Τριήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου στα Ιωάννινα

 

Τριήμερη εκδρομή των μαθητών της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου στα Ιωάννινα πραγματοποιήθηκε από την Παρασκευή 16/3/2018 έως και την Κυριακή 18/3/2018.

Η εκδρομή  διεξήχθη με αρχηγό την κα Αικατερίνη  Μπάκα, κλ. ΠΕ06 και συνοδούς την κα Ευμορφία  Κοκκίνου, κλ. ΠΕ11, και τον κο Χρήστο  Κιλμπασάνη, κλ. ΠΕ11. Της εκδρομής προηγήθηκε αναλυτικός σχεδιασμός και εξειδικευμένη στοχοθεσία, καθώς έπρεπε να καλυφθούν τόσο εκπαιδευτικοί, όσο και ψυχαγωγικοί στόχοι.

Οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα που άπτονται της ιστορικής – πολιτιστικής μας κληρονομιάς, της αξίας του γεωλογικού και φυσικού περιβάλλοντος, αλλά και ψυχαγωγήθηκαν.

Οι επισκέψεις που έλαβαν χώρα ήταν στο Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων του Παύλου Βρέλλη, στο νησάκι της λίμνης των Ιωαννίνων, στο Μουσείο Ραπακούση γνωστό και ως το σπίτι όπου δολοφονήθηκε ο Αλή Πασάς, στο Κάστρο των Ιωαννίνων, στο Ασλάν Τζαμί, στο Βυζαντινό Μουσείο, στο Φετιχέ Τζαμί και στο Θησαυροφυλάκιο. Επίσης, ξεναγήθηκαν στο Σπήλαιο του Περάματος, αλλά και μετέβηκαν και στην Κόνιτσα όπου είδαν το πέτρινο γεφύρι της περιοχής, μνημείο  πολιτιστικής κληρονομιάς ενταγμένο στο δίκτυο της UNESCO. Στο Μουσείο Πολέμου, στο Καλπάκι, είχαν την ευκαιρία να δουν οπλισμό και υλικό πολέμου από τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο, ενώ παρακολούθησαν προβολή με αναφορά στις πρώτες έντεκα ημέρες του ελληνοϊταλικού πολέμου. Κατά την επιστροφή τους περιηγήθηκαν στην ορεινή κωμόπολη των Ιωαννίνων, το Μέτσοβο, και γέμισαν κι άλλες όμορφες εικόνες. Η ικανοποίηση της γνώσης και η χαρά της περιπέτειας θα συντηρούν για καιρό στη μνήμη όλων των συμμετεχόντων τις ωραίες αναμνήσεις που αποκόμισαν.