Εκπαιδευτική επίσκεψη στo πλαίσιο πολιτιστικού προγράμματος

Την Τρίτη 20 Μαρτίου 2018 τριάντα πέντε μαθητές της Α΄ τάξης του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου επισκέφτηκαν το «Αθανασάκειο» Αρχαιολογικό Μουσείο του Βόλου και το Μουσείο Κεραμικής Ανετόπουλου στα Άνω Λεχώνια στo πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «Ταξίδι στην καθημερινότητα της αρχαίας Αθήνας. Τα αγγεία μιλούν για την εποχή τους».
Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις και στα δύο μουσεία, στο πρώτο οργανωμένες από τους καθηγητές τους και στο δεύτερο από τον κύριο Βαγγέλη Ανετόπουλο. Μέσα από το παιχνίδι ρόλων, παιχνίδια αναζήτησης και εντοπισμού συγκεκριμένων εκθεμάτων, τη «μαιευτική» μέθοδο προς την κατάκτηση της γνώσης, την επαφή με αξιόλογα έργα τέχνης και τη δημιουργική έκφραση μέσα από δικές τους κατασκευές, απόλαυσαν την εμπειρία και ενθουσιάστηκαν.
Στόχος ήταν από τη μια να εκτιμήσουν την αξία των αγγείων ως πηγή πληροφοριών, ως φορέων μνήμης του παρελθόντος και ως έργων τέχνης, και από την άλλη να γνωρίσουν τις τεχνικές της κεραμικής στην αρχαιότητα και σήμερα, τις διαφορές ανάμεσα στις αρχαίες και τις σύγχρονες μεθόδους κατασκευής των αγγείων, στη διακόσμηση και τη χρηστικότητά τους. Τέλος, να κατανοήσουν πώς εργάζεται ένας σύγχρονος δημιουργός και πώς είναι ένα εργαστήριο κεραμικής σήμερα.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι καθηγήτριες: Γουργιώτου Καλλιόπη, ΠΕ02, Κολίτσα Μαρία, ΠΕ02, Μπάκα Αικατερίνη, ΠΕ06.

