατάσταση.
  3. Να εξασκηθούν σε τεχνικές προσαρμογής της καθημερινότητάς τους ώστε να αυξηθεί το επίπεδο της φυσικής δραστηριότητας στη ζωή τους.
  4. Να μάθουν να ασκούνται με άτομα που διαφέρουν από τους ίδιους ως προς το φύλο, το επίπεδο αθλητικών δεξιοτήτων και σωματικών ικανοτήτων, την εθνικότητα κλπ
  5. Να αποκτήσουν χρήσιμες γνώσεις και να συνδεθούν συναισθηματικά με τη φύση
  6.  Να καλλιεργήσουν περιβαλλοντική συνείδηση

Οι παραπάνω στόχοι θα επιτευχθούν μέσω της συμμετοχής σε καθαρισμούς ακτών και σε προγράμματα δενδροφύτευσης. Θα επισκεφτούν καθορισμένα σημεία ιδιαίτερου ενδιαφέροντος από επιστημονική και πολιτιστική σκοπιά. Θα στηρίζουν και θα προωθούν δράσεις όπως η προστασία του δάσους, η διατήρηση μονοπατιών κ.ά.

Το Γυμνάσιο Σκιάθου στο Παγκόσμιο Συνέδριο Μονοπατιών

16-30 Σεπτεμβρίου 2022 – Μία εβδομάδα γεμάτη πεζοπορίες!

Με αφορμή το Παγκόσμιο Συνέδριο Μονοπατιών το οποίο φέτος έλαβε χώρα στη Σκιάθο, οι σύνεδροι περπάτησαν στα μονοπάτια με τους καλύτερους οδηγούς του νησιού, τους μαθητές της Περιβαλλοντικής Ομάδας του Γυμνασίου. Μικρές ομάδες μαθητών και μαθητριών πεζοπόρησαν κάθε μέρα και σε διαφορετικά μονοπάτια με συνοδό τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής και αναπληρωτή Διευθυντή κ. Ζήκο Ιωάννη.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, σε ειδική τελετή στην Ιερά Μονή Ευαγγελισμού, έγινε και η τελετή αδελφοποίησης με το μονοπάτι του νησιού Jeju Olle της Νότιας Κορέας, όπου οι συμμετέχοντες περπάτησαν το μονοπάτι του Κάστρου με ενθουσιασμό και με οδηγούς τους μαθητές της Περιβαλλοντικής Ομάδας του Γυμνασίου της Σκιάθου.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!

Ευχαριστούμε θερμά το Δήμο Σκιάθου που έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να ξεναγήσουν τους σύνεδρους στα δάση της Σκιάθου και μέσω της πεζοπορίας, να γνωρίσουν καλύτερα τη φύση και την άγρια ομορφιά των βουνών του νησιού μας.

Ακολουθούν φωτογραφικά στιγμιότυπα

Tracy Schmitt η «Ασταμάτητη» Unstoppable Tracy

Με αφορμή τη διοργάνωση του Παγκόσμιου Συνεδρίου Μονοπατιών World Trails Network, η κεντρική ομιλήτρια του Συνεδρίου Tracy Schmitt Unstoppable TRACY Unstoppable You μίλησε στους μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου, για τη δύναμη που να μπορεί να βρει κάνεις να κάνει το ακατόρθωτο, δυνατό.
Tracy Schmitt [γνωστή και ως η «Ασταμάτητη» (Unstoppable Tracy)] είναι Καναδή αθλήτρια, τετραπλά ακρωτηριασμένη εκ γενετής (quadruple amputee), έχει κερδίσει το χάλκινο μετάλλιο στο αλπικό σκι στους Παρα-αθλητικούς Αγώνες του Οντάριο (Ontario Parasport Games) και το 2019 μπήκε στο Disability Hall of Fame του Καναδά.
Η Schmitt γεννήθηκε στο Τορόντο χωρίς πλήρως ανεπτυγμένα άκρα. Όταν η μητέρα της προσπάθησε να τη γράψει στο νηπιαγωγείο, ο Διευθυντής αρνήθηκε να τη δεχτεί πιστεύοντας ότι η Tracy θα ήταν απόλυτα εξαρτημένη από τους δασκάλους. Αφού η μητέρα της Tracy κατάφερε να πείσει το Διευθυντή να της επιτρέψει να φοιτήσει δοκιμαστικά για μία εβδομάδα, η Tracy βοηθούσε όλους τους άλλους μαθητές να δένουν τα κορδόνια τους! Είναι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου του York στις Τέχνες, του Πανεπιστημίου του Brock στον Αθλητισμό και την Αναψυχή, του Πανεπιστημίου Queen’s στην Εκπαίδευση και έχει μεταπτυχιακό από τη Σχολή Rotman στη Διοίκηση.
Το 1991, η Schmitt μαζί με άλλους 13 Καναδούς σκαρφάλωσαν στα Ιμαλάια.
Το μότο της είναι: «Αν μπορώ να το κάνω εγώ, μπορείς και εσύ. Τι δικαιολογία έχεις;»
Ήταν ακόμη μία ξεχωριστή μέρα για το σχολείο μας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες έμειναν ενθουσιασμένοι από τη δύναμη αυτής της ξεχωριστής προσωπικότητας. Την ευχαριστούμε για όσα μοιράστηκε μαζί μας!
Σημαντική ήταν η βοήθεια από τις καθηγήτριες ξένων γλωσσών Κουντουραντζόγλου Ευσεβία και Ταρασίδου Ευθυμία που έκαναν τη μετάφραση από τα αγγλικά.

Ακολουθούν φωτογραφίες από την παρουσίαση

Παγκόσμια Ημέρα Ευρωπαϊκών Γλωσσών

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ευρωπαϊκών γλωσσών, στις 26 Σεπτεμβρίου, τα τμήματα Α1, Β3 και Γ3 του Γυμνασίου Σκιάθου, με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό γαλλικής γλώσσας, Κουντουρατζόγλου Ευσεβία, δημιούργησαν βίντεο τιμώντας την ημέρα αυτή.

Οι μαθητές θέλοντας να μας ευαισθητοποιήσουν, μας παροτρύνουν  λέγοντας «Να μην φοβόμαστε να είμαστε διαφορετικοί» σε πολλές διαφορετικές ευρωπαϊκές γλώσσες.

Οδηγίες κατά την έναρξη του σχολικού έτους 2022-2023 και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

με την έναρξη του σχολικού έτους 2022-23, θα ισχύσουν τα παρακάτω μέτρα αντιμετώπισης κορονοϊού, σύμφωνα με την Κ.Υ.Α. υπ. αρ. Δ1α/Γ.Π.οικ.50908/07-09-2022 (Β΄4695):

  • Η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι προαιρετική για όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί, επισκέπτες σχολικής μονάδας).
  • Εάν ένας/μία μαθητής/τρια παρουσιάσει συμπτώματα λοίμωξης εκτός σχολείου, ενημερώνεται το σχολείο, ο μαθητής παραμένει στο σπίτι και ακολουθεί ιατρική αξιολόγηση με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων του/της.
  • Εάν ένας/μία μαθητής/τρια παρουσιάσει συμπτώματα λοίμωξης εντός σχολικού ωραρίου, ειδοποιούνται οι γονείς/κηδεμόνες του για την παραλαβή του από το σχολείο, παραμένει στην οικία του και ακολουθεί ιατρική αξιολόγηση με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων του/της.
  • Εάν η διαγνωστική εξέταση (rapid-test) στην οποία θα υποβληθεί ο/η μαθητής/τρια είναι θετική, ενημερώνετε το σχολείο και παραμένει σε κατ΄οίκον απομόνωση για πέντε (5) ημέρες.
  • Ο/Η μαθητής/τρια επιστρέφει στο σχολείο, μετά το πενθήμερο χωρίς νέα διαγνωστική εξέταση, ούτε ιατρική βεβαίωση και αφού έχουν υποχωρήσει τα συμπτώματα, αλλά με τη χρήση μάσκας υψηλής προστασίας ή διπλή μάσκα, για άλλες πέντε (5) ημέρες.
  • Εάν η διαγνωστική εξέταση στην οποία θα υποβληθεί ο μαθητής είναι αρνητική, επιστρέφει στο σχολείο, 24 ώρες μετά την υποχώρηση των συμπτωμάτων χωρίς φαρμακευτική αγωγή.
  • Για τη μη προσμέτρηση των απουσιών λόγω κορονοϊού οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να προσκομίσουν:

α) βεβαίωση θετικού διαγνωστικού ελέγχου, η οποία εκδίδεται από το gov.gr με τη χρήση των προσωπικών τους κωδικών taxisnet και

β) υπεύθυνη δήλωση συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη από τον γονέα/κηδεμόνα (δίνεται από το σχολείο)

  • Για οποιαδήποτε απορία, παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες να επικοινωνούν με το σχολείο.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε τις οδηγίες που εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας.